2020-09-01, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vaihela
Jag känner mer män som tagit initiativet till att skiljas, svårt att tro att varannan kvinna skiljer sig, om 1/4 av männen skulle vilja skilja sig genom sin livstid så hade det innebära att 75% av svenska befolkningen skulle skilja sig, det låter inte sannolikt. Eller har jag fel?

Jo jag känner också flest män som skiljer sig, oftast efter att dom träffat någon annans partner bakom ryggen på sin egna. Tror att det där går åt båda hållen dvs att statistiken är rätt jämn. Däremot går det väl mest troligt fler män som försöker få en upptagen kvinna än tvärtom.

Människor som lägger till upptagna personer av motsatt kön på sociala medier är efterblivna tycker jag.
Citera
2020-09-01, 09:28
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Eller kan det vara så att männen här i tråden har en poäng i att låter man kvinnan ha för mycket frihet så kommer hon att göra som hon vill utan att tänka på moral, svek eller liknande? Bara en tanke

Precis som män mao.
Citera
2020-09-01, 09:30
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Är du varm i huvudet. Vill du att jag besöker dig i restaurangen? skrev avsändaren som krävde att kassabiträdet bad om ursäkt före midnatt samma dygn.
– Bara skriv förlåt så släpper jag ditt dumma respektlösa misstag även om jag inte borde. Gör det nu!

Några veckor senare när kassabiträdet satt med sin flickvän i sin personbil utanför bostaden dök en man upp, som visade sig vara pojkvännen.
Han hotade att döda och våldta kassabiträdets familj – och berättade att en annan kille som begått samma misstag fortfarande inte kunde gå efter att han varit föremål för pojkvännens repressalier

Vilket jävla särbarn, han borde fan sitta inlåst.

Haha, wtf? Sjukt kontrollerande. Hon borde dra innan vi läser om henne på Flashback.
Citera
2020-09-01, 12:41
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Haha, wtf? Sjukt kontrollerande. Hon borde dra innan vi läser om henne på Flashback.

Ja faktiskt, det är en varningssignal. Hon borde fly medans hon har livet i behåll.
Citera
2020-09-01, 13:25
Medlem
StefanRoefvens avatar
Någon som är intresserad av att diskutera brottet? Dvs, vad är det för en silikonpumpad, läppförstorad E-kändis från en halvt bortglömd dokusåpa på TV11 som är huvudpersonen här? Ingen som har lite skvaller eller en teori?
Citera
2020-09-01, 14:54
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanRoefven
Någon som är intresserad av att diskutera brottet? Dvs, vad är det för en silikonpumpad, läppförstorad E-kändis från en halvt bortglömd dokusåpa på TV11 som är huvudpersonen här? Ingen som har lite skvaller eller en teori?

Det nämns ju nån Emeli* Rydb*rg och hennes förehavanden tidigare i tråden
Citera
2020-09-01, 17:14
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Det borde hon, det tråkiga är att personen snabbt lär hitta ett nytt offer också var karusellen igång igen.
Citera
2020-09-01, 19:37
Medlem
Herr.Ståtligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Det borde hon, det tråkiga är att personen snabbt lär hitta ett nytt offer också var karusellen igång igen.

De verkar ha barn tillsammans t.om

D*niel Sibinovi* på FB
Första träffen.
Citera
2020-09-08, 16:50
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
I otrohet så får man inte som drabbad ut några känslor igenom att föra en högaktningsfull diskussion.
I fall av kuggning där en tredje part försöker att kila in sig, åt helvete med den personen.
Alla försök till en vuxen dialog det leder bara en till en sak, att man går ur som den förlorande parten och i värsta fall om och om igen då det gick fint den första gången.
Sedan i efter då är det tid för diskussion med aldrig i det första rummet, tyvärr att folk vet mycket väl om vad dem gör och att dom ska ha det skrivet på näsan sin, det är den enda medicinen som biter och att alla folk i världen förstår exakt vad det handlar om.
Jo jag vet hur en del "fint" folk har det, ett rent helvete, ett fängelse som dom har skapat själva igenom fina ord och vackert tal och så sticker dom varandra med det, ska smarta ut varandra.
Det är kul att lyssna på sådana när dom har tagit sig ett glas vin, syrligheterna som kommer inlindade i silkespapper likt två flickor som träter, till att den dominante bryter med att -nu pratar vi inte mer om den saken!
Patetiskt är ordet och så dysfunktionellt detta krystade och i ordning lagda.
Var ser du otroheten i att någon (konstigt nog) tycker tjejen ser bra ut?
Citera
2020-09-08, 20:05
Medlem
Citat:
Några veckor senare när kassabiträdet satt med sin flickvän i sin personbil utanför bostaden dök en man upp, som visade sig vara pojkvännen.
Han hotade att döda och våldta kassabiträdets familj – och berättade att en annan kille som begått samma misstag fortfarande inte kunde gå efter att han varit föremål för pojkvännens repressalier

Babbe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in