Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
"...r den frsta som hittills har en helt korrekt lista..." haha, ta det lite lugnt med sjlvbeltenheten. Du publicerade din "lista" ett avsnitt innan ssongsavslutningen. Sedan har ju andra gjort grovjobbet t dig. Mig veterligen s argumenterade
Wooqiprwo fr Alexander Karim p ett vertygande stt, vilket resulterade i att de flesta accepterade Scengngaren som Karim. S om ngot s borde din lilla lista se ut s hr:
Skogsjtten Niklas Wikegrd
Scengngaren Alexander Karim
Porslinsdockan Lisa Ajax
Racingrven Ola Salo
Sushin Kishti Tomita
Jag har inte gjort ngon "lista" i r, s om jag nu, fyra dagar innan sista avsnittet, pstr att facit r fljande - kan jag d skryta om att jag var den enda som hade 100% rtt?
Bacillen Sara Sjstrm
Schackdrottningen Kajsa Bergkvist
Fgelholken Pia Johansson
Detektivugglan Anis don Demina
Majskolven Mikael "Soldoktorn" Sandstrm
Gldlampan Marie Serneholt
Blckfisken IJWTBC
Skogsjtten Niklas Wikegrd
Scengngaren Alexander Karim
Porslinsdockan Lisa Ajax
Racingrven Peter Jback
Sushin Kishti Tomita
Tja. Av just anledningen att jag inte skrivit ut mina gissningar tidigare, s skrev jag ocks
det betyder inget eftersom jag inte skrivit ut det hr p forumet.
Jag har allts gissat rtt, vissa med hjlp hrifrn, vissa utan hjlp, som tex Kajsa. Som jag f.. kan upprepa att jag r stolt ver att ha gissat rtt, trots att jag inte skrev det hr p forumet. Fr den var inte en av de lttare.
Om du tror mig eller inte spelar mig ingen roll, det r trots allt bara en lek i slutndan. ven om det r kul att trffa rtt.
Listan skrev jag av den enkla anledningen att jag gnade igenom trden och sg till min frvning att trots att det var sent in i ssongen s hade ingen skrivit rtt lista. Dvs jag var/r helt vertygad om att de som skrivit inte hade gissat alla rtt. D tnkte jag helt enkelt att jag ska vara frst, trots att jag tidigare under ssongen inte varit s aktiv hr p forumet.
Och jag har hgst troligen inte heller alla rtt, eftersom jag fortstter att st fast vid Ola Salo, trots att ledtrdarna inte alls passar in.
S ja, r Peter Jback rven s r du den frsta att ha skrivit rtt lista. Sen ligger det p ditt egna samvete om hur mnga du sjlv verkligen kommit fram till.
Lite off topic s brukar jag alltid hra vem det r, om det r ngon jag hrt sjunga frr. Men om rven r Jback s mste jag tappat nt, fr jag har inte hrt tydligt att det skulle vara Jback som flera hr har skrivit. Kan ana lite Jback i sista upptrdandet, men tycker han lt mycket mer som Ola Salo i tidigare framtrdanden. Och d syftar jag bara p sngen. Ledtrdarna pekar ju tydligt p Jback som flera andra skrivit.