2025-05-17, 11:18
Medlem
Crapmagics avatar
Wikegrd hare inte en 'folkkr' rst, varfr tar man B-figurer som itne lngre r en del av det offentliga rummet, det r ju ingen som lyssnar p ledtrdarna fr att klura ut vem det r, utan det r bra rsten en riktig man gr p, och det r drfr jag misslyckas varje gng!
Citera
2025-05-17, 14:34
Medlem
moonlight.3535s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Rvens drkt r jvligt fjollig
D passar den ju till Jback 😂😂
Citera
2025-05-17, 17:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moonlight.3535
D passar den ju till Jback 😂😂
Jag hade knt igen hans rst om det var han
Citera
2025-05-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag hade knt igen hans rst om det var han
Vad konstigt d att jag lyckades knna igen hans rst efter bara 15-20 sekunder av frsta lten Faith Nu har panelen ntligen lyckats pricka rtt och Pernillas reaktion sger vl allt om man fortfarande r i frnekelse.
-----------------------------------------
Racingrven = Peter Jback 100%
Porslinsdockan = Lisa Ajax 100%
Scengngaren = Alexander Karim 100% (Nu avsljad)
Blckfisk = IJWTBC 100% (Nu avsljad)
Sushin = Kishti Tomita 100%
Skogsjtten = ??? (Wikegrd)
------------------------------------------
Citera
2025-05-18, 23:45
Medlem
Kloroformtrasans avatar
Kommer va en kmpig dag fr dig om det visar sig vara ngon annan. Invntar med spnning.

Citat:
Ursprungligen postat av dvx123
Vad konstigt d att jag lyckades knna igen hans rst efter bara 15-20 sekunder av frsta lten Faith Nu har panelen ntligen lyckats pricka rtt och Pernillas reaktion sger vl allt om man fortfarande r i frnekelse.
Citera
2025-05-19, 04:17
Medlem
Jonah37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dvx123
Sdr grabbar. Efter dagens avsnitt kan vi ntligen lgga diskussionen om Racingrven t sidan. Det har krvts s otroligt mnga om och men att vertyga vissa hr men som jag skrivit ett par gnger nu d jag gjort min lista. Mngden ledtrdar r redan givna sen tidigare och resultaten r densamma.

Ola Salo var aldrig lngre ett alternativ efter andra upptrdandet, det fanns fr mnga ledtrdar och lyssnar man p Racingrvens frsta lt faith s kan man hra det lite enklare i frsta 20 sekunderna av lten, speciellt i samband med "yeeeah" och "Go getter, she's everybodies type" s r det tydligt Jback som sjunger extra sliskigt ven om de spelar bakgrundssngaren extra starkt under hela.

Detta var sklet till att jag var frst( yey!) med att skriva Jback, och det var endast dem hr tv meningarna som vertygade mig INNAN jag brjade grotta ned mig i hur bra ledtrdarna passade in p honom. S fr dem som aldrig hrt Jbacks rst tidigare terupprepar jag mig igen. Ni mste kunna isolera hans rst ifrn bakgrundssngaren och hans frsk att frvrnga sin egna rst i de andra ltarna.

Jag r nyfiken p hur ledtrdarna till sushin kan landa p Kishti Tomita.. Jag var inne p Tant Batra frn brjan. Nr det gller racingrven har jag ven Ola Salo som kandidat. Lisa Ajax 100%
Citera
2025-05-19, 06:51
Medlem
mhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonah37
Jag r nyfiken p hur ledtrdarna till sushin kan landa p Kishti Tomita.. Jag var inne p Tant Batra frn brjan. Nr det gller racingrven har jag ven Ola Salo som kandidat. Lisa Ajax 100%
Sushin kan omjligen vara Anna Kindberg Batra pga lngden. Hon r 1,82 cm, David Hellenius 1,78 cm och Sushin r uppenbart mycket kortare n David. Kishti r 1,54 cm, vilket stmmer bra verens med lngden p Sushin.

Det betyder givetvis inte att det mste vara Kishti, men det betyder att det absolut inte kan vara Batra.
Citera
2025-05-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
David. lindgren?

Ledtrdar med tex Monica och Vrmland (Frding-land) passar inte in. Lter inte som han heller, tycker jag.
Citera
2025-05-19, 14:37
Medlem
n s lnge fortstter min lista att stmma. Jag har allts inte skrivit listan redan frn programmets start, men r den frsta som hittills har en helt korrekt lista.

Har dock faktiskt gissat rtt p alla hittills innan de blivit avmaskerade. Till och med Kajsa Bergqvist som juryn inte tog har jag fr mig. Men det betyder inget eftersom jag inte skrivit det hr p forumet innan hon vart avsljad.
Mitt fall blir vl troligen rven...
Fetmarkerade r ute.

Bacillen Sara Sjstrm
Schackdrottningen Kajsa Bergkvist
Fgelholken Pia Johansson
Detektivugglan Anis don Demina
Majskolven Mikael "Soldoktorn" Sandstrm
Gldlampan Marie Serneholt
Blckfisken IJWTBC
Skogsjtten Niklas Wikegrd
Scengngaren Alexander Karim

Porslinsdockan Lisa Ajax
Racingrven Ola Salo
Sushin Kishti Tomita
Senast redigerad av Plantfjant 2025-05-19 kl. 14:50.
Citera
2025-05-19, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Har det ngonsin hnt att juryn inte lyckats gissa rtt?

Bl.a. Zelmerlvs fru kunde vl ingen i juryn gissa p. F.d. fru i dag.
Citera
2025-05-19, 15:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plantfjant
n s lnge fortstter min lista att stmma. Jag har allts inte skrivit listan redan frn programmets start, men r den frsta som hittills har en helt korrekt lista.

Har dock faktiskt gissat rtt p alla hittills innan de blivit avmaskerade. Till och med Kajsa Bergqvist som juryn inte tog har jag fr mig. Men det betyder inget eftersom jag inte skrivit det hr p forumet innan hon vart avsljad.
Mitt fall blir vl troligen rven...
Fetmarkerade r ute.

Bacillen Sara Sjstrm
Fgelholken Pia Johansson
Blckfisken IJWTBC

Porslinsdockan Lisa Ajax
Racingrven Ola Salo
Sushin Kishti Tomita
"...r den frsta som hittills har en helt korrekt lista..." haha, ta det lite lugnt med sjlvbeltenheten. Du publicerade din "lista" ett avsnitt innan ssongsavslutningen. Sedan har ju andra gjort grovjobbet t dig. Mig veterligen s argumenterade Wooqiprwo fr Alexander Karim p ett vertygande stt, vilket resulterade i att de flesta accepterade Scengngaren som Karim. S om ngot s borde din lilla lista se ut s hr:

Porslinsdockan Lisa Ajax
Racingrven Ola Salo
Sushin Kishti Tomita
Jag har inte gjort ngon "lista" i r, s om jag nu, fyra dagar innan sista avsnittet, pstr att facit r fljande - kan jag d skryta om att jag var den enda som hade 100% rtt?
Bacillen Sara Sjstrm
Fgelholken Pia Johansson
Blckfisken IJWTBC
Porslinsdockan Lisa Ajax
Racingrven Peter Jback
Sushin Kishti Tomita
Citera
2025-05-19, 16:31
Medlem
S, vem tror ni kommer att vinna d? Det skulle inte frvna mig om det blir racingrven aka Peter Jback. Han r vldigt knd. Porslinsdockan kanske hamnar p andra plats och sushin p tredje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in