2020-08-02, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Jag citerar expressen:
” Enligt Expressens uppgifter kom unga män kopplade till Bokyrkanätverket i bil till McDonald's drive-in. En vit Audi körde in till den Shell-mack som ligger i närheten. Skott avlossades inifrån Audin – polisens uppfattning är att det först rörde sig om en serie skott och sedan ytterligare en.
Den andra serien avlossades från ett annat håll, efter att Audin hade körts en sträcka. Skjutningen har fångats på film, enligt Expressens uppgifter.”

Tittar man på hur beskjutningen gått till så är verkar det mer logiskt också. Först skjutna på bakifrån. Sen uppefrån vägen. Det är är svårt att snabbt åka iväg om man står i kön.

Dessutom är jag ganska säker på att det är stängt på McDonalds vid den tiden. Det är bara Driven öppen.

Sverige har fått sitt efterlängtade laglösa miniusa. Olika Kriminella ”botkyrkanätverk” går omkring i skydddsväst i samhället.

Alla deras livsval har lett till att en liten flicka dör.
Citera
2020-08-02, 21:50
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Precis vad jag sagt flera gånger, hon lär ha körts dit av en som minst fyllt 18år, om det inte är inne att stå/gå i drive-in 2020?

Va? Varför skulle hon det?

Jag tror mer hon hängde på parkeringen med någon eller några vänner. Vem säger att hon åt något? Det är promenadavstånd till flera bostadsområden därifrån.
Citera
2020-08-02, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacka163
Hur fan kan du uttala dig så? SKITSAMMA vilket ursprung hon hade, inget barn ska behöva uppleva att få en kula i sig och dö med värsta dödsångesten.
Endast TRASH Är ute så sent på natten i den åldern och föräldrar som inte har koll på sina barn är TRASH med så de för inte evolutionen framåt så lika bra att det gick som det gick. Hade troligen inte blivit nåt vettigt av henne mer än ytterligare en människa som vi andra ska försörja!
Citera
2020-08-02, 21:54
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Va? Varför skulle hon det?

Jag tror mer hon hängde på parkeringen med någon eller några vänner. Vem säger att hon åt något? Det är promenadavstånd till flera bostadsområden därifrån.
Jag som tycker att man inte promenerar in på driven.. Men jag kanske har fel då, "pappan jobbade sent och tog en burgare med sin dotter efter passet" är det scenariot avfärdat?
Citera
2020-08-02, 21:54
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30Luger
Glöm inte att kommunens slogan är ”Botkyrka, långt från lagom”.
Hahaha dagens bästa!

Jag tror att hon var där med de coola grabbarna med västar och brajj som hon knullade ibland.
Citera
2020-08-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LatentAmbivalens
Jag är en av de som tänker på henne ikväll. Jag tänker på dig också.

Det ser mörkt ut, men i min fantasi bryts spiralerna och det kommer en ljusare framtid.

Det som hände den här 13-åriga flickan, eller om hon var 12, det är en tydlig indikation på att vi är inne i natten.

Och människor är generellt dagdjur.

Tänker hela tiden på henne! Vilken dödsångest hon måste ha haft.. stackars lilla tjej. Det spelar ingen roll om hon ENS hade varit inblandad, inget barn ska behöva dö för vuxnas knark/svartsjuke konflikter!
Tycker kriminaliteten har blivit feg som fan, slänge vapen på yngre, få dom att fucka sitt psyke och få dom att mörda en annan människa, bara för att dom inte kan torska lika hårt som dom äldre. Det finns ingen heder kvar, inte ens liiiite. Barnen växer upp i dagens samhälle och kan inte värdet på liv och pengar. När jag var ung så hade jag knappt 10 kronor i veckan, och det e jag jävligt glad över för man växte inte upp som en bortskämd snorunge som bara ska ha och ha. Sen styr det materiella skit mycket idag men jag ser så många föräldrar här ute i Botkyrka som packar på sina barn dyra kläder smycken osv, filmar dom när dom rappar med i nån låt om vapen, sex och brudar som suger kuk. Och det tycker föräldrarna e underhållande skrattar och lägger ut på instagram så skriver folk ”åh vad gullig han e” haha fyfan inte konstigt att barnen blir helt sjuka. Det finns ju ingen normal uppfostran längre, lata föräldrar
Citera
2020-08-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Jag som tycker att man inte promenerar in på driven.. Men jag kanske har fel då, "pappan jobbade sent och tog en burgare med sin dotter efter passet" är det scenariot avfärdat?
någon borde väl kunna ta en koll på offrets sociala medier och se om det är några botkyrka nätverkmänniskor där?
Citera
2020-08-02, 21:57
Medlem
Inte direkt första gången dom dårar åker runt och skjuter random mot hus och allt möjligt. Har cirkulerat en del videoklipp förut. Synd man inte ens kan gå på McD längre och äta utan stt bli skjuten! Tack Lögnven och Reinfeldt 🤮
Citera
2020-08-02, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Hahaha dagens bästa!

Jag tror att hon var där med de coola grabbarna med västar och brajj som hon knullade ibland.

Det verkar vara något av en samlingsplats för ungdomar, förstår att du vill chocka oss med grova insinuationer men det blir bara tramsigt.

Hon var säkert där för att hänga med kompisar och kanske äta nåt. Inte hennes fel att Sverige är i förfall och gängkriminella tillåts åka runt och skjuta hejvilt omkring sig.
Citera
2020-08-02, 21:59
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Oj! Då är det ju extraordinärt. Ett barn. Fyfan. Vad gör ens en 12-åring ute klockan 03 på natten?!

Det kan man fråga sig.
12-13 åriga flickor aka inte vara ute o speinga kl 03.30 på nätterna.

Villket får mig att misstänka att skjutningen inte var en slump.
Citera
2020-08-02, 22:01
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
någon borde väl kunna ta en koll på offrets sociala medier och se om det är några botkyrka nätverkmänniskor där?
Är hon från BK så är det väl inte konstigt i så fall? Är tanken att ni ska slippa bry er, om hon "tiggde om kulan" genom fel val av kompisar??
Citera
2020-08-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalijanka
Endast TRASH Är ute så sent på natten i den åldern och föräldrar som inte har koll på sina barn är TRASH med så de för inte evolutionen framåt så lika bra att det gick som det gick. Hade troligen inte blivit nåt vettigt av henne mer än ytterligare en människa som vi andra ska försörja!

Föräldrarna som inte har koll e TRASH. Inte ett barn som inte har ett konsekvens tänk, och föräldrarna har säkert inte lärt henne vilket umgänge man ska umgås med, eftersom hon springer ute på nätterna. Så hur fan ska hon veta vad som e rätt eller fel? I den åldern så e alla äldre så balla och man vill bara vara en av dom, och då ska föräldrarna ingripa! Ett barn kan inte ta på sig ett vuxens ansvar, annars så hade vi varit myndiga i den åldern. Och att du skriver ”en som vi ska försörja” hur vet du det? Du ANTAR att det skulle bli så. Tänk om hon hade blivit en undersköterska som torkar dig i arslet när du inte längre kan? Eller en lärare eller vad fan som helst. Du kan inte anta saker hela jävla livet kompis, och hur du resonerar visar bara vilken sorlig människa du egentligen e.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in