Citat:
Ursprungligen postat av
LatentAmbivalens
Jag är en av de som tänker på henne ikväll. Jag tänker på dig också.
Det ser mörkt ut, men i min fantasi bryts spiralerna och det kommer en ljusare framtid.
Det som hände den här 13-åriga flickan, eller om hon var 12, det är en tydlig indikation på att vi är inne i natten.
Och människor är generellt dagdjur.
Tänker hela tiden på henne! Vilken dödsångest hon måste ha haft.. stackars lilla tjej. Det spelar ingen roll om hon ENS hade varit inblandad, inget barn ska behöva dö för vuxnas knark/svartsjuke konflikter!
Tycker kriminaliteten har blivit feg som fan, slänge vapen på yngre, få dom att fucka sitt psyke och få dom att mörda en annan människa, bara för att dom inte kan torska lika hårt som dom äldre. Det finns ingen heder kvar, inte ens liiiite. Barnen växer upp i dagens samhälle och kan inte värdet på liv och pengar. När jag var ung så hade jag knappt 10 kronor i veckan, och det e jag jävligt glad över för man växte inte upp som en bortskämd snorunge som bara ska ha och ha. Sen styr det materiella skit mycket idag men jag ser så många föräldrar här ute i Botkyrka som packar på sina barn dyra kläder smycken osv, filmar dom när dom rappar med i nån låt om vapen, sex och brudar som suger kuk. Och det tycker föräldrarna e underhållande skrattar och lägger ut på instagram så skriver folk ”åh vad gullig han e” haha fyfan inte konstigt att barnen blir helt sjuka. Det finns ju ingen normal uppfostran längre, lata föräldrar