Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Jag formulerar mig utmrkt. Vad du tycker skiter jag i. Jag lgger frsts mrke till att du anvnder dig av det ptvingade ordet "svart" och det fr du gra d du inte brytt dig om att tnka efter, r medlpartypen eller vad fan ditt problem nu r.
S att anvnda ordet "neger" visar att man tnker efter och anvnda ordet svart r fruktansvrt sttande fr dig? ok, kr i vind. k till USA och hng i svarta kvarter och se hur det gr fr dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Ja det r klart att republikanerna kan vinna p negrerna. Det har man redan gjort bland de bildade sdana. Thomas Sowell r ett solklart exempel. Sedan finns den stora massan kvar som inte vinner ngonting p Demokrater och vnstersvngar.
Du kunde komma p en. Jag kan hjlpa dig med ett par till: Larry Elder, Candace Owens osv... Men saken r att ven om Repulikanerna skulle lyckas ka sin vljarandel ngot r det fortfarande bst fr dem om
svarta inte rstar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mertillen
Skillnaden r respekten. Republikaner respekterar negrerna som mnniskor. Demokraterna i vanlig ordning betraktar desamma som barn som r i behov av hjlp hr i livet. Hjlp utan slut. Men aldrig att man ger dem egenmakt.
"Pick yourself up by your bootstraps!" Jo vi har hrt den frut. Och partiet som 90% av en folkgrupp rstar p r det mest rasistiska. Tycker du
svarta r dumma och lttlurade eller r republikanerna helt enkelt s kassa att de inte kan komma med bttre politik n ett gng identitetsfixerade rasister? Det r de enda tv alternativen du har liksom....