2020-08-30, 10:36
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Hon sger att de vldsamma upploppen r vad de r, vldsamma upplopp och inte ngot att sttta men bra frsk.
Och n en gng en lgn. Hon sger inte ngot om att man inte ska sttta dem. Hon sger att man inte ska lta dem st i vgen fr "rttvisa". Dvs att de inte r ngot man ska bry sig om.
Citera
2020-08-30, 10:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Och n en gng en lgn. Hon sger inte ngot om att man inte ska sttta dem. Hon sger att man inte ska lta dem st i vgen fr "rttvisa". Dvs att de inte r ngot man ska bry sig om.

Vilket inte r att sttta dem vilket du pstr att hon gr.
Citera
2020-08-30, 10:43
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Vilket inte r att sttta dem vilket du pstr att hon gr.

Citat:
Jag har aldrig psttt det fetade. Du ljuger p bra idag!

Det Kamala sger r att hon inte bryr sig om de som upploppar och att hon inte gnar dem ngon uppmrksamhet eftersom ndamlet helgar medlen. Hon sger att man inte ska uppmsrksamma de som kaozar och att deras kaozande inte ska pverka "rttvisa". Oklart vilken typ av rttvisa hon talar om hr, men med tanke p hennes meritlista handlar det frmodligen om att kvarhlla oskyldiga fngar i syfte att slja deras arbetskraft till privata fngelser i utbyte mot kampanjbidrag.
Nu upprepar du samma lgn du en gng redan dragit. Hur mr du egentligen?
Citera
2020-08-30, 13:02
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det r ju det jag sger. Kalifornien r redan en sker stat fr demokraterna, och Kamala Harris r dessutom en ganska opopulr politiker. Har svrt fr att se vilka frdelar eller hur det strker Biden`s kandidatur med Harris som VP-kandidat.

Det r ganska klart att det var Pelosi/DNC bestmde vilken running mate Biden skulle ha. Och deras drm r att Biden vinner valet, stannar i ovala rummet i ngra veckor innan han tvingas bort och Harris tar ver.

Trump/GOP fruktar Harris? lol.
Nej, det r hon inte.
Dock blev jag frvnad att man inte utnyttja en swingstats VP.

JA, d de beter sig alltid p samma stt nr de gr, de r ALLTID frutsgbara.

Ja, jag frstr du har fantiserat ihop vad som r klart fr dig, s det r betydelselst.
Citat:
Med tanke p att frgan r bortklippt, hon pratar om demonstrationer och inte upplopp, det hr var nog genuint en av dina smsta inlgg.

Trevligt att se att du verkar m bra fr vrigt och vlkommen tillbaka
Det r vanligt man plockar saker ur sitt sammanhang.

Jag har under lng tid nu frgat om Kamalas politik och om de vet ntt om den.
Vet du vad som har hnt dr?
Inte ett endaste ord om detta, det r sjlvfrklarande att de inte vill diskutera hennes politik, d de vet att den inte r den som sekten sger.

Menar hur svrt r det?
Jag ger ju till och med lnk till politiken, nd klarar de inte lsa innan till och terge den.
https://joebiden.com/
Snt r talande.

Men undrar vad det beror p, r man rdd fr Kamala eller varfr vill man inte prata om vad hon str fr?
Citera
2020-08-30, 14:50
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nej, det r hon inte.
Dock blev jag frvnad att man inte utnyttja en swingstats VP.

JA, d de beter sig alltid p samma stt nr de gr, de r ALLTID frutsgbara.

Ja, jag frstr du har fantiserat ihop vad som r klart fr dig, s det r betydelselst.

Det r vanligt man plockar saker ur sitt sammanhang.

Jag har under lng tid nu frgat om Kamalas politik och om de vet ntt om den.
Vet du vad som har hnt dr?
Inte ett endaste ord om detta, det r sjlvfrklarande att de inte vill diskutera hennes politik, d de vet att den inte r den som sekten sger.

Menar hur svrt r det?
Jag ger ju till och med lnk till politiken, nd klarar de inte lsa innan till och terge den.
Snt r talande.

Men undrar vad det beror p, r man rdd fr Kamala eller varfr vill man inte prata om vad hon str fr?

Kamal str vl fr upplopp och lgga ner polisen. Allts anarki?
Citera
2020-08-30, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n

Nej, hon str inte fr upplopp och att lgga ner polisen.
Citera
2020-08-30, 14:59
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Okey, vart exakt ser du detta?
Citera
2020-08-30, 15:04
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Nej, hon str inte fr upplopp och att lgga ner polisen.
Nej, hon vill bara se stora neddragningar p polisen.
Citat:
In an interview with Good Morning America on Tuesday, Harris applauded Los Angeles Mayor Eric Garcettis decision to cut $150 million from the Los Angeles Police Departments budget
https://thehill.com/homenews/campaig...amid-veep-talk

Dessutom vill hon gra hela USA till en enda stor sanctuary city och lgga ner ICE och broder controll. Men eftersom denna kvinna byter sikt snabbare n du byter kalsonger (Biden is a racist - but that was just debating, hahahahhahahah), kan vi faktiskt inte veta vad hon str fr. Vi vet dock att hon knullade sig till toppen, att hon erbjd oskyldigt dmda fngar som slavarbetskraft till privata fngelser, i utbyte mot kampanjbidrag och att hon r ttling till en av Jamaicas strste slavgare.
Citera
2020-08-30, 15:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej, hon vill bara se stora neddragningar p polisen.

https://thehill.com/homenews/campaig...amid-veep-talk

Dessutom vill hon gra hela USA till en enda stor sanctuary city och lgga ner ICE och broder controll. Men eftersom denna kvinna byter sikt snabbare n du byter kalsonger (Biden is a racist - but that was just debating, hahahahhahahah), kan vi faktiskt inte veta vad hon str fr. Vi vet dock att hon knullade sig till toppen, att hon erbjd oskyldigt dmda fngar som slavarbetskraft till privata fngelser, i utbyte mot kampanjbidrag och att hon r ttling till en av Jamaicas strste slavgare.
Det r tur vi har dig och med tanken p hur lite du terger vad Kamala och Biden str fr politiskt i detta valet.
Det r ju en no brainer efter man lst detta https://joebiden.com/ att inget du sger r ntt de str fr.

Och det r talande att man inte klarar av att prata om Kamalas politik tillsammans med Biden.
Citera
2020-08-30, 15:12
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Det r tur vi har dig och med tanken p hur lite du terger vad Kamala och Biden str fr politiskt i detta valet.
Det r ju en no brainer efter man lst detta https://joebiden.com/ att inget du sger r ntt de str fr.

Och det r talande att man inte klarar av att prata om Kamalas politik tillsammans med Biden.
S du menar att bde Biden och Kamal LJUGER nr de sger att de vill se neddragningar p polisen. Varfr tror du att de LJUGER? Och varfr tycker du att tv LGNARE r "det trygga valet"?

Fr vrigt framgr det klart och tydligt i din lnk att Biden vill gra stora neddragningar p polisen.
Dr str ocks att de vill gra illegal invandring laglig, riva muren (som inte existerar, vilket betyder att de r vansinniga), lgga ner ICE och ge amnesti till ver 11 miljoner illegala migranter. De vill dessutom hja skatten med ver 4 000 000 000 000 dollar och slopa alla Trumps skattesnkningar till arbetare. De vill ocks frbjuda halvautomatiska vapen och skicka polisen p alla som ger sdana.

Allt det str i din lnk. Som du inte lst. Eftersom du inte frstr vad som str dr. Men du kan ju alltid titta p bilderna!

Stor HUMOR att du r en av de f som inte knner till ngot om deras politik, aldrig postat ett enda inlgg som handlar om deras politik, men du gillar att klaga och anklaga andra fr okunskap. S beter sig en byfne.
Senast redigerad av Japhy 2020-08-30 kl. 15:16.
Citera
2020-08-30, 15:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
S du menar att bde Biden och Kamal LJUGER nr de sger att de vill se neddragningar p polisen. Varfr tror du att de LJUGER? Och varfr tycker du att tv LGNARE r "det trygga valet"?

Fr vrigt framgr det klart och tydligt i din lnk att Biden vill gra stora neddragningar p polisen.
Dr str ocks att de vill gra illegal invandring laglig, riva muren (som inte existerar, vilket betyder att de r vansinniga), lgga ner ICE och ge amnesti till ver 11 miljoner illegala migranter. De vill dessutom hja skatten med ver 4 000 000 000 000 dollar och slopa alla Trumps skattesnkningar till arbetare. De vill ocks frbjuda halvautomatiska vapen och skicka polisen p alla som ger sdana.

Allt det str i din lnk. Som du inte lst. Eftersom du inte frstr vad som str dr. Men du kan ju alltid titta p bilderna!

Stor HUMOR att du r en av de f som inte knner till ngot om deras politik, aldrig postat ett enda inlgg som handlar om deras politik, men du gillar att klaga och anklaga andra fr okunskap. S beter sig en byfne.
Litet problem dock, Biden/Kamala vill ha mer pengar till polisen.

Det intressanta r att du tergav ingen politisk de str fr, behvs ej sgas mer dr.
Citera
2020-08-30, 15:26
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Litet problem dock, Biden/Kamala vill ha mer pengar till polisen.

Det intressanta r att du tergav ingen politisk de str fr, behvs ej sgas mer dr.
S du menar att Biden LJUGER nr han svarar "absolutely" p frgan om han vill kapa polisens budget?

https://www.youtube.com/watch?v=_HzifzNAEDo

Varfr tycker du att Biden r en LGNARE samtidigt som du tror att en LGNARE r det "trygga valet"?

Vi vet fr vrigt alla att du inte kan lsa engelska och drfr inte har ngon aning om var Biden str politiskt. Det vet dremot jag och allt jag skriver r sant. Det r drfr du inte frmr dig lnka till ngot som Biden sagt som inte verensstmmer med vad jag skriver hr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in