Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Det är ju det jag säger. Kalifornien är redan en säker stat för demokraterna, och Kamala Harris är dessutom en ganska opopulär politiker. Har svårt för att se vilka fördelar eller hur det stärker Biden`s kandidatur med Harris som VP-kandidat.
Det är ganska klart att det var Pelosi/DNC bestämde vilken running mate Biden skulle ha. Och deras dröm är att Biden vinner valet, stannar i ovala rummet i några veckor innan han tvingas bort och Harris tar över.
Trump/GOP fruktar Harris? lol.
Nej, det är hon inte.
Dock blev jag förvånad att man inte utnyttja en swingstats VP.
JA, då de beter sig alltid på samma sätt när de gör, de är ALLTID förutsägbara.
Ja, jag förstår du har fantiserat ihop vad som är klart för dig, så det är betydelselöst.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Med tanke på att frågan är bortklippt, hon pratar om demonstrationer och inte upplopp, det här var nog genuint en av dina sämsta inlägg.
Trevligt att se att du verkar må bra för övrigt och välkommen tillbaka
Det är vanligt man plockar saker ur sitt sammanhang.
Jag har under lång tid nu frågat om Kamalas politik och om de vet nått om den.
Vet du vad som har hänt där?
Inte ett endaste ord om detta, det är självförklarande att de inte vill diskutera hennes politik, då de vet att den inte är den som sekten säger.
Menar hur svårt är det?
Jag ger ju till och med länk till politiken, ändå klarar de inte läsa innan till och återge den.
https://joebiden.com/
Sånt är talande.
Men undrar vad det beror på, är man rädd för Kamala eller varför vill man inte prata om vad hon står för?