2020-08-30, 07:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Utan att återge Kamalas politik, så är det bara tomma ord.
Och det roliga är att jag till och med hjälper dig, och ändå klarar du inte av det.
https://joebiden.com/

Det var faktiskt en av kritiken emot Harris, att hon var ifrån en redan klar stat.

Nu var det aldrig aktuellt med en manlig VP.
Men Susan Rice hade jag personligen hellre sett, maken till lugn och metodik är svårt och hitta.
Och oerhört kompetent politiker.
Men det är även Harris, dock mer aggressiv än Rice, och det är det som fick mig och hoppas på Rice över Kamala.
Men detta fungerar ju också, trumpnissar verkar rätt upprörda över Kamala, vilket betyder hon är ett hot för trumpen har vi lärt oss med dess år.
Det är ju det jag säger. Kalifornien är redan en säker stat för demokraterna, och Kamala Harris är dessutom en ganska opopulär politiker. Har svårt för att se vilka fördelar eller hur det stärker Biden`s kandidatur med Harris som VP-kandidat.

Det är ganska klart att det var Pelosi/DNC bestämde vilken running mate Biden skulle ha. Och deras dröm är att Biden vinner valet, stannar i ovala rummet i några veckor innan han tvingas bort och Harris tar över.

Trump/GOP fruktar Harris? lol.
Citera
2020-08-30, 08:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Kamala säger i en intervju att upploppen ska fortsätta och att de MÅSTE fortsätta. För evigt. Tror faktiskt väljarna blir lite skrämda av denna galna kärring.

"Everyone BEWARE! They are not gonna stop, the are not gonna stop, and they shouldn`t stop. This WILL continue after the election. They are NOT GONNA STOP!!!"

Hon gör ett sinnessjukt intryck.
https://www.youtube.com/embed/dW1iYc0DhNc

Med tanke på att frågan är bortklippt, hon pratar om demonstrationer och inte upplopp, det här var nog genuint en av dina sämsta inlägg.

Trevligt att se att du verkar må bra för övrigt och välkommen tillbaka
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-08-30 kl. 08:06.
Citera
2020-08-30, 09:42
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Med tanke på att frågan är bortklippt, hon pratar om demonstrationer och inte upplopp, det här var nog genuint en av dina sämsta inlägg.

Trevligt att se att du verkar må bra för övrigt och välkommen tillbaka
Demonstrationerna har för länge sedan slutat vara demonstrationer och är att betrakta som upplopp. Dina åsikter om mina inlägg skiter jag , eftersom du är en mytoman.
Citera
2020-08-30, 09:44
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Demonstrationerna har för länge sedan slutat vara demonstrationer och är att betrakta som upplopp. Dina åsikter om mina inlägg skiter jag , eftersom du är en mytoman.

Nej de har de inte och det vet du om du har det minsta ärlighet kvar i din kropp.
Citera
2020-08-30, 09:46
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nej de har de inte och det vet du om du har det minsta ärlighet kvar i din kropp.
Kan du ge ett enda exempel på en stad där det finns "demonstrationer" och som saknar upplopp?
Citera
2020-08-30, 09:53
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Kan du ge ett enda exempel på en stad där det finns "demonstrationer" och som saknar upplopp?

Demonstrationer i Anchorage, Dallas, Savannah, Greenville, Bangor och Lubbock för att nämna enbart ett fåtal verkar inte ha varit våldsamma, hittar åtminstone inget om att det skulle ha varit upplopp i direkt koppling.
Citera
2020-08-30, 10:01
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Demonstrationer i Anchorage, Dallas, Savannah, Greenville, Bangor och Lubbock för att nämna enbart ett fåtal verkar inte ha varit våldsamma, hittar åtminstone inget om att det skulle ha varit upplopp i direkt koppling.
Riots i Dallas:
https://nj1015.com/i-was-caught-up-i...r-the-weekend/

Riots i Savannah
https://www.ajc.com/news/more-than-a...1eWnPW5K77WKN/

Riots i varenda jävla håla som du listar. Du är och förblir en mytoman och jag ser ingen anledning att fortsätta diskutera med dig. Du är fan vidrig som människa. Vad ger det dig att HELA JÄVLA TIDEN fara med osanning? Du kan ju inte skriva ett enda korrekt inlägg.
Citera
2020-08-30, 10:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Riots i Dallas:
https://nj1015.com/i-was-caught-up-i...r-the-weekend/

Riots i Savannah
https://www.ajc.com/news/more-than-a...1eWnPW5K77WKN/

Riots i varenda jävla håla som du listar. Du är och förblir en mytoman och jag ser ingen anledning att fortsätta diskutera med dig. Du är fan vidrig som människa. Vad ger det dig att HELA JÄVLA TIDEN fara med osanning? Du kan ju inte skriva ett enda korrekt inlägg.

Hur var det med de andra städerna, du påstår att varje håla jag nämner skulle ha upplopp, hade Anchorage det eller valde du att inte nämna Alaskas huvudstad?

Men hur som, att du påstår att det bara är upplopp samt använder ett tungt klippt youtubeklipp som bevis för att Harris skulle stötta kravallerna är bara patetiskt även för att vara du.

Speciellt då deta var så lätt o hitta.

Citat:
Harris, a U.S. senator who previously served as California’s attorney general, said she supported peaceful protesters.

“We should not confuse them with those looting and committing acts of violence, including the shooter who was arrested for murder. And make no mistake, we will not let these vigilantes and extremists derail the path to justice,” Harris said in a speech from a university auditorium in Washington streamed online.

Protests drew an array of rifle-toting civilians, among them 17-year-old Kyle Rittenhouse, who was arrested on Wednesday on homicide charges in connection with Tuesday night’s shootings in which the two people were killed.

Trump said on Wednesday he was sending federal law enforcement and the National Guard to Kenosha. He planned to attack Biden at Thursday’s final night of the convention.

Biden countered by saying Trump was to blame for the way the coronavirus pandemic and racial strife had spread across the United States.

“These guys are rooting for violence. That’s what it’s all about,” Biden said on CNN. “To prove the issue ‘be scared of Joe Biden,’ they’re pointing to what’s happening in Donald Trump’s America.”

https://www.reuters.com/article/us-u...-idUSKBN25N344

Så att hon skulle stötta de våldsamma kravallerna är bara patetiskt att påstå.
Senast redigerad av Ondahamstern 2020-08-30 kl. 10:06.
Citera
2020-08-30, 10:14
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Hur var det med de andra städerna, du påstår att varje håla jag nämner skulle ha upplopp, hade Anchorage det eller valde du att inte nämna Alaskas huvudstad?

Men hur som, att du påstår att det bara är upplopp samt använder ett tungt klippt youtubeklipp som bevis för att Harris skulle stötta kravallerna är bara patetiskt även för att vara du.

Speciellt då deta var så lätt o hitta.

https://www.reuters.com/article/us-u...-idUSKBN25N344

Så att hon skulle stötta de våldsamma kravallerna är bara patetiskt att påstå.
Jag har aldrig påstått det fetade. Du ljuger på bra idag!

Det Kamala säger är att hon inte bryr sig om de som upploppar och att hon inte ägnar dem någon uppmärksamhet eftersom ändamålet helgar medlen. Hon säger att man inte ska uppmäsrksamma de som kaozar och att deras kaozande inte ska påverka "rättvisa". Oklart vilken typ av rättvisa hon talar om här, men med tanke på hennes meritlista handlar det förmodligen om att kvarhålla oskyldiga fångar i syfte att sälja deras arbetskraft till privata fängelser i utbyte mot kampanjbidrag.
Citera
2020-08-30, 10:20
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Jag har aldrig påstått det fetade. Du ljuger på bra idag!

Det Kamala säger är att hon inte bryr sig om de som upploppar och att hon inte ägnar dem någon uppmärksamhet eftersom ändamålet helgar medlen. Hon säger att man inte ska uppmäsrksamma de som kaozar och att deras kaozande inte ska påverka "rättvisa". Oklart vilken typ av rättvisa hon talar om här, men med tanke på hennes meritlista handlar det förmodligen om att kvarhålla oskyldiga fångar i syfte att sälja deras arbetskraft till privata fängelser i utbyte mot kampanjbidrag.

Vilket jag motbevisade genom att peka på att hon pratar om fredliga demonstrationer och att ditt videoklipp har klippt bort frågan.
Citera
2020-08-30, 10:23
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Vilket jag motbevisade genom att peka på att hon pratar om fredliga demonstrationer och att ditt videoklipp har klippt bort frågan.
Nej, nu ljuger du IGEN! Hon pratar uppenbarligen om upplopp. Från din länk:
Citat:
“We should not confuse them with those looting and committing acts of violence, including the shooter who was arrested for murder. And make no mistake, we will not let these vigilantes and extremists derail the path to justice,” Harris said in a speech from a university auditorium in Washington streamed online.
Hon tycker inte man ska bry sig om dem, då det är viktigt med "rättvisa". Det hela ska fortsätta utan stopp.
Citera
2020-08-30, 10:26
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Nej, nu ljuger du IGEN! Hon pratar uppenbarligen om upplopp. Från din länk:

Hon tycker inte man ska bry sig om dem, då det är viktigt med "rättvisa". Det hela ska fortsätta utan stopp.

Hon säger att de våldsamma upploppen är vad de är, våldsamma upplopp och inte något att stötta men bra försök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in