2020-08-30, 15:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så du menar att Biden LJUGER när han svarar "absolutely" på frågan om han vill kapa polisens budget?

https://www.youtube.com/watch?v=_HzifzNAEDo

Varför tycker du att Biden är en LÖGNARE samtidigt som du tror att en LÖGNARE är det "trygga valet"?

Vi vet för övrigt alla att du inte kan läsa engelska och därför inte har någon aning om var Biden står politiskt. Det vet däremot jag och allt jag skriver är sant. Det är därför du inte förmår dig länka till något som Biden sagt som inte överensstämmer med vad jag skriver här.
https://joebiden.com/ hjälper dig med detta, än trumpens cherrypicking och tagit ur sitt sammanhang.

Ser inte att du återger någon politik av Kamala/Biden än, komemr det ta lång tid innan det sker?
Citera
2020-08-30, 15:42
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
https://joebiden.com/ hjälper dig med detta, än trumpens cherrypicking och tagit ur sitt sammanhang.

Ser inte att du återger någon politik av Kamala/Biden än, komemr det ta lång tid innan det sker?
Jag noterar att du återigen visar att du inte klarar av att bemöta mina faktabaserade påståenden om Bidens politik, som samtliga är hämtade från www.joebiden.com. Jag antar att det beror på att du är medveten om att jag har rätt i allt jag skriver, som vanligt.

Han vill, enligt egna uttalanden och enligt hans egen site:
Göra neddragningar på polisen
Avskaffa ICE
Göra illegal invandring laglig
Förbjuda oljeanvändning till 2050
Höja skatterna med 4 000 000 000 000 dollar
Ge amnesti till 11 miljoner illegala invandrare
Öppna gränserna
Beslagta semi automatics.

Källa: www.joebiden.com

Vad i ovanstående tycker DU är fel?
Citera
2020-08-30, 16:11
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jag noterar att du återigen visar att du inte klarar av att bemöta mina faktabaserade påståenden om Bidens politik, som samtliga är hämtade från www.joebiden.com. Jag antar att det beror på att du är medveten om att jag har rätt i allt jag skriver, som vanligt.

Han vill, enligt egna uttalanden och enligt hans egen site:
Göra neddragningar på polisen
Avskaffa ICE
Göra illegal invandring laglig
Förbjuda oljeanvändning till 2050
Höja skatterna med 4 000 000 000 000 dollar
Ge amnesti till 11 miljoner illegala invandrare
Öppna gränserna
Beslagta semi automatics.

Källa: www.joebiden.com

Vad i ovanstående tycker DU är fel?
Nope, det har du inte tagit därifrån.
Kamala/Biden står inte för vad du påstår, vill du göra ett nytt försök och återge det korrekt denna gång?
Eller ska vi krasst inse att du inget vet om Kamalas politik?(För det är där vi är nu med dig.)
Citera
2020-08-30, 16:22
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Nope, det har du inte tagit därifrån.
Kamala/Biden står inte för vad du påstår, vill du göra ett nytt försök och återge det korrekt denna gång?
Eller ska vi krasst inse att du inget vet om Kamalas politik?(För det är där vi är nu med dig.)
Så du menar alltså att Biden LJUGER på sin egen hemsida? Fantastiskt. Varför tycker du att en LÖGNARE är "det trygga valet"?

Citat:
As president, Biden will commit significant political capital to finally deliver legislative immigration reform to ensure that the U.S. remains open and welcoming to people from every part of the world–and to bring hardworking people who have enriched our communities and our country, in some cases for decades, out of the shadows. This is not just of concern to Latino communities, this touches families of every heritage and background. There are approximately 1.7 million undocumented immigrants from Asia in the U.S., as well as hundreds of thousands from Europe, the Middle East, Africa, and the Caribbean. Biden will immediately begin working with Congress to modernize our system, with a priority on keeping families together by providing a roadmap to citizenship for nearly 11 million undocumented immigrants
https://joebiden.com/immigration/
Citera
2020-08-30, 16:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så du menar alltså att Biden LJUGER på sin egen hemsida? Fantastiskt. Varför tycker du att en LÖGNARE är "det trygga valet"?

https://joebiden.com/immigration/
Ja, det är tryggt att få in de som levt i USA hela sina liv, och få med dom i det officiella samhället.
Det är intressant att du läser in annan än vad som står där, och inbillar dig plocka ur meningar ur sitt sammanhang och att detta skulle berätta nått.

"...growing our economy and expanding economic opportunity across the country by improving and increasing opportunities for legal immigration; and preserve the longstanding directive of our immigration system to reunite families and enhance our diversity. "
Citera
2020-08-30, 16:53
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ja, det är tryggt att få in de som levt i USA hela sina liv, och få med dom i det officiella samhället.
Det är intressant att du läser in annan än vad som står där, och inbillar dig plocka ur meningar ur sitt sammanhang och att detta skulle berätta nått.

"...growing our economy and expanding economic opportunity across the country by improving and increasing opportunities for legal immigration; and preserve the longstanding directive of our immigration system to reunite families and enhance our diversity. "
Så du håller alltså nu med om att Bidens politik är att ge amnesti till 11 miljoner illegala migranter?

Har jag även rätt i att han vill förbjuda oljeanvändning till 2050?
Citera
2020-08-30, 17:02
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så du håller alltså nu med om att Bidens politik är att ge amnesti till 11 miljoner illegala migranter?

Har jag även rätt i att han vill förbjuda oljeanvändning till 2050?
JA, det är på tiden, och sen ser man till och inte släpper in mer än de som söker asyl och fått green card.
Rätt uppenbart

Ja, klimatet är viktigt, och nått säger mig vi komemr sluta med olja före detta.
Dock inte på allt.

Vet inte varför du återger Kamalas åsikter fel, vet du?
Citera
2020-08-30, 17:18
Medlem
Japhys avatar
Citat:
JA, det är på tiden, och sen ser man till och inte släpper in mer än de som söker asyl och fått green card.
Rätt uppenbart

Ja, klimatet är viktigt, och nått säger mig vi komemr sluta med olja före detta.
Dock inte på allt.

Vet inte varför du återger Kamalas åsikter fel, vet du?
Fast du håller ju med mig att att jag har rätt. Vore det inte bättre om du visade vad jag sagt som var fel? Du håller ju med mig om att jag har rätt.

Ska vi ta det där med att höja skatterna med 4 000 000 000 000 dollar? Det finns också på www.joebiden.com.
Citera
2020-08-30, 17:26
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Kamelen Harris och hennes lögner och fulspel:

Morgan Liddick: Kamala Harris and her lies
https://www.summitdaily.com/opinion/...-and-her-lies/
Citera
2020-08-30, 18:06
Medlem
klybans avatar
Citat:
Fast du håller ju med mig att att jag har rätt. Vore det inte bättre om du visade vad jag sagt som var fel? Du håller ju med mig om att jag har rätt.

Ska vi ta det där med att höja skatterna med 4 000 000 000 000 dollar? Det finns också på www.joebiden.com.
Man är på felsida lafferkurvan, och rika kan ta mycket skatt av.
Och sen har du även företagsskatt som många större inte betalar federalt.

Kolla bara hur trumpen kört upp statsskulden enbart pga den permanenta skattelättnaden, ökningen där går allena hänvisa ifrån dom.

Det är omöjligt att ha fel när du pratar om annat än det faktisk förslaget, och att du utelämnar saker för det inte stödjer dig emot Kamala/Biden.

www.joebiden.com
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Kamelen Harris och hennes lögner och fulspel:

Morgan Liddick: Kamala Harris and her lies
https://www.summitdaily.com/opinion/...-and-her-lies/
Kamala kommer aldrig komma upp i 20000 lögner ens i resten av sitt politiska liv.

www.joebiden.com
Citera
2020-08-30, 18:09
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Man är på felsida lafferkurvan, och rika kan ta mycket skatt av.
Och sen har du även företagsskatt som många större inte betalar federalt.

Kolla bara hur trumpen kört upp statsskulden enbart pga den permanenta skattelättnaden, ökningen där går allena hänvisa ifrån dom.

Det är omöjligt att ha fel när du pratar om annat än det faktisk förslaget, och att du utelämnar saker för det inte stödjer dig emot Kamala/Biden.

www.joebiden.com

Kamala kommer aldrig komma upp i 20000 lögner ens i resten av sitt politiska liv.

www.joebiden.com
Det faktiska förslaget är att höja skatten med 4000000000000 dollar. Det står på Bidens hemsida. Menar du att han LJUGER? Eller har jag rätt om detta också?
Citera
2020-08-30, 18:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det faktiska förslaget är att höja skatten med 4000000000000 dollar. Det står på Bidens hemsida. Menar du att han LJUGER? Eller har jag rätt om detta också?
Hälften av dom kan man ta tillbaka genom bara dra tillbaka den permanenta skattelättnaden.
Och summan i företagsskatten som företagen smiter undan nu, den fixar enkelt resten.

Ser du mig en enda gång motsatt mig att mer skatt behövs tas in?
Jag är inte säker på dessa skattehöjningar kommer förhindra en hyperinflation i framtiden, då ekonomin efter trumpen är dålig och en del frågetecken som poster som ökat dramatiskt och ingen vet varför.

Här har du om hyperinflation, allt baserat på USA officiella statistik.
https://www.youtube.com/watch?v=wBqD...ature=youtu.be

Här har du om vad Kamala står för, och en sak är helt säker, Kamala står inte bakom detta extrema budget underskott som trumpen skapat genom dessa permanenta skattelättnader.
www.joebiden.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in