2021-03-04, 17:44
Medlem
Satan va nöjd jag är över att jag sålde allt jag hade i amerikanska miljöbolag. Går ju hemskt där just nu, Köper in mig igen när det lugnat sig.
Citera
2021-03-04, 17:46
Avslutad
Ska man logga ut ett par veckor kanske
Citera
2021-03-04, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Fortsätter att bli knullad

Typ så det känns just nu.

Hade 50% avkastning på 3 mån. med greentench bubblan så får väl vara nöjd med det. Dock fittigt att portföljen blöder ändå, man är sugen på att vara surgubbe & gå ur marknaden och titta på. Ökar på med guld iaf, känns som en portfölj med 50% guld/50% aktier kan vara ett vinnande koncept framöver.

edit: Allting känns så jävla överköpt just nu. Svårt att veta vart man ska lägga pengarna kortsiktigt. Fegar och lägger buy and hold i Investor och annat tråkigt skit, mindre fallhöjd än mycket annat hype iaf.
Senast redigerad av Pallot 2021-03-04 kl. 17:52.
Citera
2021-03-04, 18:56
Medlem
Rött är väl en fin färg?
Citera
2021-03-04, 19:36
Medlem
Körde en liten korting på Micro ES terminen som gav 6000kr rakt ner i fickan, då sover man extra gott i natt.
Citera
2021-03-04, 19:55
Medlem
Från 20%+ och man känner sig som Warren Buffet till -10% herregud, ska man ner mer
Citera
2021-03-04, 20:00
Medlem
Zneekahs avatar
Fy fan vilken kalldusch, och inte sitter man på kassa heller. Körde påfyllning tidigare på vad jag trodde var dippen

jaja, vi reser oss igen som thorsten flinck sa
Citera
2021-03-04, 20:09
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah
Fy fan vilken kalldusch, och inte sitter man på kassa heller. Körde påfyllning tidigare på vad jag trodde var dippen

Gjorde precis samma sak. Nu håller jag tummarna för en rusning nästa vecka om stödpaketet går igenom. Och om rusningen uteblir, så får man väl hoppas att rapporterna som börjar trilla in i mitten av april är bra. Uppåt går det förr eller senare, som sagt.
Citera
2021-03-04, 20:13
Medlem
Gyllene tillfälle att hoppa aktier man missade tåget på.

Black Friday på marknaden

Mindre kul att sitta med förluster efter vinterns bravader, men det är bara på det igen. Nasdaq ner 2,7% idag också, så än känner jag mig lugn. Kommer börja darra när vi är närmare 5% än 0%.
Citera
2021-03-04, 20:46
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah

Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Gjorde precis samma sak. Nu håller jag tummarna för en rusning nästa vecka om stödpaketet går igenom. Och om rusningen uteblir, så får man väl hoppas att rapporterna som börjar trilla in i mitten av april är bra. Uppåt går det förr eller senare, som sagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mash08
Gyllene tillfälle att hoppa aktier man missade tåget på.

Black Friday på marknaden

Mindre kul att sitta med förluster efter vinterns bravader, men det är bara på det igen. Nasdaq ner 2,7% idag också, så än känner jag mig lugn. Kommer börja darra när vi är närmare 5% än 0%.

Ni är inte ensamma! Vi åker ner tillsammans. Rakt ner i helvetet.

Men va inte oroliga håll bara i hårt!
Citera
2021-03-04, 20:48
Medlem
Hirvis avatar
Lagom ångest.
Var på 230k på väg mot 250 för någon vecka sen.
Nu är jag snart på 170 istället.
Snabbt vänder det.
Sjukt att jag blev glad av att hitta den här tråden.
Trevligare att vara eländig i sällskap.
Citera
2021-03-04, 20:50
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Fuck och bajs. Men Jag handlar lite och sparar några kronor till ev fortsättning. Sedan loggar jag ur ett tag..

Ingen ide att försöka tajma. Bara att vänta ut skiten. Fyll på lite på dom ni tror på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in