2020-07-12, 09:47
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Det är väl just därför hon tar upp det nu ?
"Alla nationer med vit majoritet är rasister per automatik" är ju kontentan av vad BLM står för.

Om man forskar lite (jag menar verkligen lite) i BLM så hittar man rätt intressanta kopplingar... typ
"Assatas Daugters", som tagit sitt namn från "Assata Shakur" (värt att läsa om vem hon var och vad hon gjorde för att "förbättra" världen.)
Från Assata Shakur är det ett pyttelitet myrsteg till "Black Liberation Army" .
Vidare går det garanterat att hitta djupare kopplingar inom alla de här bokstavskombinationerna till bland annat "Rose City Antifa" *host* Carol*ne V*ctor*n (*= i) och andra terror-organisationer inom vänstern.
Visst är det så. Det var dålig ironi från min sida för att provocera fram en reaktion. Ingen hade nämnt den kopplingen, konstig nog.

Bra poänger annars. Det glädjer mig enormt att aktivister kring BLM varit dumma nog att både attackera judar och vita kvinnor. Blir det härlig soppa av detta.
Citera
2020-07-12, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Asså: nej. Att fyra poliser kastar sig över en kvinna oprovocerat finns inte, oavsett hudfärg.

Om hon skrek, spottade och klöstes samtidigt som hon hänvisade till sin berömda far: Möjligen.

Låter aningen bisarrt minst sagt...
Citera
2020-07-12, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
KKK confirmed.

Haha, där har vi det ja !
Flashback gör jobbet åt PK-MSM
Ja var är Ku Klux Klan och de brinnande korsen nu då ?

Kan inte PK-MSM göra ett låtsasreportage, de får åka till Byggmax och handla några pinnar att göra ett kors av och lite tändvätska ?
Robert Aschberg och Oisin Cuntwell kan se till att hela upplägget blir både kosher och halal ifrån början...

Man vill ju inte precis kränka någon , därför lika bra att köra både kosher och halal, eller hur ?

Och så får Miljöpartiet sitta och sy ihop sådana där kåpor av ekologisk och klimatneutral bomull
Några miljöpartister/sojalattefeminister kan spela Ku Klux Klan medlemmar
Senast redigerad av AnalAnalfabeten 2020-07-12 kl. 12:56.
Citera
2020-07-13, 10:27
Medlem
Polischefen förstår inte eller finner hennes historier som mindre trovärdiga.

Betlehems svar:

"Betlehem Isaak har fått se polischefens svar och tycker att han förenklar en komplex fråga."

"Detta sker i alla områden, den strukturella rasismen inom polisen är inte bunden till en specifik plats. Denna förenkling spär snarare på de existerande och socialt grundade fördomarna som redan finns, säger hon."

Hon hänger upp sig på fördomsfull strukturell rasism.

https://www.dn.se/nyheter/sverige/polischefen-om-betlehem-isaaks-sommarprat-kanner-inte-igen-mig/
Citera
2020-07-23, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaIIatin
jag har utomeuropeiskt ursprung och har aldrig blivit behandlad på det sättet

Och jag har utomjordiskt ursprung och jag har inte heller blivit behandlad på det sättet nej,
Jag är en sån där rymdödla, det är ett perfekt alibi.

Haha, vilken skruvad historia, den är för bra för att vara bra...
När blir den första artikeln om brinnande kors och KKK (Ku Klux Klan) i Sverige då ?
Vi väntar otåligt på det "stora avslöjandet"
Citera
2023-12-29, 10:03
Medlem
OCH fyller 30 år i morgon. GRATTIS !
Citera
2026-09-23, 16:53
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Hörde henne i Ekot nyss, googlade och ser en 65-årig dam som är 32 år. Jag ser också att hon studerat i 1 år, till journalist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in