2020-07-10, 10:22
Medlem
JanTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Som jag förstått det har hon varken anmält denna händelsen eller den andra händelsen (1 med 4 poliser och 1 med 4 väktare).
Jo då; ”Givetvis polisanmälde jag händelsen.” Det gäller två Göteborgspoliser i morgonrusningen bland gående. Och följande klockrena (film)dialog:

- Stanna!
- Varför?
- För att DU … är … en neger!

Fast till föga förvåning blir Betlehems anmälan tyvärr förpassad till papperskorgen. Av ingen mindre än ”Göteborgspolisens högsta chef”; alltså en i mängden av Sverige mäktiga rasister.
Senast redigerad av JanTaliban 2020-07-10 kl. 10:24.
Citera
2020-07-10, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanTaliban
Jo då; ”Givetvis polisanmälde jag händelsen.” Det gäller två Göteborgspoliser i morgonrusningen bland gående. Och följande klockrena (film)dialog:

- Stanna!
- Varför?
- För att DU … är … en neger!

Fast till föga förvåning blir Betlehems anmälan tyvärr förpassad till papperskorgen. Av ingen mindre än ”Göteborgspolisens högsta chef”; alltså en i mängden av Sverige mäktiga rasister.

KKK confirmed.
Citera
2020-07-10, 11:05
Bannlyst
https://www.dn.se/nyheter/sverige/polischefen-om-betlehem-isaaks-sommarprat-kanner-inte-igen-mig/

Jisses vilka lögner hon sprider

För bra för att vara sant helt enkelt. Att svensk mes-polis skulle henne för neger, de vågar inte ens säga håll käften i många fall
Citera
2020-07-10, 11:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
"Nu så ska du känna hur din pappa har det i containern i ditt negerland."

Läste fram till hit. Sen förstod jag att det var lögn.
Att de orkar. Att de orkar!!
De orkar för att...

En insikt om mångkulturen är att hon/de förmodligen inte uppfattar lögn och sanning som särskilt intressanta kategorier. Mjölkincidenten, brandmannen från Boden, slöjrycken etc. En annan insikt är att de är helt ointresserade av och okunniga om hur svenskar är. En tredje insikt är att den egna vinningen är allt som räknas.

Därför orkar de.
Citera
2020-07-10, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJewsDid911
https://www.dn.se/nyheter/sverige/polischefen-om-betlehem-isaaks-sommarprat-kanner-inte-igen-mig/

Jisses vilka lögner hon sprider

För bra för att vara sant helt enkelt. Att svensk mes-polis skulle henne för neger, de vågar inte ens säga håll käften i många fall
Det var bra att någon besvarade henne dessutom från polisiärt håll. Tycker nu att hon borde iallafall gå ut nu med att hon ljög. Kanske är Betlehem den nya svarta Cissi Wallin?
Citera
2020-07-10, 20:27
Medlem
Pressbyragubbens avatar
Jösses, vilken otjänst hon har gjort sin far i och med detta. Undrar hur det står till i skallen i den familjen?
Citera
2020-07-11, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Det formligen stinker påhitt. Och så fort en neger blir tillsagd av polisen el konduktörer osv så blir det ett jävla liv och de börjar gapa om rasism...
Ja jag har själv sett det på tåget mellan GBG och stockhoöm
Citera
2020-07-11, 13:41
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Ja jag har själv sett det på tåget mellan GBG och stockhoöm

Så vi har två källor Isaak och en anonym användare på flashback, japp då är saken klar!
Citera
2020-07-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Så vi har två källor Isaak och en anonym användare på flashback, japp då är saken klar!
Negrer kan inte uppföra sig det är ett faktum
Citera
2020-07-11, 20:17
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtaliess
Negrer kan inte uppföra sig det är ett faktum

Okej jag missförstod dig.

Jo det är tacksamt att skrika om rasism för en neger när de blir tagna för att ha gjort olagliga saker.
Citera
2020-07-12, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Ja, väl balanserat. Såg nyligen Jens Ganman och Navid Modiri prata journalistik och Ganman ville vara tydlig med att han känner åtskilliga journalister värda sitt salt som inte vågar vara öppna. De finns. Och deras tid är snart här. Kommer vi att prata om det här i framtiden som vi idag pratar om när bögarna vågade komma ut? Och väl där - hur kommer vi se på SRs val av sommarpratare?

Personligen tycker jag inte att det är rimligt att kalla sig journalist och inte vara öppen. Men ändå kunna se sig själv i spegeln varje dag utan att spy galla över hela badrummet.

Antingen är man öppen med vad man tycker som journalist, står för det och möjligen riskerar kicken, eller så letar man upp en press som står bakom dig när det blåser- Även om det blåser jävligt hårt. Att hålla på åsiktskorridoren bara för att det är bekvämt och ger dig en tilfällig plats vid köttgrytan är inte värdigt, då kan man lika gärna sluta som journalist direkt och leta efter ett annat jobb.

Det innebär rent krasst, att medlöpare borde alltid betraktas som medlöpare oavsett vilken bortförklaring de kommer med.

Betel-hems story (båda) känns minst sagt jävligt tilrättalagda.
"Just när kaffet kokat klart" ,är en sån där detalj som bara en riktigt dålig författare lägger till för att det "ger trovärdighet till situationen" ...men... det gör det inte.

Kände polisen igen henne när han karatesparkade in dörren till äldreboendet så hela jävla dörr-karmen följde med in ,gjorde "ninjarullning" och drog vapen samtidigt (tänk Kopps) mot Betel-hem (för att hon är svart naturligtvis) och skulle hälsa på sin mamma ?
Senast redigerad av Throwaway1912 2020-07-12 kl. 01:21.
Citera
2020-07-12, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Lite dålig tajming av henne att ta upp detta just nu, med BLM och stöket kring det på tapeten. Eller så tillåts hon bre ut sig för att ytterligare spä på föraktet mot både polisen och mot svarta. Bra där!

Det är väl just därför hon tar upp det nu ?
"Alla nationer med vit majoritet är rasister per automatik" är ju kontentan av vad BLM står för.

Om man forskar lite (jag menar verkligen lite) i BLM så hittar man rätt intressanta kopplingar... typ
"Assatas Daugters", som tagit sitt namn från "Assata Shakur" (värt att läsa om vem hon var och vad hon gjorde för att "förbättra" världen.)
Från Assata Shakur är det ett pyttelitet myrsteg till "Black Liberation Army" .
Vidare går det garanterat att hitta djupare kopplingar inom alla de här bokstavskombinationerna till bland annat "Rose City Antifa" *host* Carol*ne V*ctor*n (*= i) och andra terror-organisationer inom vänstern.
Senast redigerad av Throwaway1912 2020-07-12 kl. 02:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in