2011-10-11, 15:40
Medlem
WalkItOuts avatar
Hej! tänkte göra ännu en beställning. Velar mellan mh-uk.net och mimosahostilisrootbark.biz. mh-uk är lite dyrare men shippar från UK vilket känns tryggt. Nån som har erfarenheter av de här sidorna? Leveranstid, potens osv.
Citera
2011-10-11, 17:09
Medlem
mh-uk är bra men har bara shredded bark, förigt pulver är mycket lättare att färga tyger med

den andra du nämner ska oxå vara bra har jag hört.
Citera
2011-10-11, 19:43
Medlem
littlemissunshinees avatar
Gör ni erat eget DMT eller köper ni det?

Hur lång tid från och med att ni blev intresserade av DMT fick ni chans att köpa det? Jag har varit nära att få köpa DMT en gång men det sket sig.
Citera
2011-10-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalkItOut
Hej! tänkte göra ännu en beställning. Velar mellan mh-uk.net och mimosahostilisrootbark.biz. mh-uk är lite dyrare men shippar från UK vilket känns tryggt. Nån som har erfarenheter av de här sidorna? Leveranstid, potens osv.
Jag har handlat från mh-uk en gång och det gick väldigt bra, tog bara någon vecka för det att komma fram. Shredded fungerar för övrigt bra det med, det är bara att låta det ligga kvar i den basiska lösningen längre.
Citera
2011-10-16, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av littlemissunshinee
Gör ni erat eget DMT eller köper ni det?

Jag är också nyfiken på detta. Skulle behöva veta hur man får tag på det, hur ni gör och vad det finns för alterntiv. Bör väl finnas någon guide eller något någonstans?
Citera
2011-10-16, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theatrical
Jag är också nyfiken på detta. Skulle behöva veta hur man får tag på det, hur ni gör och vad det finns för alterntiv. Bör väl finnas någon guide eller något någonstans?
http://wiki.dmt-nexus.me/FAQ

Beställ material via internet. Gör en extraktion av det. Få DMT.
Citera
2011-10-21, 20:16
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlatankomplex
Finns det någon forskning om varför DMT halluciationerna skiljer sig kraftigt från andra substanser? Ljudet som uppkommer är ju väldigt karakteristiskt men även de varelser som ofta presenterar sig är totalt annorlunda än de bilder jag ser på andra substanser.

Dock har jag upptäckt att efter att att man provat DMT så kan man få fram DMT bilder även under 4-ho-met rus.

Lite sent men ja! Det har jag också märkt av en tid efter man rökt dmt och tar 4an ja då jävlar Det visuella i trippen blev klarare, ändrade tema totalt och trippen kändes rätt udda. Jag hörde även röster och jag har aldrig hört nått speciellt ljud av varken den ena eller den andra substansen sen jag körde den här kombon, menar då 4an en bra tid efter dmt.
Verkar nästan som att dmt influerar alla hallucinogener och dess effekter och inverkar som nån sorts ultimat domän i det undermedvetna
Senast redigerad av makdui 2011-10-21 kl. 21:07.
Citera
2011-10-22, 21:28
Medlem
CamCameos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Lite sent men ja! Det har jag också märkt av en tid efter man rökt dmt och tar 4an ja då jävlar Det visuella i trippen blev klarare, ändrade tema totalt och trippen kändes rätt udda. Jag hörde även röster och jag har aldrig hört nått speciellt ljud av varken den ena eller den andra substansen sen jag körde den här kombon, menar då 4an en bra tid efter dmt.
Verkar nästan som att dmt influerar alla hallucinogener och dess effekter och inverkar som nån sorts ultimat domän i det undermedvetna

Ja fyfan vad den färgar av sig. Som o stoppa en knallröd strumpa i vittvätt på 90 grader!
Citera
2011-10-23, 15:37
Medlem
Enigms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theatrical

Hade turen att träffa en skön lirare som sålde lite psykadeliska av och till. Någon gång frågade han om jag ville köpa lite changa som han fått av en kompis. Hade ingen aning om vad det var så han visade mig filmen DMT- the spirit molecule och berättade lite om ruset. Lät inressant så jag köpte en dos och prövade.

Blev en jävla resa och har inte riktigt vågat/velat testa det igen då det var bland det mest intensiva jag någonsin upplevt. Har hur som haver köpte jag på mig 2 gram nu som jag tänkte bjuda lite vänner som jag vet är intresserade samt själv ta någon resa eller två när jag känner mig redo för det

Enligt killen jag köper av ska det heller inte vara jättesvårt att göra om man tar en helg eller två och experimenterar lite. Har dock inte prövat själv eller kollat närmare på det själv. Annars kan ju typ trance-festivaler osv vara en god ide att kolla närmare på.
Citera
2011-11-19, 18:59
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddu
För några dagar sedan "hittade" jag DMT. Såg en dokumentär, läst mycket om drogen och olika trippraporter, och jag är fett sugen på att pröva!
Saken är den att jag aldrig prövat någon psykedelisk drog. Behöver man erfarenheten från t.ex. svamp innan man ger sig in på DMT? Ganska olika rus ändå om jag förstått det rätt.
Jag är inte sugen på DMT bara för att bli "bäng" utan jag vill ut på resan och ta del av visheten den har att erbjuda.

Vad tror ni om DMT som första psykedeliska?

Kör hårt! Jag tog det som första (narkotiklassad) drog och det gick bra. Har efter det bara provat cannabis vilket jag aldrig gör igen så jag kan visserligen inte prata så mkt om andra hallisar eller droger.
Citera
2011-11-22, 17:11
Medlem
Crinds avatar
Jag rökte DMT tillsammans med en vän denna helg, jag har rökt DMT relativt ofta denna sommar och jag har bara positiva erfarenheter av denna underbara substans. Man kliver in i en helt annan värld och allt blir så vackert. Jag känner också en otrolig eufori och glädje. Min granne ringde på min dörr för att be mig sänka basen när jag var mitt uppe i en otrolig tripp, jag öppnade dörren och hade väldigt svårt att fokusera på vad han sa för det började rinna vätska på väggen bakom honom, vätskan började sen skimra och färga sig. Det var så vackert och fint, och min granne är väldigt laid back så han brydde sig inte riktigt om att jag var i en helt annan värld. Det är lite synd att det håller i sig så kort tid, men euforin och glädjen sitter i längre.
Citera
2011-11-23, 02:06
Medlem
Luciditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crind
text
Du kunde alltså gå runt och förstå vad någon annan sa under trippen? Jag trodde att man helt tappade kontakt med denna verklighet på DMT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in