2011-06-14, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heptan
mr muscle innehåller parfym och en av deras sorter innehåller även aluminium flingor

Gå till järnia ewller vilken byggvaruhandel som helst som har vanlig hederlig kaustiksoda 99%

Där kan man även köpa 1L flaskor med bensin så slipper man köpa tio flaskor gripen för en förmögenhet.

Jag använder Mr Muscle Kaustiksoda och det är ren kaustiksoda, inga tillsatser eller så. Finns att köpa på ICA Maxi och fungerar klockrent

Någon prata om att injicera DMT, rekommenderar det inte om du inte är en van IV:are eller om du inte har riktigt rent DMT. Investera i en bra pipa / vaporizer eller bygg "the machine", förfina röktekniken också så ska du få en intensiv resa!
Senast redigerad av illlogic 2011-06-14 kl. 19:31.
Citera
2011-06-14, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illlogic
Jag använder Mr Muscle Kaustiksoda och det är ren kaustiksoda, inga tillsatser eller så. Finns att köpa på ICA Maxi och fungerar klockrent

Någon prata om att injicera DMT, rekommenderar det inte om du inte är en van IV:are eller om du inte har riktigt rent DMT. Investera i en bra pipa / vaporizer eller bygg "the machine", förfina röktekniken också så ska du få en intensiv resa!
extraherar man det rätt får man väl i princip rent dmt?
Citera
2011-06-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Absolut, observera dina egna ordval: i princip. Mina kristaller ser ut som vita snöflingor men jag skulle ändå inte försöka IV:a DMT. Dels för att jag avskyr IV då jag ser det som smutsigt men också för att jag använder kaustiksoda och kristallsoda när jag extraherar. Kaustiksoda är vitt och skulle det finnas en liten mängd av det i kristallerna så skulle du fortfarande inte kunna se det, jag väljer att inte chansa!
Citera
2011-06-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpYRaL
Han skrev ju klart och tydligt 'Gå till järnia eller VILKEN byggvaruhandel som helst'

Finns ingen byggvaruhandel heller såvitt jag vet....
Citera
2011-06-14, 19:54
Medlem
Citat:
Absolut, observera dina egna ordval: i princip. Mina kristaller ser ut som vita snöflingor men jag skulle ändå inte försöka IV:a DMT. Dels för att jag avskyr IV då jag ser det som smutsigt men också för att jag använder kaustiksoda och kristallsoda när jag extraherar. Kaustiksoda är vitt och skulle det finnas en liten mängd av det i kristallerna så skulle du fortfarande inte kunna se det, jag väljer att inte chansa!

Är det inte lika illa att röka kaustiksoda då? Eller äta?

Får lite olika bud här i tråden om mr muscle...
Citera
2011-06-14, 20:04
Medlem
Citat:
Känns som att det borde gå att säkerhetsställa dock genom att lösa det eller liknande.
Citera
2011-06-14, 20:05
Medlem
sthlmnights avatar
Citat:

Mr Muscle kaustiksoda:
Natriumhydroxid, natriumklorid, natriumstearat.

Mr muscle propplösare: Natriumhydroxid och aluminiumspån.

Jag har båda själv. Tur att man köpte Nitor kaustiksoda istället efter lite efterforskning (fanns på Coop Forums färgavdelning).
Men Mr Muscle kaustiksoda fungerar alltså för dig trots tillsatserna? Det var en på dmt-nexus som frågade om just den produkten med natriumstearat och blev avrådd.

Natriumhydroxid. Vikt-% >= 50,00 - < 77,00
http://www.vmg.se/specs/226271_MrMuscleGripenKaustiksoda1a.pdf

Använder gripen kemiskt ren bensin också, (någon i tråden frågade).
Senast redigerad av sthlmnight 2011-06-14 kl. 20:14.
Citera
2011-06-14, 20:13
Medlem
Luciditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Beror också vad man extraherar ifrån. Vissa växter har andra alkaloider som kan åka med. Men mimosa hostilis är rent.

Någon som vet om detta duger Biltema - Kaustiksoda? Det står "85-100%" vilket gör mig misstänksam då det nämnts att det bör vara 100%.
Citera
2011-06-14, 20:22
Medlem
sthlmnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Jo, fast nu finns inte järnia där jag bor... måste ha skiten skickad till mig. Är det på järnia det enda som funkar?
Kaustiksoda Resolut, 750 gram. Vet inte varför den heter "Resolut" men verkar vara samma som nitors andra.
http://www.kreatima.se/web/Produkter/Rengoring/Rengoring/Kaustiksoda_Resolut__750_gram-14385.aspx
De har nitor heptan 1 L också.
Bara att beställa hem

Kan man köpa grövre stålull i mataffärer eller vart hittar man det om man ska bygga "the machine"?
Senast redigerad av sthlmnight 2011-06-14 kl. 20:25.
Citera
2011-06-14, 20:46
Medlem
För mig funkar Mr Muscles kaustiksoda utmärkt, jag får nästan kritvita kristaller. Röken smakar, luktar och känns underbar, har aldrig fått en batch som känns dålig på något sätt så därför drar jag slutsatsen att dessa två tillsatser i Mr Muscles kaustiksoda inte påverkar. Mina yields har varierat från 0.9%-1.3% så där är det heller inte några problem.

Nej det är inte lika farligt antar jag att få i sig lite kaustiksoda genom att äta eller röka som att få det intravenöst. Har inga som helst backup för det antagandet mer än att jag tror att det är farligare att få i sig ämnen som kroppen inte gillar intravenöst.

Av vad jag har hört så märker man nog om man har kaustiksoda i sin produkt, det ska bränna och skära i halsen rejält tydligen.
Citera
2011-06-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmnight
Kaustiksoda Resolut, 750 gram. Vet inte varför den heter "Resolut" men verkar vara samma som nitors andra.
http://www.kreatima.se/web/Produkter/Rengoring/Rengoring/Kaustiksoda_Resolut__750_gram-14385.aspx
De har nitor heptan 1 L också.
Bara att beställa hem

Kan man köpa grövre stålull i mataffärer eller vart hittar man det om man ska bygga "the machine"?

Tack som fan!!! Du vet ingen sida som säljer heptan och skickar inom EU också?
Citera
2011-06-15, 20:32
Medlem
Ejekts avatar
Heptan kan du väl köpa lite här och där? Kemiskt ren bensin?
Hur är det med tillgång på mimosa just nu tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in