2011-06-15, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Tack som fan!!! Du vet ingen sida som säljer heptan och skickar inom EU också?

Ska du verkligen hålla på med knark?
Vad står det under länken, kötthuve..

Ont: Jag impuls köpte en påse med mimosa hostilis, eller vad det nu heter, för ungefär ett år sedan.
Har förvarat det mörkt och svalt. Min fråga lyder: Hur länge behåller skiten sin potens?

Puss
Citera
2011-06-15, 22:12
Medlem
Ejekts avatar
Min grannes katt undrar varför man skall använda kaustiksoda?
Katten har bestämt läst att det genom visa projekt bör användas kalciumhydroxid, släckt kalk?
Är det bara olika sätt att rena på?
Citera
2011-06-15, 22:58
Medlem
Luciditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejekt
Min grannes katt undrar varför man skall använda kaustiksoda?
Man använder det för att höja pH till 12 som gör att DMT blir i fribas form och kan då fångas upp av till exempel heptan.
Citera
2011-06-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucidity
Man använder det för att höja pH till 12 som gör att DMT blir i fribas form och kan då fångas upp av till exempel heptan.
Skall inte pH helst vara minst 14? Eller det varierar kanske från tek till tek?
Citera
2011-06-16, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JakeSavage666
Ska du verkligen hålla på med knark?
Vad står det under länken, kötthuve..

Puss

Nej, det borde jag väl inte men lite rubriker i aftonbladet har ju aldrig skadat.

Tack.
puss.
Citera
2011-06-16, 03:25
Medlem
Min katt har en fråga också, den undrar om alla sätt att få ett genombrott på DMT är svåra med kräkningar och hårdhudade lungor och skit?
Citera
2011-06-16, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdrattan
Min katt har en fråga också, den undrar om alla sätt att få ett genombrott på DMT är svåra med kräkningar och hårdhudade lungor och skit?
Nej, det är de inte. Jag har läst om någon som har kräkts på det, men det är ovanligt. DMT känns för mig som en extremt vänlig och lekfull själ, så länge den respekteras.
Citera
2011-06-16, 14:32
Medlem
Luciditys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Skall inte pH helst vara minst 14? Eller det varierar kanske från tek till tek?
Oftast hör jag "12 eller mer". Tror inte det beror på tek, då syftet är att DMT ska bli till fribas. 12-14 går säkert bra. Det är svårt att mäta exakt med pH band.

Citat:
Ayahuasca brukar ge sånt de första gångerna. Jag kan ha hört någon få det av ren DMT också men det måste vara ovanligt.
Citera
2011-06-16, 15:53
Medlem
sthlmnights avatar
Vad gör ni med kaustiksoda-mimosa-blandingen efteråt? Går det hälla ut i avloppet om man spolar med mycket vatten efteråt? Använde 250 g kaustiksoda, 250 g mimosa och 3800 ml H2O.
Rören är ganska gamla i byggnaden...

Kan nog kräma ur lite mer, men kommer få gäster hit strax som stannar några veckor. Hmm.
Citera
2011-06-16, 18:46
Medlem
Citat:
Nej, det är de inte. Jag har läst om någon som har kräkts på det, men det är ovanligt. DMT känns för mig som en extremt vänlig och lekfull själ, så länge den respekteras.

Citat:
Ursprungligen postat av Lucidity
Ayahuasca brukar ge sånt de första gångerna. Jag kan ha hört någon få det av ren DMT också men det måste vara ovanligt.

Det va nog lite otydligt mitt inlägg. Min katt menade vid just intagandet, inte vid själva upplevelsen.
Citera
2011-06-16, 18:57
Medlem
Citat:
Det va nog lite otydligt mitt inlägg. Min katt menade vid just intagandet, inte vid själva upplevelsen.
Nej, inte när man röker det.
Citera
2011-06-16, 18:59
Medlem
Citat:
Nej, inte när man röker det.

Därför kissen undrade ju ang. lungorna vilket ska vara väldigt svårt att röka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in