2008-10-05, 22:17
Medlem
AnTiVaLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
Rökte DMT förra helgen.

mannen får jag fråga dig en sak, blir inte du sne av allt sånt där skruvade molekyler eller kör du bara på och allt är soft ?
Citera
2008-10-17, 05:18
Medlem
nojas avatar
Har vi inga fler här på flashback som testat DMT och orkar skriva av sig ?
Citera
2008-10-17, 10:13
Medlem
RoomMushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja

Jag sitter på en mindre mängd som bara väntar på att rökas. Måste bara invänta rätt läge...
Citera
2008-10-17, 12:39
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
Rökte DMT förra helgen.
Fick 0.5g för 100 kr (billigt som fan) och ärlig talat var det nog bland det bästa jag har tagit i mitt liv.
Känns som en redig svamptripp på 10 - 15g torkade cubbar. Grejen e bara att det kommer så jävla snabbt. Jag tog ett blåss och höll in röken i kanske högst 20 sekunder innan jag var totaltrippad. Lite synd att det går ner så snabbt men det e ett plus att man inte får tolerans som på andra psykadelika. Det är bara att ta ett nytt blåss, så är man där igen. =)
låte sanerligen intressaint . dock inget för mig eftersom ja precis fått fötterna på jorden efter att ha knarkat på allt kuntrinueligt i några år.

fick du någon spitituell upplevelse då ?? dmt är juh känt för att kasta en direkt ut i kosmos och in i andevärlden .
Citera
2008-10-17, 13:28
Medlem
TurboBoosts avatar
Hur lätt är det att få tag på DMT? Hade jag haft tid och möjlighet hade jag säkert extraherat själv..

DMT låter som drömhallucinogenen för mig helt enkelt. För visst går den att vaporisera i glödlampsvapo? Edit: det står ju att det går i tråden..
Citera
2008-10-17, 18:39
Medlem
Erlenmeyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoomMush
Jag sitter på en mindre mängd som bara väntar på att rökas. Måste bara invänta rätt läge...
Är det inte många som sitter på DMT,
men det är 5meoDMT, DPT, ateoxy,primo varianter etc..
Svårt att veta om man inte tillverkat eller beställt det själv..
Citera
2008-10-17, 19:37
Medlem
RoomMushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erlenmeyer
Är det inte många som sitter på DMT,
men det är 5meoDMT, DPT, ateoxy,primo varianter etc..
Svårt att veta om man inte tillverkat eller beställt det själv..

Hehe, det lär jag få reda på tids nog…
Försäljaren hävdar att det är DMT iallafall, så jag kan bara lita på det och hoppas på det bästa. The hard world of knarking...
Citera
2008-10-17, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoomMush
Hehe, det lär jag få reda på tids nog…
Försäljaren hävdar att det är DMT iallafall, så jag kan bara lita på det och hoppas på det bästa. The hard world of knarking...

kdu ffåt väl se :=
Citera
2008-10-19, 15:15
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja
Jag har testat det! Ganska häftigt, jag satt i en fotölj och lyssnade på låten "Det Megalomaniska Manifestet" (som jag själv skrivit texten till och Arkomann komponerat) och fick en riktig egotripp! Den aggressiva marschmusiken gjorde att jag levde mig in i Hitlers liv, det kändes som om JAG var Hitler och kände alla känslor som han kände... Hur det hela var visuellt och audiellt vet jag inte, jag såg hela tiden mina tankar och känslor med en "inre syn" och var helt uppslukad av detta, därför tänkte jag inte riktigt på vad som fanns framför mina verkliga ögon... En väldigt mäktig upplevelse var det hur som helst, kanske jag skriver en tripprapport senare...
Citera
2008-12-04, 22:03
Medlem
Sleazebags avatar
Någon som kan spekulera kring dosering om man väljer att administrera detta ämne rektalt?
Ska man utgå från de orala doserna som kräver ganska mycket och därmed blir väldigt dyra, eller tror ni att det går att minska ner?
Känner mig frestad att peta i mig en 150mg men vill få mer klarhet i vad det kan tänkas leda till då jag enbart rökt det i spliff och vaporizer tidigare, dock med väldigt goda resultat.
Citera
2009-01-04, 19:44
Medlem
x-dreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazebag
Någon som kan spekulera kring dosering om man väljer att administrera detta ämne rektalt?
Ska man utgå från de orala doserna som kräver ganska mycket och därmed blir väldigt dyra, eller tror ni att det går att minska ner?
Känner mig frestad att peta i mig en 150mg men vill få mer klarhet i vad det kan tänkas leda till då jag enbart rökt det i spliff och vaporizer tidigare, dock med väldigt goda resultat.

Kolla in denna, du har säkert redan sett den.

http://www.youtube.com/watch?v=_6EbDZnkmVw
Citera
2009-01-04, 20:29
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av x-dream
Kolla in denna, du har säkert redan sett den.

http://www.youtube.com/watch?v=_6EbDZnkmVw

Härligt med lite smält smör i prutten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in