2011-02-11, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hypergalaxy
Menar du röka eller ta oralt?
2-300 mg är på tok för mycket att röka i alla fall,50-60 mg är rekat men beroende på vikt så kan man gå upp till max 80-100 och då är det rekommenderat att man är erfaren

Oralt var hög när jag skrev och kanske lite missvisande. Men det jag menade var att det är svårt att röka för vissa, p.g.a. smaken och jobbigt för halsen och då är det bättre att köra med MAO. 300mg går inte att misslyckas med!
Citera
2011-02-11, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoulkeeper
Snerisken på detta? Man ska helst ha trippat ett tag innan man provar sig på dmt?
Personligen hade jag bara rökt cannabis innan jag provade DMT. Första riktiga trippen överraskade mig verkligen och det var extremt obekvämt i någon minut eller två, men sedan så planade det ut och jag insåg att allting var fullkomligt fantastiskt . Börja med låg dos och doppa foten i vattnet innan du dyker i så ska det säkert gå hur bra som helst!
Citera
2011-02-11, 22:34
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Personligen hade jag bara rökt cannabis innan jag provade DMT. Första riktiga trippen överraskade mig verkligen och det var extremt obekvämt i någon minut eller två, men sedan så planade det ut och jag insåg att allting var fullkomligt fantastiskt . Börja med låg dos och doppa foten i vattnet innan du dyker i så ska det säkert gå hur bra som helst!

Jag känner varken oro eller eufori förutom när det slår på, precis som terence mckenna sa så kändes det som om jag var en kamera. Bröt mig sedan in i en annan dimension av miljarder dimensioner kändes det som och det var inte så färgglatt som för många andra heller men det verkar bli så när man tagit kratom innan.
Citera
2011-02-12, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Jag känner varken oro eller eufori förutom när det slår på, precis som terence mckenna sa så kändes det som om jag var en kamera. Bröt mig sedan in i en annan dimension av miljarder dimensioner kändes det som och det var inte så färgglatt som för många andra heller men det verkar bli så när man tagit kratom innan.
En kamera? Hur menar han/du då?
Citera
2011-02-12, 01:16
Avstängd
makduis avatar
Citat:
En kamera? Hur menar han/du då?

Man observerar på ett visst sätt jag vet inte hur jag ska förklara.. känner ingenting och bara observerar helt enkelt som en kamera. Vad du ska fråga om allt berätta lite mer om dina djupaste erfarenheter
Citera
2011-02-13, 14:48
Medlem
-J-s avatar
Hur är det med tullen å så med Mimosa? Har köpt tidigare och det har gått bra och funderar på att köpa från denna sida nu www.mh-uk.net, någon som har erfarenhet från den ?
Citera
2011-02-13, 18:27
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -J-
Hur är det med tullen å så med Mimosa? Har köpt tidigare och det har gått bra och funderar på att köpa från denna sida nu www.mh-uk.net, någon som har erfarenhet från den ?

Det är lungt med tullen bara det att dom kan köra den igenom scannern 10000 gånger
Angående hemsidan så ska man nog kolla så att dom har ups som skickar och inte upgs som är söligare och har även inget ansvar ifall paketet tappasbort/går sönder. Om man tänker på potentialen så har alla hemsidor olika varje gång dom fyller på lager men det dom har funkar alltid bra bara det att dom kan variera lite (inte som dom svenska hemsidorna man beställer ifrån).

Fast det kanske var tvärtom med leveransföretagen!? i alla fall så hade 100herbgalaxy den sega dåliga varianten.
Senast redigerad av makdui 2011-02-13 kl. 18:37.
Citera
2011-02-14, 08:54
Medlem
butangass avatar
Rökte DMT i helgen tillsammans med en vän.
Fyfan vad underbart det var!
Vi satt ganska nära varandra, och det kändes som vi fick en "connection"
Jag lyckades hålla ögonen öppna efter några stora hits.
Helt crazy, väldigt väldigt annorlunda blev mitt rum.

Det var även första gången för min kamrat, han verkade väldigt glad efteråt!
Citera
2011-02-17, 01:29
Medlem
Citat:
Man observerar på ett visst sätt jag vet inte hur jag ska förklara.. känner ingenting och bara observerar helt enkelt som en kamera. Vad du ska fråga om allt berätta lite mer om dina djupaste erfarenheter
Alltså. Grejen är ju den att jag knappt kan sätta ord på vad jag har upplevt och även om jag kunde så skulle orden inte göra känslan rättvisa. Men någon slags allmän insikt jag har kommit fram till förutom det som jag redan har sagt är att livet känns som en illusion, på fler än ett plan. Det och att väldigt många människor går igenom varje dag lidandes helt i onödan.
Citera
2011-02-19, 21:35
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Alltså. Grejen är ju den att jag knappt kan sätta ord på vad jag har upplevt och även om jag kunde så skulle orden inte göra känslan rättvisa. Men någon slags allmän insikt jag har kommit fram till förutom det som jag redan har sagt är att livet känns som en illusion, på fler än ett plan. Det och att väldigt många människor går igenom varje dag lidandes helt i onödan.

Ja men stoffe det är ju alltid kul att höra det du kan berätta lite lätt typ vad du har sett och sådär som männen med tre ansikten, du kanske också har sett den onda munken helklädd i munkkappa med luvan för ansikten så att man bara ser kappan och denne figur försöker missleda/ljuga/lura mig och jag faller för det varje gång Känns som att han drar in mig i nå sorts mörker där jag inte är värd nånting och där jag tror på allt han försöker säga och han rör inte på sig nånting och jag blir väldigt förrvirrad när jag möter denna krabat

Snubbarna med tre ansikten ser för övrigt väldigt likt ut som den här bakgrunden
http://www.youtube.com/watch?v=qw75PxL6O7U&feature=related
Eller http://lsdex.ru/tag/shamanic/ väldigt väldigt likt.
Senast redigerad av makdui 2011-02-19 kl. 22:18.
Citera
2011-02-19, 22:27
Medlem
Citat:
Ja men stoffe det är ju alltid kul att höra det du kan berätta lite lätt typ vad du har sett och sådär som männen med tre ansikten, du kanske också har sett den onda munken helklädd i munkkappa med luvan för ansikten så att man bara ser kappan och denne figur försöker missleda/ljuga/lura mig och jag faller för det varje gång Känns som att han drar in mig i nå sorts mörker där jag inte är värd nånting och där jag tror på allt han försöker säga och han rör inte på sig nånting och jag blir väldigt förrvirrad när jag möter denna krabat

Snubbarna med tre ansikten ser för övrigt väldigt likt ut som den här bakgrunden
http://www.youtube.com/watch?v=qw75PxL6O7U&feature=related
Eller http://lsdex.ru/tag/shamanic/ väldigt väldigt likt.
Någon ond munk har jag haft turen att undvika . Ja, jag tycker de jag också har sett liknar den målningen av Alex Grey något, speciellt då han hämtar inspiration från bland annat Ayahuasca och DMT. Intressant att man upplever liknande "teman" mellan olika personer och tidpunkter osv. Bland annat har jag sett varelser som är slående liknande de som uppenbarar sig vid 00:55 i den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=FINU71FyMto , vilken jag har för mig att jag har nämnt tidigare i tråden.
Senast redigerad av stoffeboyi 2011-02-19 kl. 22:29.
Citera
2011-02-19, 22:42
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Någon ond munk har jag haft turen att undvika . Ja, jag tycker de jag också har sett liknar den målningen av Alex Grey något, speciellt då han hämtar inspiration från bland annat Ayahuasca och DMT. Intressant att man upplever liknande "teman" mellan olika personer och tidpunkter osv. Bland annat har jag sett varelser som är slående liknande de som uppenbarar sig vid 00:55 i den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=FINU71FyMto , vilken jag har för mig att jag har nämnt tidigare i tråden.

Tunnlarna jag vart igenom liknar väldigt mycket tunneln han ser från 07:38 till 07:43.
F.ö har du klurat ut vad hjulen på svt testrutan betyder hehe?
Kanske ska fråga 118100
Och angående filmen, har du sett den och är den spännande?
Senast redigerad av makdui 2011-02-19 kl. 22:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in