2011-01-12, 19:41
Medlem
Cushs avatar
Om ni är intresserade av DMT så ska ni kolla på dokumentären "The Spirit Molecule" riktigt bra film. Mycket lärorik och bra musik, och bilder gjorda av Alex Grey. Jag har aldrig testat DMT men efter jag set denna film så är jag riktigt sugen på att göra det. Det verkar inte vara en vanlig drog utan något mer andligt och verkligt.
Citera
2011-01-13, 15:06
Medlem
Incabuloss avatar
Efter att jag hörde talas om denna substans så kan jag inte sluta tänka på den, läser igenom allt jag kommer över och har kollat in några teks också, att "göra" sin egen drog känns lockande, speciellt med DMT, känns som man blir mer värd ett genomslag om man väl kommer så långt. Så i framtiden kommer jag absolut leka hemmakemist, synd dock att mina levnadsförhållanden gör det omöjligt nu på ett tag (Kollektiv) är så otroligt sugen att låta substansen visa mig det den vill visa mig, men det får vänta

avundas er andra som kan njuta av denna mystiska substans.
Citera
2011-01-14, 18:34
Medlem
Någon som har ett tips på en lagom första dos dmt? Tänkte ta det IV, sitter med 1g framför mig men har ingen aning om doseringen.

Kan jag ta typ 20mg för att testa och sen om det ger lite effekt dubbla dosen efter 1 timme? Eller kommer effekten försvagas mycket då?

Edit: Tar subutex, 2mg om dagen, kommer detta påverka min upplevelse?
Senast redigerad av Darkis123 2011-01-14 kl. 18:59.
Citera
2011-01-19, 23:00
Medlem
HornyHippies avatar
Läser om 5-MeO-DMT och överallt står det att det är typ som DMT, fast en längre tripp och inte visuellt, det jag undrar över är - Hur sjutton är en DMT-tripp utan visualls?
Citera
2011-01-20, 03:07
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkis123
Någon som har ett tips på en lagom första dos dmt? Tänkte ta det IV, sitter med 1g framför mig men har ingen aning om doseringen.

Kan jag ta typ 20mg för att testa och sen om det ger lite effekt dubbla dosen efter 1 timme? Eller kommer effekten försvagas mycket då?

Man bör inte ta DMT IV om det inte är väldigt rent, och det är det sällan med tanke på hur det oftast framställs. Rök det istället är mitt råd. Man kan utan några problem köra DMT en gång i timman utan att man får någon tolerans att tala om.
Citera
2011-01-20, 14:08
Medlem
Citat:

Lut och naphta är inte bra o få i blodet, det finns stor risk att det innehåller små rester av det om inte han som gjort det varit väldigt noggran.
Citera
2011-01-20, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HornyHippie
Läser om 5-MeO-DMT och överallt står det att det är typ som DMT, fast en längre tripp och inte visuellt, det jag undrar över är - Hur sjutton är en DMT-tripp utan visualls?

Som att dö.
Citera
2011-01-20, 15:57
Medlem
HornyHippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Som att dö.
Lät ju verkligen inte som en najs tripp... :<
Citera
2011-01-20, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HornyHippie
Lät ju verkligen inte som en najs tripp... :<

Det är både en väldigt skrämmande och euforisk upplevelse. Det häftiga är när man kommer tillbaka till verkligheten och inser vad som precis har hänt. Att inse att man har varit någon helt annanstans ute i universum eller nåt är ganska häftigt...
Citera
2011-01-22, 01:59
Medlem
Citat:

Can DMT be IVed?
It can, but we do not recommend it mainly for two reasons:

1- The only official research done with DMT by Rick Strassmann used FDA-approved ultra pure DMT fumarate. The quality of home extraction products is questionable, one may have solvent traces and other impurities that could be uncomfortable, painful or downright dangerous to inject.

2- The onset of the effects are so quick that one might not be able to take out the needle in time and accidentally ripping their vein out while in hyperspace, or putting it down too near and rolling around/puncturing oneself

Du verkar noll påläst och google är din vän...som jag
Citera
2011-01-23, 19:26
Medlem
wsbs avatar
Snabb akut fråga om DMT:

Lägger DMT under "toppen" på min pipa, ca 50 mg, stoppar på "toppen" och eldar, suger i mig. Borde jag inte få i mig tillräckligt för en tripp. Känner att någonting händer, men flyger inte iväg.

Toppen/filtret blir svart...
Citera
2011-01-23, 20:31
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Snabb akut fråga om DMT:

Lägger DMT under "toppen" på min pipa, ca 50 mg, stoppar på "toppen" och eldar, suger i mig. Borde jag inte få i mig tillräckligt för en tripp. Känner att någonting händer, men flyger inte iväg.

Toppen/filtret blir svart...
Relax... take your time...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in