Citat:
Ursprungligen postat av Riddim
Pulse82
Snedtripp - bad trip - dålig tripp - kalla det vad du vill. Att man kan snea/må dåligt av en DMT-tripp är inget konstigt alls då det som sker ofta är mycket omtumlande och omskakande för den som intar ämnet och bryter igenom. Att du så kategoriskt vill uttala dig om andra människors upplevelser tycker jag tyder på att du saknar en grundläggande förståelse för ämnet i stort.
Man vet inget någonsin. Få det in i din skalle.
Du skriver ju snea/må dålig. Du måste först förstå skillnaden mellan att snea och må dåligt. Det är INTE samma sak. Om du aldrig har sneat, då vet du verkligen inte vad snea betyder. Jag har trippat och mått jävligt dåligt, t.ex hamna i tankeloopar eller där bisarra tankar i skallen går runt och man mår dåligt utav det... men att snea är inte ens i närheten av att må dåligt. Jag mår gärna dåligt 100 gånger om än att snea på högdos svamp.
De fanns ett tråd för längesen där nån skrev nått såhär "
Jag tror min kompis snear på syra just nu, han bara sitter där och tänker... vad ska jag göra?"
Om man inte kategorisierar snetripp och ger de en betydelse, då kan vafan som helst vara snetripp och det är där folk gör fel när de tänker på ordet snetripp - bad trip.. och tror att om man ser sig själv i spegeln under en svamptripp och ansiktet spricker och de rinner blod ur huden betyder snetripp och om de betyder snetripp, ja då kan också snetripp betyda att din hand vrids 50 varv och de ser äckligt ut...
Att röka DMT och få bisarr, ond, äcklig, vidrig tripp är en sak, men det är inte att snea. Varför? Än en gång. DU VET att du ligger på sängen, soffan, DU VET att dina vänner är där, DU VET att trippen kommer ta slut, även om 5 minuter känns som 5 timmar, DU VET att du rökt DMT.. och så vidare. Få in de i skallen nu !
Så kortfattat. JAAA, man kan få en sjuk och äcklig tripp på DMT, men att snea? Nej !