2010-12-14, 18:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter88
Grejen är väl att jag skulle vilja ha det renaste och bästa den där första gången jag testar, om jag sen blir sugen att göra det igen efter det så kanske man kan testa något av de andra alternativen, men om detta nu produceras i hjärnan så vill jag ha det så likt som möjligt.

Vet ju själv när man hållit på och labbat lite smått i kemin att det är lätt att göra lite fel ibland. När någon är klar och har syntetiserat fram kristallerna, kan han få många olika resultat då? dvs olika bra resultat. För övrigt, någon som vet isåfall vilken växt(hört att det ska finnas i flera tusen olika) som innehåller mest utvinningsbart dmt och ifall vi snackar flera kilo av den växten eller bara en liten mängd
Finns ju i människan, i dig, i din hjärna.
Citera
2010-12-14, 18:23
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentium8
Har ert liv ändrats mycket sedan ni testade/började med dmt?

Ja extremt sedan jag började med ayahuasca, men rent dmt är fortfarande ett stort mysterium på 10 minuter som knappt ändrar nånting förutom attityden mot verkligheten däremot har jag inte haft nån riktig breakthrough där jag stött på nån gudvarelse som hjälper en och dirigerar en i livet som en del tydligen vart med om.
Citera
2010-12-14, 20:08
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Ja extremt sedan jag började med ayahuasca, men rent dmt är fortfarande ett stort mysterium på 10 minuter som knappt ändrar nånting förutom attityden mot verkligheten däremot har jag inte haft nån riktig breakthrough där jag stött på nån gudvarelse som hjälper en och dirigerar en i livet som en del tydligen vart med om.

Det man ska tänka på är att DMT kommer inte ge dig allt du önskar.
Citera
2010-12-14, 21:08
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Kan man ju tolka lite som man vill, DMT kan däremot säga att du redan har allt du önskar dig.
Citera
2010-12-14, 21:10
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle

Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Vilka har varit med om det?
Citera
2010-12-14, 21:11
Medlem
wsbs avatar
Är det optimalt att röka DMT i vaporizer, eller är någon annan typ av pipa att föredra?

Köper hellre en vaporizer om det funkar lika bra som någonting annat, eftersom den är optimal att röka andra saker i.
Citera
2010-12-14, 21:18
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Är det optimalt att röka DMT i vaporizer, eller är någon annan typ av pipa att föredra?

Köper hellre en vaporizer om det funkar lika bra som någonting annat, eftersom den är optimal att röka andra saker i.

Vet inte hur det funkar i en elektrisk sådan, men det som lovordats flitigast är; http://www.vaporgenie.com/ (glasvarianten i synnerhet)
Senast redigerad av Serdumånen 2010-12-14 kl. 21:22.
Citera
2010-12-14, 21:25
Medlem
aircaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serdumånen
Vet inte hur det funkar i en elektrisk sådan, men det som lovordats flitigast är; http://www.vaporgenie.com/

Bör tilläggas att glaspipan är den som gäller (enligt de som testat båda). Men vanliga ska funka också, men glas har ju en del fördelar. Som ex. att du ser vad som händer osv.

Har själv "handcarved" pipan och den är gudomlig till weed. Ska ge ett försök på dmt såsmåningom med den.
Citera
2010-12-14, 21:27
Medlem
Serdumånens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aircap
Bör tilläggas att glaspipan är den som gäller (enligt de som testat båda). Men vanliga ska funka också, men glas har ju en del fördelar. Som ex. att du ser vad som händer osv.

Har själv "handcarved" pipan och den är gudomlig till weed. Ska ge ett försök på dmt såsmåningom med den.

Meh, jag skrev ju glas i synnerhet innan du svarade
Citera
2010-12-14, 21:32
Medlem
aircaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serdumånen
Meh, jag skrev ju glas i synnerhet innan du svarade

Haha I accept that
Citera
2010-12-14, 21:42
Medlem
vappa är nog bättre, blir helt slut i halsen av att röka mycket dmt, dvs mer än några hits...
Citera
2010-12-14, 21:53
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Det är inte röka vi ska göra. Fånigt att skrapa DMT ur andra organismer. Men försök ni... om det är roligt.

Nu har jag sett filmen "The spirit molecule", tagit 10 mg 4-ho-met två gånger, med en timmes intervall, lyssnat på all musik spotify hade att erbjuda med ordet star i sig, d.v.s. jag sökte på star och lyssnade på dom låtarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in