2013-08-19, 11:34
Medlem
Vet någon om Dmt finns att inhandla i Sverige eller omnejd, Rent allmänt menat. Nån som vet om det kan finnas i Christiania?
Citera
2013-08-19, 12:56
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perlanovic
Vet någon om Dmt finns att inhandla i Sverige eller omnejd, Rent allmänt menat. Nån som vet om det kan finnas i Christiania?

SR för inrikes / utrikes.
Tror inte det säljs i Christiania då där förespråkas enbart droger som är naturliga om jag inte förstått det fel. Annars är det bara att göra ditt eget, mycket lättare än man tror om man har något bakom pannbenet.
Citera
2013-08-19, 13:11
Medlem
har du själv erfarenheter av att göra eget? känns på rak arm riskabelt
Citera
2013-08-19, 13:56
Medlem
fanvatuffdues avatar
Citat:

Att göra en extrahering är inte speciellt svårt, så det är nog inte så värst risky, men som korven säger, "så länge man har nått innanför pannbenet".
Citera
2013-08-19, 14:02
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:

Ja det har jag. Gick väldigt bra. Men då spenderade jag även en hel del timmar på att studera olika extraheringstekniker.
Citera
2013-08-19, 14:46
Medlem
fanvatuffdues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Ja det har jag. Gick väldigt bra. Men då spenderade jag även en hel del timmar på att studera olika extraheringstekniker.

vilken teknik har fungerat bäst för dig?

mvh
Citera
2013-08-19, 15:22
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvatuffdue
vilken teknik har fungerat bäst för dig?

mvh

Nu var det så länge sedan jag gjorde en extrahering, men jag gjorde den lättaste typen, tror den kallades straight to base om jag inte minns fel?
Citera
2013-08-19, 21:01
Medlem
Och du kunde extrahera så att du fick en kraftigt DMT-tripp?
Citera
2013-08-19, 21:30
Medlem
Citat:
50mg räcker för en breakthrough med rätt rökningsteknik om jag inte minns fel. Att ta det där sista blåset när allt smetas ut är jobbigare än man tror

Ta absolut INTE 50mg din första gång!!! Mellan 20-30mg räcker för en breakthrough men jag tycker du ska börja med att köra 10mg för att känna dig för lite först. Kraftiga grejer och du vill inte råka ta för mycket.. Jag gjorde det misstaget första gången!

Mvh
Citera
2013-08-19, 22:29
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Och du kunde extrahera så att du fick en kraftigt DMT-tripp?

Ja. Jag fick fram väldigt många DMT trippar till ett billigt pris. Som sagt, sätt dig och läs på om det olika teknikerna och välj den du tycker passar bäst. Sedan läser du variationer på den tekniken du valde för att förstå processen bättre. Fungerade bra för mig iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Ta absolut INTE 50mg din första gång!!! Mellan 20-30mg räcker för en breakthrough men jag tycker du ska börja med att köra 10mg för att känna dig för lite först. Kraftiga grejer och du vill inte råka ta för mycket.. Jag gjorde det misstaget första gången!

Mvh

Men är det inte hela grejen med DMT att få åka ut till hyperspace? Att bara trippa lite på DMT är inget man är ute efter, eller har jag fel?
Senast redigerad av kamouflagekorv 2013-08-19 kl. 22:32.
Citera
2013-08-20, 00:23
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanvatuffdue
Att göra en extrahering är inte speciellt svårt, så det är nog inte så värst risky, men som korven säger, "så länge man har nått innanför pannbenet".
Ja, steg 1 är att ha en "tallkottsköttel"
Citera
2013-08-20, 00:41
Medlem
lilZer0s avatar
Citat:
SR för inrikes / utrikes.
Tror inte det säljs i Christiania då där förespråkas enbart droger som är naturliga om jag inte förstått det fel. Annars är det bara att göra ditt eget, mycket lättare än man tror om man har något bakom pannbenet.
100% sanning, förstår man bara grundläggande organisk kemi, vet om baser, salter, ph och lite försiktighetsåtgärder så är det kolugnt.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ja, steg 1 är att ha en "tallkottsköttel"
Haha!

Citat:
Men är det inte hela grejen med DMT att få åka ut till hyperspace? Att bara trippa lite på DMT är inget man är ute efter, eller har jag fel?
Personligen så gillar jag inte att flyga iväg till hyperspace för jag minns ändå ingenting av vad som skett, däremot minns jag när jag är på gränsen och fortfarande nästan kan gå, då är det som bäst - man vill ju kunna utvärdera vad som hänt under trippen sen ju.
Senast redigerad av lilZer0 2013-08-20 kl. 00:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in