2019-06-13, 12:40
Medlem
Fraktalbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyClaps
Intressant, men verkar inte det här livet vara rätt tråkigt jämfört med vad ni upplever ’på andra sidan’? Vi ser som sagt bara i 2D (~2,5D), vi lever i en förmodad 3D-värld i en förmodad 3D-kropp.. vi kan inte vara helt säkra. Men ni upplever betydligt fler dimensioner och något vansinnigt mycket ’verkligare’? Det känns mer som att detta liv är en rätt enformig och smått orättvis simulering av något slag.

Orsak och effekt är intressant, jag tolkar ’Guds röst’ och ’Guds uppmaning’ i skriften som människans intuition som går att härleda till Epifysen som innehåller DMT. Lyssnar vi inte på intuitionen (magkänslan) så brukar det straffa sig, ju mer vi förtrycker känslan desto hårdare blir ’straffet’ som får oss att komma på rätt väg igen.

Har man varit allt och besökt högre dimensioner inser man att detta livet är typ den ultimata trippen Hur sjukt är det inte att universum insåg sig själv igenom en temporär kropp som upplever allt som går att uppleva i den? Det är en stor mystik att leva och detta är en otroligt vacker värld. Man kan se jordelivet som en plats fylld med oändlig dimension, skönhet och mystik eller bara ord och objekt.
Citera
2019-06-13, 13:15
Medlem
EasyClapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Har man varit allt och besökt högre dimensioner inser man att detta livet är typ den ultimata trippen Hur sjukt är det inte att universum insåg sig själv igenom en temporär kropp som upplever allt som går att uppleva i den? Det är en stor mystik att leva och detta är en otroligt vacker värld. Man kan se jordelivet som en plats fylld med oändlig dimension, skönhet och mystik eller bara ord och objekt.
Haha, ja, men det är synd att det är olagligt att utforska sitt eget medvetande likt Eva. Alkohol är givetvis lagligt då detta slår bort det sjätte sinnet och släpper vårt primitiva ego löst. Det högre medvetandet ska vi dock ge fan i tydligen. Det säger en del om mystiken med livet om de första texterna som någonsin skrivits talade just om Epifysen med orden ’Gudsriket’, ’Kunskapens träd’, ’Nyckeln till evig kunskap’ och Guds liknelse med riket som ett senapsfrö och att det är placerat i mitten i ’trädgården’ inom människan. För stort.. det jävlar i mig är inte det mest skyddade organet i kroppen. Att den även är utrustad med fotoreceptorer och avgudad världen över kan knappast vara en slump.

Sedan har vi forskningen som låtsas klia sig i huvudet angående detta organ och vägrar erkänna dess funktion och att DMT lagras och produceras av organet ni utforskar. En googling på ’Pineal Gland Religion’ säger allt om Epifysens betydelse, precis överallt ser vi den där. Pyramiden med ’Horus Öga’ symboliserar att den sanna makten har kontroll över vårt högre medvetande. Vi är både förslavade och förgiftade psykiskt och fysiskt, knappast fria.

Har du lyckats ’bryta igenom’ på DMT någon gång? Eller talat med entiteter? Vad uppmanar de dig till? Jag förmodar att du knappast tror att det blir ’svart’ den dagen du dör?

Jag har själv träffat ’Gaia’, i dessa registrerings- och övervakningstider får jag ljuga om att det var via laglig ’hypnos’, det var inte genom att röka DMT iallafall, det kan jag erkänna. Det var först långt efter jag förstod att det måste ha varit den Guden människor kallar ’Gaia’. Folk säger att det är ’mäktigt’ när favoritlaget vinner Allsvenskan.. men att träffa en Gud, det jävlar i mig var mäktigt i ordets rätta bemärkelse.
Senast redigerad av EasyClaps 2019-06-13 kl. 13:43.
Citera
2019-06-13, 14:17
Medlem
Fraktalbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyClaps
Har du lyckats ’bryta igenom’ på DMT någon gång? Eller talat med entiteter? Vad uppmanar de dig till? Jag förmodar att du knappast tror att det blir ’svart’ den dagen du dör?

Jag har själv träffat ’Gaia’, i dessa registrerings- och övervakningstider får jag ljuga om att det var via laglig ’hypnos’, det var inte genom att röka DMT iallafall, det kan jag erkänna. Det var först långt efter jag förstod att det måste ha varit den Guden människor kallar ’Gaia’. Folk säger att det är ’mäktigt’ när favoritlaget vinner Allsvenskan.. men att träffa en Gud, det jävlar i mig var mäktigt i ordets rätta bemärkelse.

Ja jag har brytit igenom ett flertal gånger med ayahuasca och några enstaka med rökt. Väldigt svårt att förklara entiteterna, men kan beskriva det som oförkroppsligad intelligens som existerar överallt, alltså är hela världen besjälad enligt min tro. Det finns konstant omkring oss och egentligen existerar ingen gräns mellan kroppen, sinnet och omvärlden. Men det gynnar inte organismens överlevnad att se det här jämnt, men därför man kan känna intuitivt om saker eftersom allt händer på så många fler plan än vad logiska hjärnan förstå och varför tankar kan orsaka fysiska åkommor. Jag tror att perspektivet av jaget kommer att lösas upp bli ett med allt. Det är svårt att acceptera eftersom man inte vet någonting annat. Men livet går ju vidare, min energi förs vidare till nytt liv så reinkarnation tror jag på. Så varken pärleporten eller att allt blir svart.
Citera
2019-06-13, 17:53
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Väldigt intressant det som ni skriver om. Skulle själv vilja ta DMT om jag skulle få tillfälle för det. Har testat det mesta i drogväg, många hallucinogener mest då i RC-format. Men DMT är helt klart nummer 1 i vilken drog jag vill prova på här näst.
Citera
2019-06-14, 16:49
Medlem
Existensens avatar
Någon som pluggat dmt?

Har inte sätt några rapporter om att plugga/snorta/injicera + Mdma kristaller. Är nyfiken vad det blir för effekt!

Någon som testat cbd till dmt? Tänker ca 100mg cbd minst då. Tänker mig att det borde kunna bli lite enklare att komma tillbaka på ett bra sätt. Funderar på att göra en lösning med 1g dmt och 500mg cbd och lösa upp o 3-4mg vg. Har hört att det är mycket enklare att röka och få breakthrough, på ca 60w
Citera
2019-06-20, 01:38
Medlem
Imorgon är det dags för min jungfruresa på DMT och jag är sjukt taggad och förväntansfull!

Jag tänkte börja med 20mg (fribas) som verkar vara en bra startdos. Jag hade tänkt röka det i pipa, då med lite knaster i botten sen ett lager med 20mg dmt och sedan ett till lager med knaster.

Kommer det att fungera att röka på det här sättet eller har ni något tips på hur jag kan göra det bättre? Har ej tillgång till vaporizer eller ”crackpipa”.
Citera
2019-06-20, 01:44
Medlem
Hur är DMT jämfört med typ toppisar? Är inte i tillstånd för att gåggla ^^
Citera
2019-06-20, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan

Haha, hade velat prata med dig i afton 😂
Citera
2019-06-20, 20:11
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da-raver
Imorgon är det dags för min jungfruresa på DMT och jag är sjukt taggad och förväntansfull!

Jag tänkte börja med 20mg (fribas) som verkar vara en bra startdos. Jag hade tänkt röka det i pipa, då med lite knaster i botten sen ett lager med 20mg dmt och sedan ett till lager med knaster.

Kommer det att fungera att röka på det här sättet eller har ni något tips på hur jag kan göra det bättre? Har ej tillgång till vaporizer eller ”crackpipa”.

Det låter som en vettig blandning eftersom att röka fribas är en konst där det gäller att undvika att bränna substansen.

Citat:
Ursprungligen postat av vbal
Hur är DMT jämfört med typ toppisar? Är inte i tillstånd för att gåggla ^^

DMT ger en sjukt mycket längre tripp där parallella verkligheter öppnas upp än att trippa på svamp som visserligen är djupt nog.
Citera
2019-06-23, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av da-raver

DMT... Jäklar säger jag bara, vilken upplevelse. Tänker inte ens ge mig på att försöka beskriva min tripp men kan säga att det var den absolut häftigaste upplevelsen jag har haft i hela mitt liv. Kan helt klart förstå att denna drog kan folk att se saker och ting lite annorlunda efter en resa i hyperspace
Citera
2019-07-17, 14:59
Medlem
Frågar här också:

Hur är det att röka DMT några/någon dag innan/efter intag av MDMA? Är detta farligt?
Citera
2019-07-18, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sethcohen
Frågar här också:

Hur är det att röka DMT några/någon dag innan/efter intag av MDMA? Är detta farligt?

Inte direkt farligt. Det viktigaste är att inte blanda DMT med MAOI.
Men det kan säkert bli lite tufft för psyket, men det är inte dödligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in