Citat:
Ursprungligen postat av
Fraktalbanan
Har man varit allt och besökt högre dimensioner inser man att detta livet är typ den ultimata trippen

Hur sjukt är det inte att universum insåg sig själv igenom en temporär kropp som upplever allt som går att uppleva i den? Det är en stor mystik att leva och detta är en otroligt vacker värld. Man kan se jordelivet som en plats fylld med oändlig dimension, skönhet och mystik eller bara ord och objekt.
Haha, ja, men det är synd att det är olagligt att utforska sitt eget medvetande likt Eva. Alkohol är givetvis lagligt då detta slår bort det sjätte sinnet och släpper vårt primitiva ego löst. Det högre medvetandet ska vi dock ge fan i tydligen. Det säger en del om mystiken med livet om de första texterna som någonsin skrivits talade just om Epifysen med orden ’Gudsriket’, ’Kunskapens träd’, ’Nyckeln till evig kunskap’ och Guds liknelse med riket som ett senapsfrö och att det är placerat i
mitten i ’trädgården’ inom människan. För stort.. det jävlar i mig är inte det mest skyddade organet i kroppen. Att den även är utrustad med fotoreceptorer och avgudad världen över kan knappast vara en slump.
Sedan har vi forskningen som låtsas klia sig i huvudet angående detta organ och vägrar erkänna dess funktion och att DMT lagras och produceras av organet ni utforskar. En googling på ’Pineal Gland Religion’ säger allt om Epifysens betydelse, precis överallt ser vi den där. Pyramiden med ’Horus Öga’ symboliserar att den sanna makten har kontroll över vårt högre medvetande. Vi är både förslavade och förgiftade psykiskt och fysiskt, knappast fria.
Har du lyckats ’bryta igenom’ på DMT någon gång? Eller talat med entiteter? Vad uppmanar de dig till? Jag förmodar att du knappast tror att det blir ’svart’ den dagen du dör?
Jag har själv träffat ’Gaia’, i dessa registrerings- och övervakningstider får jag ljuga om att det var via laglig ’hypnos’, det var inte genom att röka DMT iallafall, det kan jag erkänna. Det var först långt efter jag förstod att det måste ha varit den Guden människor kallar ’Gaia’. Folk säger att det är ’mäktigt’ när favoritlaget vinner Allsvenskan.. men att träffa en Gud, det jävlar i mig var mäktigt i ordets rätta bemärkelse.