2019-04-20, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Så vad tänker du göra nu då? Ta benzodiazepiner för att mildra ångesten?

Du går inte på SSRI-preparat som har skevat intrycken för dig?

Som jag skrev i första inlägget så har jag stabiliserats rätt så bra nu men de första veckorna efter händelsen så fick jag ta en del benso för att inte flippa ut.

Jag tar en låg dos mirtazapin, men innan jag testade dmt så tog jag reda på så mycket jag bara kunde ang mirtazapin + dmt och den infon jag hittade var att den kan MINSKA effekten betydligt av dmt, inte tvärtom.
Citera
2019-04-22, 01:15
Medlem
Felpost.
Senast redigerad av Han där borta 2019-04-22 kl. 01:20.
Citera
2019-04-27, 20:38
Medlem
sonicyouthzs avatar
Läser Rick Strassman, The spirit molecule. Ger ett intressant intryck. Hur upplever ni att eran världsbild eller livsbild " har förändrats efter denna potenta drog?
Citera
2019-05-27, 19:36
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Som jag skrev i första inlägget så har jag stabiliserats rätt så bra nu men de första veckorna efter händelsen så fick jag ta en del benso för att inte flippa ut.

Jag tar en låg dos mirtazapin, men innan jag testade dmt så tog jag reda på så mycket jag bara kunde ang mirtazapin + dmt och den infon jag hittade var att den kan MINSKA effekten betydligt av dmt, inte tvärtom.
Minska å minska.. skulle säga att effekten blir densamma om inte mer twisted.. som att blanda massa alkohol me dmt det blir inge bra
Citera
2019-05-30, 17:07
Medlem
Magnituds avatar
Citat:

Hur har det gått???
Citera
2019-05-30, 17:44
Medlem
Existensens avatar
Jag undrar också om mirtazapin+dmt. Hur många dagar bör man skippa mirtazapin dosen om man behöver det?

Går för tillfället på antipsykos (zyprexa) vilket jag trappar ner 1-2ggr i månadern. Är inte så långt kvar nu tills jag har slutat med den (förmodar att dmt+antipsykos dödar effekten och kanske till och med snarare blir väldigt psykotiskt ihop. Har även några andra mediciner, elvanse och intuniv. Tänker mig att jag även skippar dom några dagar innan.

För ca 8år sedan så rökte jag dmt för första gången med någon som ville mig illa. Fick en väldigt hög dos som gav mig en breakthrough. Innan jag kom tillbaka helt in i min kropp så försökte han jag var med ge mig en psykos och gav mig en föreställning att något skulle försöka ta över min hjärna och mörda alla jag älskade. Extremt sjukt var det. Där startade min extrema social fobi, ångestsyndrom och hemsk konstant depersonalisationssyndrom bröt ut ett litet tag efter det. Håller på att utredas för bla ptsd.

Har inte lyckats få en breakthrough med dmt efter det, har haft väldigt svårt att släppa taget. Säkert använt lite för lite. Planerar att ta en dos mdma kristaller och ta en så hög dos dmt jag kan och hoppas att det kan boota om mitt consciousness och eventuellt ge mig en erfarenhet som kommer hjälpa mig att komma över detta. Komma tillbaka in i min kropp och sluta vara fast i fight or flight hela jävla tiden.

Funderar även på att plugga (rektalt) kanske 100mg dmt innan jag röker en stor mängd. Blir effekten starkare och lättare att få en breakthrough om man tar det på något annat vis innan man röker det? (snorta/plugga/injicera).

Tar även elvanse och attentin. Förmodar att jag kanske borde skippa dom 1-2dagar innan jag försöker mig på detta? Mvh
Citera
2019-05-31, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Hur har det gått???

Överlag så är det stabilt nu. Däremot är det riktigt obehagligt när jag drabbas av panikattacker för då känns det ungefär precis som när jag hade den skeva upplevelsen på dmt.
Hände faktiskt igår men jag lyckades avstyra den ganska snabbt som tur var.

Dock är inte panikattacker nåt nytt fenomen för mig, har haft problem med det innan jag testade dmt.
Men dom har som sagt blivit ännu obehagligare efter dmt.
Citera
2019-05-31, 10:42
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Överlag så är det stabilt nu. Däremot är det riktigt obehagligt när jag drabbas av panikattacker för då känns det ungefär precis som när jag hade den skeva upplevelsen på dmt.
Hände faktiskt igår men jag lyckades avstyra den ganska snabbt som tur var.

Dock är inte panikattacker nåt nytt fenomen för mig, har haft problem med det innan jag testade dmt.
Men dom har som sagt blivit ännu obehagligare efter dmt.
Menade mer hur det gick under resandet med dmt kombinerat med mirtazapin?
Citera
2019-06-11, 00:19
Medlem
EasyClapss avatar
Jag är nyfiken på vad ni som testat DMT har för relation till Gud(ar). Har ni fått någon information om vad detta som kallas livet egentligen är?

Eva i Genesis utforskade onekligen Epifysen som ni gör, tillgången till evig kunskap och ’Ormen’ försäkrade henne om att hon inte skulle dö. ’Gudsriket’ som Gud säger ha inom varje människa är onekligen Epifysen i den hebreiska skriften. Jacob träffade även Gud i en plats han kallade Pineal (hebreiska ~ Facing God), Pineal Gland är Epifysen/Tallkottskörteln och är avgudad i princip alla kulturer.

Hursom, hur ser ni på Gud? Är livet en simulering? Och så vidare. Jag är mest nyfiken på hur ni förhåller er till detta.
Senast redigerad av EasyClaps 2019-06-11 kl. 00:21.
Citera
2019-06-12, 20:34
Medlem
somdeters avatar
felpost
Senast redigerad av somdeter 2019-06-12 kl. 20:51.
Citera
2019-06-12, 23:32
Medlem
Fraktalbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyClaps
Jag är nyfiken på vad ni som testat DMT har för relation till Gud(ar). Har ni fått någon information om vad detta som kallas livet egentligen är?

Eva i Genesis utforskade onekligen Epifysen som ni gör, tillgången till evig kunskap och ’Ormen’ försäkrade henne om att hon inte skulle dö. ’Gudsriket’ som Gud säger ha inom varje människa är onekligen Epifysen i den hebreiska skriften. Jacob träffade även Gud i en plats han kallade Pineal (hebreiska ~ Facing God), Pineal Gland är Epifysen/Tallkottskörteln och är avgudad i princip alla kulturer.

Hursom, hur ser ni på Gud? Är livet en simulering? Och så vidare. Jag är mest nyfiken på hur ni förhåller er till detta.

Från mina upplevelser så är uppfattningen att universum är gud och allt som finns i det är drömmar som helheten får sig att uppleva separation. Och universum upplever sig själv i olika former för sakens skull att uppleva olika perspektiv och skapa för skapandets skull för motsatsen är tomhet. Allt är ett enda sammankopplat nätverk av orsak och effekt (karma) som konstant är i konflikter mellan enhet och separation som ett evigt drama.

Vet inte om det finns någon större poäng med det hela mer än att jag bara ska spela ut min roll och om det ska vara en kraft mot enhet eller separation. Allt återgår till källan tillslut
Citera
2019-06-13, 00:29
Medlem
EasyClapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Från mina upplevelser så är uppfattningen att universum är gud och allt som finns i det är drömmar som helheten får sig att uppleva separation. Och universum upplever sig själv i olika former för sakens skull att uppleva olika perspektiv och skapa för skapandets skull för motsatsen är tomhet. Allt är ett enda sammankopplat nätverk av orsak och effekt (karma) som konstant är i konflikter mellan enhet och separation som ett evigt drama.

Vet inte om det finns någon större poäng med det hela mer än att jag bara ska spela ut min roll och om det ska vara en kraft mot enhet eller separation. Allt återgår till källan tillslut
Intressant, men verkar inte det här livet vara rätt tråkigt jämfört med vad ni upplever ’på andra sidan’? Vi ser som sagt bara i 2D (~2,5D), vi lever i en förmodad 3D-värld i en förmodad 3D-kropp.. vi kan inte vara helt säkra. Men ni upplever betydligt fler dimensioner och något vansinnigt mycket ’verkligare’? Det känns mer som att detta liv är en rätt enformig och smått orättvis simulering av något slag.

Orsak och effekt är intressant, jag tolkar ’Guds röst’ och ’Guds uppmaning’ i skriften som människans intuition som går att härleda till Epifysen som innehåller DMT. Lyssnar vi inte på intuitionen (magkänslan) så brukar det straffa sig, ju mer vi förtrycker känslan desto hårdare blir ’straffet’ som får oss att komma på rätt väg igen.
Senast redigerad av EasyClaps 2019-06-13 kl. 00:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in