Jag undrar också om mirtazapin+dmt. Hur många dagar bör man skippa mirtazapin dosen om man behöver det?
Går för tillfället på antipsykos (zyprexa) vilket jag trappar ner 1-2ggr i månadern. Är inte så långt kvar nu tills jag har slutat med den (förmodar att dmt+antipsykos dödar effekten och kanske till och med snarare blir väldigt psykotiskt ihop. Har även några andra mediciner, elvanse och intuniv. Tänker mig att jag även skippar dom några dagar innan.
För ca 8år sedan så rökte jag dmt för första gången med någon som ville mig illa. Fick en väldigt hög dos som gav mig en breakthrough. Innan jag kom tillbaka helt in i min kropp så försökte han jag var med ge mig en psykos och gav mig en föreställning att något skulle försöka ta över min hjärna och mörda alla jag älskade. Extremt sjukt var det. Där startade min extrema social fobi, ångestsyndrom och hemsk konstant depersonalisationssyndrom bröt ut ett litet tag efter det. Håller på att utredas för bla ptsd.
Har inte lyckats få en breakthrough med dmt efter det, har haft väldigt svårt att släppa taget. Säkert använt lite för lite. Planerar att ta en dos mdma kristaller och ta en så hög dos dmt jag kan och hoppas att det kan boota om mitt consciousness och eventuellt ge mig en erfarenhet som kommer hjälpa mig att komma över detta. Komma tillbaka in i min kropp och sluta vara fast i fight or flight hela jävla tiden.
Funderar även på att plugga (rektalt) kanske 100mg dmt innan jag röker en stor mängd. Blir effekten starkare och lättare att få en breakthrough om man tar det på något annat vis innan man röker det? (snorta/plugga/injicera).
Tar även elvanse och attentin. Förmodar att jag kanske borde skippa dom 1-2dagar innan jag försöker mig på detta? Mvh