2013-07-25, 15:59
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseKroner
Jag hade tänkt att prova DMT, jag har aldrig varit drog intresserad förutom för DMT och har några frågor, Acacia Confusa bark och Hawaii Acacia confusa bark säljs rätt billigt på Ebay eller på webshoppar, jag hittar ingenstans i lag text att det är olagligt att köpa, sälja eller frakta dessa material

- finns det några risker med ett inköp?
- Hur mycket dmt får man ut av 250gram bark i det fallet att man lyckas göra en "standard" bra extraktion?
- Jag har även tillgång till att köpa dmt, är 1000kr grammet bra? hur länge räcker detta, i mitt fall är jag mest sugen på att ha till kanske 1 eller 2 upplevelser per år och vill inte kasta bort resten om det inte går att förvara.

MVH
Lassekroner

Ja, finns en chans att tullen tar det. Men du ska ju inte extrahera dmt ur barken utan du ska ju färga dina jeans lila .

Mellan 0.2 - 1.5% av barkvikten blir till DMT beroende på hur lyckad och hur potent bark du har.

50mg räcker för en breakthrough med rätt rökningsteknik om jag inte minns fel. Att ta det där sista blåset när allt smetas ut är jobbigare än man tror .
Citera
2013-07-28, 14:06
Medlem
LasseKroners avatar
kamouflagekorv Tack för informationen!

Det blir nog att göra egen för min del, tänkte beställa från ebay, som var billigt med måste fraktas från Usa, finns det någon sida i Europa eller Sverige som är bra? PM;a gärna.

Kan man åka ditt för förberedelse till brott pga att man vill färga sina kläder?
Citera
2013-07-28, 14:21
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseKroner
kamouflagekorv Tack för informationen!

Det blir nog att göra egen för min del, tänkte beställa från ebay, som var billigt med måste fraktas från Usa, finns det någon sida i Europa eller Sverige som är bra? PM;a gärna.

Kan man åka ditt för förberedelse till brott pga att man vill färga sina kläder?

Jag köpte från någon i UK på ebay, gick hur bra som helst men det var länge sedan. Det tror jag inte! Ha ett par jeans i beredskap som du ska färga .
Citera
2013-07-30, 22:26
Medlem
pajjpens avatar
Hur länge håller dmt och hur förvarar jag det på bästa sätt?
Citera
2013-07-30, 22:56
Medlem
korvmackan100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Hur länge håller dmt och hur förvarar jag det på bästa sätt?
Antagligen mycket längre än vad du håller. Förvara det mörkt, kallt och lufttätt så lär det klara sig ett tag, frysen är nog optimal.
Citera
2013-08-14, 17:12
Medlem
Monstershoess avatar
Har i princip läst igenom hela tråden och har inte hittat så mycket kring negativa effekter. Då pratar jag inte om att man känner sig lite vimmelkantig av att ha fått svar på allting och lite till utan mer de effekter som man distinkt utmärker som negativa. Har läst om folk som hostar upp någon gegga efteråt som förmodligen är restkemikalier som fått kroppen att inkapsla skiten i slem eller nåt.

Ni som rökt, finns det fler negativa effekter? Huvudvärk, svårt att sova, koncentrationsproblem (inte dagdrömmar), värk i kroppen, illamående etc?
Citera
2013-08-16, 17:06
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstershoes
Har i princip läst igenom hela tråden och har inte hittat så mycket kring negativa effekter. Då pratar jag inte om att man känner sig lite vimmelkantig av att ha fått svar på allting och lite till utan mer de effekter som man distinkt utmärker som negativa. Har läst om folk som hostar upp någon gegga efteråt som förmodligen är restkemikalier som fått kroppen att inkapsla skiten i slem eller nåt.

Ni som rökt, finns det fler negativa effekter? Huvudvärk, svårt att sova, koncentrationsproblem (inte dagdrömmar), värk i kroppen, illamående etc?

Det finns väldigt få fysiologiska bieffekter av DMT. Högre puls under ruset är det enda jag märkt av, detta försvinner i takt med de övriga effekterna. Sen så kan DMT vrida till det i skallen riktigt rejält. Jag har efter mina riktigt tunga trippar ofta haft existensiell ångest flera dagar efter trippen. Ingen av dessa trippar har varit negativa på något sätt. Några av insikterna man kan få under ens trippar har ia.f. i mig lyckat framkalla mycket obehagliga känslor efter trippen vid vissa tillfällen.
Citera
2013-08-16, 17:46
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monstershoes

Jag blir hungrig som fan efter trippen, det är väl typ det jag märkt.
Citera
2013-08-17, 15:55
Medlem
HeyBePositives avatar
DMT?

''The rats' brains were even more active when they were dead than they were alive''

http://gizmodo.com/researchers-detect-intense-brain-activity-in-rats-after-1112675885
Citera
2013-08-18, 15:20
Medlem
Någon som har erfarenhet utav att lyssna på musik under trippen ?
kan verkligen tänka mig att det hade varit rätt ballt att lyssna på Enya - Carribean blue haha
Citera
2013-08-18, 15:52
Medlem
phonyponys avatar
Citat:
Någon som har erfarenhet utav att lyssna på musik under trippen ?
kan verkligen tänka mig att det hade varit rätt ballt att lyssna på Enya - Carribean blue haha

Att lyssna på musik är helt klart nice ;D Själv föredrar jag att ha högtalare hellre än hörlurar så kan man sitta med ryggen emot med några cm mellanrum om högtalaren är lika hög som en själv blir det riktig fart i de ^^
Citera
2013-08-18, 16:16
Medlem
fanvatuffdues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Att ta det där sista blåset när allt smetas ut är jobbigare än man tror .

Skriver jag verkligen under på, fy fan vad klurigt det är att bara hålla flaskan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in