Citat:
Diggar man att lacken på bilen blir skit och du blir tvunget att byta ut en och annan framruta genom ditt liv ute på vägen?
Sure! ”Eco driving” i sitt essä! Alla vet ju att det är miljösmart att antingen lacka om bilen eller låta skiten rosta bort så att skiten måste skroten långt innan ”bäst före datum ” och glasrutor trollas fram ur tomma intet med 0 klimatavtryck.
Dessutom försvårar folk omkörningar när folk ligger och trycker ett par tre bilar och cruisar bakom en lastbil på en 2+1 väg.
Sure! ”Eco driving” i sitt essä! Alla vet ju att det är miljösmart att antingen lacka om bilen eller låta skiten rosta bort så att skiten måste skroten långt innan ”bäst före datum ” och glasrutor trollas fram ur tomma intet med 0 klimatavtryck.
Dessutom försvårar folk omkörningar när folk ligger och trycker ett par tre bilar och cruisar bakom en lastbil på en 2+1 väg.
Har jag inte tänkt på, men bilen sits oavsett...
Citat:
Hmm. Tycker att visa utlandslastbilar kan gå i 90-95. 100 kmh var kanske en överdrift av mig. Men 90 tycker jag är standard??
Citat:
Hehe, välkommen till klubben
Citat:
TS körstrategi medför en kraftigt minskad medelhastighet under rutten då lastbilar inte sällan liggee i 40 i uppförsbackar. Fordonståget har ofta 7 axlar som drar upp damm, grus/sten samt diverse kemikalier (arsenik) från asfalten vilket medför stenskott/klarlacksläpp på HELA bilen.
Jag skulle rekommendera Ts att lägga sig bakom Husvag/Husbil istället.
Jag skulle rekommendera Ts att lägga sig bakom Husvag/Husbil istället.
Det är också bra

Citat:
Gör jag inte. Håller bra avstånd
Citat:
Exakt. Bakom lastbil är det konstant och ecodrive