2006-05-08, 14:33
Medlem
Solstolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMPlicit
Bodybuilders hör inte direkt hemma i den här tråden. Eftersom du vräker i dig pizzor antar jag att du inte heller är någon sådan.

Jag har förstått att Du inte skulle käka en nattmacka. Du behöver inte förtydliga det fler gånger. Jag förstår bara inte varför du skriver i den här tråden om du endast vill förmedla att nattmackor är onyttiga. Jag kan försöka leta reda på en pommes frites-tråd åt dig. Där kan du skriva att sådant är onyttigt. Det tjänar du ungefär lika mycket på.

Jag tänkte bara försöka mig på att rädda er. En vänlig gest helt enkelt. Men jag tror jag tar och skiter i det!

Sen om ni blir som Göran Persson kroppsmässigt är en annan femma, han gillade visst nattmackor han med...

Jag har väl inte sagt att jag vräker i mig pizzor för tusan, nu hittar du bara på!

Så jag tar nu och lämnar denna tråd och nattmackornas försvarare!
Ät på och njut!

PS. Vill du något mer kan du alltid PM:a mig
Citera
2006-05-08, 14:39
Medlem
IMPlicits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstolen
Jag tänkte bara försöka mig på att rädda er. En vänlig gest helt enkelt. Men jag tror jag tar och skiter i det!

Sen om ni blir som Göran Persson kroppsmässigt är en annan femma, han gillade visst nattmackor han med...

Jag har väl inte sagt att jag vräker i mig pizzor för tusan, nu hittar du bara på!

Så jag tar nu och lämnar denna tråd och nattmackornas försvarare!
Ät på och njut!
Rädda oss från vad? Njutning? Får jag fråga vad i hela friden det är som får dig att tro att vi sitter och möljer i oss nattmackor varenda natt? Du har inte sagt att du vräker i dig pizzor. Du har sagt att du äter pizzor, på samma sätt som vi sagt att vi ibland tar en nattmacka. Ta och jämför en pizza med en doning, bestående av bröd, sallad, skinka, gurka och rostad lök. Vad tror du är onyttigast? Vad får dig att tro att vi äter nattmackor oftare än du äter pizza? Varför bryr du dig om att "rädda" oss? Är du själv i Göran Perssons format och vill att andra ska slippa det?

Edit: Jag såg nu att du vill ha PM, men jag vill dig inget mer om du lämnar den här tråden, så räkna inte med sådana
Citera
2006-05-08, 15:14
Medlem
Livingstons avatar
Citat:
Är det alltså spännande att sitta och käka en nattmacka?

Jajamensan.
Citera
2006-05-08, 15:54
Medlem
stRs avatar
Dagens sanning är:
Nattmackor är inte onyttiga om man inte äter onyttiga nattmackor.

Ibland kan man vara sugen på hårtbröd med kaviar och en mugg med yoghurt, inte fan blir man fet eller mår dåligt utav det. Sschas på er jävla skipperfascister!
Citera
2006-05-08, 16:38
Medlem
humleodumles avatar
Citat:
Det beror ju i och för sig på vad man har för intressen.
BB tycker nog inte att det finns så mycket annat att leva för

Jag skulle i vilket fall som helst inte stoppa i mig en nattmacka då jag tycker det sabbar min träning. Jag mår helt enkelt bättre utan en sådan!

Klart som fan man tar en pizza någon gång, dock inte nattetid!

Jag kan inte förstå varför du formligen frossar i pizzor? Att på ett sådant hänsynslöst vis trycka i sig pizzor hela dagarna kan inte vara nyttigt även om du undviker dom på nätterna! Försök att tänka på vad du äter, för du blir vad du äter, och inte vill du väl vara en pizza?
Citera
2006-05-08, 17:15
Medlem
Brukar köra på att micra en billys, dela den mitt itu, slänga upp halvan på den andra och smaska på
Citera
2006-05-08, 18:49
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stR
Dagens sanning är:
Nattmackor är inte onyttiga om man inte äter onyttiga nattmackor.

Ibland kan man vara sugen på hårtbröd med kaviar och en mugg med yoghurt, inte fan blir man fet eller mår dåligt utav det. Sschas på er jävla skipperfascister!

Klarare än så blir det inte asså. Nån som kan trycka det här på en tröja?
Citera
2006-05-10, 22:16
Medlem
Livingstons avatar
Slängde i mig två skivor Fazer Rågform för en liten stund sedan. Jag orkade inte snickra ihop en redig en med massa pålägg, så det fick bli den torra stilen idag. Fan vad grova de är förresten, kändes nästan som att bita i sten! Men med lite vaniljfil till det så slank det ner utan problem.
Citera
2006-05-10, 23:13
Medlem
stRs avatar
Jag tryckte nyss i mig lingongrova med pastejkökets leverpastej och önos smörgåsgurka, fyfan vilken odödlig kombination
Till det avnjöts vanilj och björnbärs yoghurt med lite valnötter i.

Kom på att till ost och skinkmackor är det jävligt gott med nacho chips på. Och i tunnbröd mackor.
Citera
2006-05-10, 23:14
Cheese savoury och en liten baguette. Det blir inte bättre än så.
Citera
2006-05-11, 14:24
Medlem
Rågbröd, med några skivor kall kokt potatis, två äggskivor, lite matjessill, gräddfil, klippt gräslök och en folköl till.

Tyskt svart bröd med ungersk salami, och en paprikaring på.
Citera
2006-05-11, 20:08
Medlem
rockbells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humleodumle
Den som ej känner nattmackans kraft har fullkomligt missat ett av livets smultronställen. Det verkar som om du inte testat ett liv med nattmackor, svälj förtreten, gå till kylen inatt, släng ihop en goe goe och njut.. kom sen tillbaks hit, skriv vad det blev och om hur lycklig du är över att en ny värld öppnat sig =)

Signatur-material på det där inlägget nästan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in