Citat:
Ursprungligen postat av
TompaO
Hej! Jag och min fru har varit tillsammans i 25 år och gifta i 18. Vi har tre vuxna barn tillsammans.
Hon har nu fått luft under vingarna sen sista barnet flyttade ut och vill skilja sig?? Anledning säger hon vara är för att jag var otrogen med hennes styvsyster för 3,5 år sedan! Hur kan man vara så långsint? Jag har självklart bett om ursäkt och något sådant har inte förekommit efter det. Hon säger också att hon drar det tunga lasset här hemma, både den praktiska biten samt den ekonomiska. Och visst, min sjukpeng är inte hög, och jag kan inte jobba eller hjälpa till hemma i stor utsträckning på grund av fibromyalgi, men jag trodde man var ett team som gifta??
Kan man verkligen göra såhär? Hur hade hon tänkt att jag ska klara mig ensam?
Och sen en till sak så var hon på Jörgen precis när vi hade blivit tillsammans så vem är hon att döma hunden??
Ursäkta för eventuella stavfel, fick beskedet idag och har lugnat nerverna med .... sockerdricka. Det gillar hon inte.
Bara det fetade får ju en att inte vilja stanna kvar.
Du går alltså sjukskriven, inget jobb, du hjälper inte till hemma eller ens ekonomiskt.
Du verkar curlad också med tanke på att "du inte kan klara dig ensam".
Du verkar rent allmänt vara ett bottennapp och din fru har nog bara hållit ut för att erat sista barn ska kunna flytta ut innan hon själv också lämnar det sjunkande skeppet.
Låt mig gissa, era barn har i princip bara gått till din fru om det är något och inte till dig, eftersom att du inte har ork eller tid att bry dig.
Då har du inte ungarna på din sida heller.
Så du får antagligen hyra in hemtjänst som kan plocka opp efter dig och kanske torka dig efter dasset. Det är bara att sälja eran miljonvilla på hemnet osså får du flytta in till en hyresrätt, förhoppningsvis i orten så du får det lite jobbigt med ortengrabbarna.