2020-06-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Hej! Jag och min fru har varit tillsammans i 25 år och gifta i 18. Vi har tre vuxna barn tillsammans.

Hon har nu fått luft under vingarna sen sista barnet flyttade ut och vill skilja sig?? Anledning säger hon vara är för att jag var otrogen med hennes styvsyster för 3,5 år sedan! Hur kan man vara så långsint? Jag har självklart bett om ursäkt och något sådant har inte förekommit efter det. Hon säger också att hon drar det tunga lasset här hemma, både den praktiska biten samt den ekonomiska. Och visst, min sjukpeng är inte hög, och jag kan inte jobba eller hjälpa till hemma i stor utsträckning på grund av fibromyalgi, men jag trodde man var ett team som gifta??

Kan man verkligen göra såhär? Hur hade hon tänkt att jag ska klara mig ensam?

Och sen en till sak så var hon på Jörgen precis när vi hade blivit tillsammans så vem är hon att döma hunden??

Ursäkta för eventuella stavfel, fick beskedet idag och har lugnat nerverna med .... sockerdricka. Det gillar hon inte.
Det där avtalet rev du för tre år sedan
Citera
2020-06-08, 20:34
Medlem
TompaOs avatar
Nu har jag pratat med Karin igen efter jobbet och det har lugnat sig hon förstod min sits till 100% och hon bad om ursäkt när hon förstod hur upprörd jag blev. Nu tar vi en lurving!
Citera
2020-06-08, 22:18
Medlem
Hon har säkert bara väntat på att barnen skulle flytta ...och hon vill nog inte längre ta hand om en vuxen bebis...tänk dig i n i hur hon känner ...om du kan det.
Citera
2020-06-08, 22:21
Medlem
Faukess avatar
Du kanske skulle tänka på hur du skulle klara dig innan du var otrogen?
Hur hon kan göra så? Ja, är det så konstigt då?
Vem fan är Jörgen?
Citera
2020-06-08, 22:36
Medlem
DekadentThaitorsks avatar
Har man varit otrogen kan man knappast skylla på att ens partner är långsint.
Citera
2020-06-08, 22:43
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Hej mallgroda! Vad kul att läsa att du är lycklig och lyckats hålla ormen tyglad! Grattis!!!! Jag är EJ asexuella vad ska man göra när frugan inte ställer upp?? JO man TRÖTTNAR!!!! Dumt visst men det var längesen.

Ursäkta jag är SJUK hoppas du är
nöjd när du sparkar på en som redan ligger!!
Då får du dra i skinnet själv eller vara ärlig och låta henne ta beslutet om hon vill vara med dig eller inte...
Citera
2020-06-09, 00:30
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Vilken värdelös fru och den där Jörgen borde du slå på käften. Hon har säkert en romans med Jögge den feta horan.
Citera
2020-06-09, 00:39
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Då får du dra i skinnet själv eller vara ärlig och låta henne ta beslutet om hon vill vara med dig eller inte...
Jag frågade inte dig!!
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vilken värdelös fru och den där Jörgen borde du slå på käften. Hon har säkert en romans med Jögge den feta horan.
Äntligen lite MEDHÅLL!! Jörgen är död sen länge hehe lite törstig för sitt eget bästa men de kan hända oss alla så ta hand om er där ute!! Livet är otäckt och svårt!!
Citera
2020-06-09, 00:46
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Jag frågade inte dig!!

Äntligen lite MEDHÅLL!! Jörgen är död sen länge hehe lite törstig för sitt eget bästa men de kan hända oss alla så ta hand om er där ute!! Livet är otäckt och svårt!!

Jag tycker att du ska tillrättavisa kärringen så att hon kommer på bättre tankar. Kvinnor är allmänt korkade och vet oftast inte vad rätt och fel är. De behöver ledas åt rätt håll, och med din vägledning kan hon bli en duglig hustru igen.
Citera
2020-06-09, 01:02
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag tycker att du ska tillrättavisa kärringen så att hon kommer på bättre tankar. Kvinnor är allmänt korkade och vet oftast inte vad rätt och fel är. De behöver ledas åt rätt håll, och med din vägledning kan hon bli en duglig hustru igen.
Jo tack Karin är rätt så blåst kan jag tala om hon behöver en karl i sitt liv dvs mig!!! För vägledning och beslutsfattande.... ..
Citera
2020-06-09, 01:26
Medlem
Citat:
Hej! Jag och min fru har varit tillsammans i 25 år och gifta i 18. Vi har tre vuxna barn tillsammans.

Hon har nu fått luft under vingarna sen sista barnet flyttade ut och vill skilja sig?? Anledning säger hon vara är för att jag var otrogen med hennes styvsyster för 3,5 år sedan! Hur kan man vara så långsint? Jag har självklart bett om ursäkt och något sådant har inte förekommit efter det. Hon säger också att hon drar det tunga lasset här hemma, både den praktiska biten samt den ekonomiska. Och visst, min sjukpeng är inte hög, och jag kan inte jobba eller hjälpa till hemma i stor utsträckning på grund av fibromyalgi, men jag trodde man var ett team som gifta??

Kan man verkligen göra såhär? Hur hade hon tänkt att jag ska klara mig ensam?

Och sen en till sak så var hon på Jörgen precis när vi hade blivit tillsammans så vem är hon att döma hunden??

Ursäkta för eventuella stavfel, fick beskedet idag och har lugnat nerverna med .... sockerdricka. Det gillar hon inte.

Bara det fetade får ju en att inte vilja stanna kvar.
Du går alltså sjukskriven, inget jobb, du hjälper inte till hemma eller ens ekonomiskt.
Du verkar curlad också med tanke på att "du inte kan klara dig ensam".
Du verkar rent allmänt vara ett bottennapp och din fru har nog bara hållit ut för att erat sista barn ska kunna flytta ut innan hon själv också lämnar det sjunkande skeppet.

Låt mig gissa, era barn har i princip bara gått till din fru om det är något och inte till dig, eftersom att du inte har ork eller tid att bry dig.
Då har du inte ungarna på din sida heller.
Så du får antagligen hyra in hemtjänst som kan plocka opp efter dig och kanske torka dig efter dasset. Det är bara att sälja eran miljonvilla på hemnet osså får du flytta in till en hyresrätt, förhoppningsvis i orten så du får det lite jobbigt med ortengrabbarna.
Senast redigerad av kukkarusellen 2020-06-09 kl. 01:34.
Citera
2020-06-09, 01:57
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukkarusellen
Bara det fetade får ju en att inte vilja stanna kvar.
Du går alltså sjukskriven, inget jobb, du hjälper inte till hemma eller ens ekonomiskt.
Du verkar curlad också med tanke på att "du inte kan klara dig ensam".
Du verkar rent allmänt vara ett bottennapp och din fru har nog bara hållit ut för att erat sista barn ska kunna flytta ut innan hon själv också lämnar det sjunkande skeppet.

Låt mig gissa, era barn har i princip bara gått till din fru om det är något och inte till dig, eftersom att du inte har ork eller tid att bry dig.
Då har du inte ungarna på din sida heller.
Så du får antagligen hyra in hemtjänst som kan plocka opp efter dig och kanske torka dig efter dasset. Det är bara att sälja eran miljonvilla på hemnet osså får du flytta in till en hyresrätt, förhoppningsvis i orten så du får det lite jobbigt med ortengrabbarna.
Du alla mina tre barn älskar mig kan jag tala om och kommer OFTA för rådgivning dvs inte till Karin utan MIG för jag är en man med koll på livet.... .. kukkarusellen ha ha är du BÖG?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in