2020-06-08, 07:37
Medlem
TompaOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapenexperten
Du gr ju knappast det till en strre chans att f tillbaka henne fastn du inte frtjnar det ett skvatt genom att sitta och supa som en alkis, samtidigt som du inte kan hjlpa till med ett skit i hemmet. Hoppas innerligt hon skickar dig... jag kan tnka mig att ta hand om henne istllet
Vad skulle du gjort om du hade s ont i kroppen vid anstrngning att du knappt orkar g g hmmmm inte ett jota s hll dina alkis anklagelser fr dig sjlv pojkjvel!!! Ha ha ta Karin du.... .. pattarna hnger fr fan ner till knna som dumma tax ron ha ha och fittan ska vi inte prata p vad den hnger .... .. ta henne!
Citera
2020-06-08, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Vad skulle du gjort om du hade s ont i kroppen vid anstrngning att du knappt orkar g g hmmmm inte ett jota s hll dina alkis anklagelser fr dig sjlv pojkjvel!!! Ha ha ta Karin du.... .. pattarna hnger fr fan ner till knna som dumma tax ron ha ha och fittan ska vi inte prata p vad den hnger .... .. ta henne!

Pattarna hnger och fittan ska vi inte ens snacka om, nd sitter du hr och grter som en krring om att gud e vittne p att ni ska leva livet ut.
Du verkar inte enbart vara lat, utan dum i huvudet ocks. Stick Karin, stick ;-)
Citera
2020-06-08, 07:55
Medlem
ElsaJons avatar
[quote=TompaO|71872371]Hej! Jag och min fru har varit tillsammans i 25 r och gifta i 18. Vi har tre vuxna barn tillsammans.

Kan man verkligen gra shr? Hur hade hon tnkt att jag ska klara mig ensam?

Ja!
Det kanske du sjlv ska ansvara fr?
Citera
2020-06-08, 09:34
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Undrar om TS eller frun betalade fr sockerdrickan ocks? Hade jag haft det som din fru hade jag lmnat dig fr lnge sen. Och om det r tills dden skiljer er t s kan det nog lsas det med.
Citera
2020-06-08, 10:48
Medlem
kalkryggars avatar
h... fy fan stackars krring som dslat s mnga r p en sn idiot som Ts. Hoppas hon kommer loss snabbt och finner en ny man som kan knulla henne ordentligt.
Citera
2020-06-08, 12:04
Medlem
Deckard-Cains avatar
Du frtjnar ensamhet
Citera
2020-06-08, 12:52
Medlem
Kastabajss avatar
Ja frstr inte hur du tnkte i ditt socker drickande att du skulle finna medlidande hr?!

Ja tycker mitt namn passar mig men tror mer det r ntt din fru gjort med dig!

Sjuk eller inte sjuk du r en mansgris i fingerspetsarna!

All makt t tegnell! Vr befriare!
Citera
2020-06-08, 12:58
Medlem
--corys avatar
Citat:
Hej! Jag och min fru har varit tillsammans i 25 r och gifta i 18. Vi har tre vuxna barn tillsammans.

Hon har nu ftt luft under vingarna sen sista barnet flyttade ut och vill skilja sig?? Anledning sger hon vara r fr att jag var otrogen med hennes styvsyster fr 3,5 r sedan! Hur kan man vara s lngsint? Jag har sjlvklart bett om urskt och ngot sdant har inte frekommit efter det. Hon sger ocks att hon drar det tunga lasset hr hemma, bde den praktiska biten samt den ekonomiska. Och visst, min sjukpeng r inte hg, och jag kan inte jobba eller hjlpa till hemma i stor utstrckning p grund av fibromyalgi, men jag trodde man var ett team som gifta??

Kan man verkligen gra shr? Hur hade hon tnkt att jag ska klara mig ensam?

Och sen en till sak s var hon p Jrgen precis nr vi hade blivit tillsammans s vem r hon att dma hunden??

Urskta fr eventuella stavfel, fick beskedet idag och har lugnat nerverna med .... sockerdricka. Det gillar hon inte.

Vnta nu, r du helt blst eller?
Du var otrogen. Du har lngre inte rtt till henne eller att ha en sikt. Slpp henne fri.
Rtt t dig att du fr klara dig ensam!
Som man bddar fr man ligga, bokstavligen.
Citera
2020-06-08, 12:59
Medlem
--corys avatar
Citat:
Jag pratade med Karin nu innan hon gick ivg till jobbet jag gav henne lite att tnka p kan jag tala om!!!! Och hoppas hon inser att hon inte klarar sig sjlv att vi r gjorde fr varandra! Med gud som vittne till dden skiljer oss t!!! Hon blev inte glad kan jag tala om nr hon sg burkarna men de mste hon fatta sjlv jaja

Men skaffa dig ett liv. Du r en narcissistisk psykopat. Man vljer att vara ihop ingen r gjord fr ngon annan utan man anpassar sig.lter som att hon anpassat sig alldeles fr mycket
Citera
2020-06-08, 13:04
Medlem
Kastabajss avatar
Citat:
Jag pratade med Karin nu innan hon gick ivg till jobbet jag gav henne lite att tnka p kan jag tala om!!!! Och hoppas hon inser att hon inte klarar sig sjlv att vi r gjorde fr varandra! Med gud som vittne till dden skiljer oss t!!! Hon blev inte glad kan jag tala om nr hon sg burkarna men de mste hon fatta sjlv jaja

Gud lmnade dig den dagen du banka p styvsyrran. Du har ju psykiskt misshandlat din fru. Hon kommer klara sig hon har ju verlevt dig!
Dags o kasta bajs p dig!
Citera
2020-06-08, 13:13
Medlem
Uncorruptables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Jag r gift sen 27 r tillbaka o vi har 3 barn. Inte en enda gng har jag varit otrogen mot henne. Givetvis har det funnits otaliga mjligheter under alla ren men jag har valt att ha grna kort.

Att vara gift innebr inte/ej ett livstidskontrakt. Det r en ceremoni och en juridisk konstruktion.

Det finns ett annat kontrakt runt ett frhllande oavsett om man r gift eller ej. Detta kontrakt kan sgas upp utan varseltid eller uppsgningstid nr man vill och gller bda parter. Man behver inte ens ange en anledning.

Trots din svra sjukdom som gr att du inte kan gra ett handtag hemma och hon tar alla smllarna s hade du orken att vara otrogen... Dessutom s nrma inp bekantskapskretsen... Styv-syrra...

Stter en stor peng p att du anvnder din sjukdom som en jkla urskt till allting.

Om hon nu bankade p en "Jrgen" fr ver 25 r sedan... Har du d gtt runt med "frikort" tror du?
Varfr skulle hon f sitta p Jrgens kuk med sin vagina, men TS inte stoppa in sin snopp i styvsyrran?
Tycker det r trash alltihop men ni som skriver dessa menlsa svar r lika dant trash. Sverige har fyllts till bredden mer er trash. Svmmar ver bokstavligen av trash.
Citera
2020-06-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncorruptable
Varfr skulle hon f sitta p Jrgens kuk med sin vagina, men TS inte stoppa in sin snopp i styvsyrran?
Tycker det r trash alltihop men ni som skriver dessa menlsa svar r lika dant trash. Sverige har fyllts till bredden mer er trash. Svmmar ver bokstavligen av trash.

Fr att du gr fel, betyder inte med automatik att jag har rtt att gra fel...

S vem r trash egentligen... Du eller jag...

Du kan inte komma dragandes som en dlig urskt att att om hon jiddrade med en Jrgen fr ver 25 r sedan s ursktar det felaktigt agerande som om man skulle ha ngot till godo...

S sg mig ter igen... Vem r trash.. Du eller jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in