2021-05-31, 00:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Inför nästa säsong hoppas jag produktionen gör ett lag bestående av Adonis, Heymid, Buttson & CS128 och sen att KlartSur kommer in som en joker.

Har potential att bli riktigt bra tv.

2021-05-31, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Grattis Dennis! 💗

Men bättre att du vann än peddo-andreas.

Hade hoppats på sexy joanna "small tits", en kåteggande fröjd för ögat. That's for sure. Men det är alltid lika kul att se henne svettas. Fett nice.

Annki gjorde en fucking great prestation i sluttävling. Bra jobbat av en tant som hon.

Renknullaren bitter som vanligt, försökte tala ner joanna & anklagade henne för humörsvängningar. Wtf, liksom. Hon är tjej. Alla tjejer är lynniga. Alla tjejer är bitch liksom. Ludde är oxå bitch, en fucking soyboy. Fuck Ludde all the way.

Well, that's all for me, sötnosar! Det har varit kul att vara här. I'll miss you all.

Grattis Dennis.💗 Over & out!

Inte nog med att du är blatte,homosexuell och mytoman…utan även har ett språk som en 14:åring.
2021-05-31, 00:58
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Ingen som noterade att johanna stod utan bh i sin vita skjorta så vårtgårdarna syntes
Jodå.
2021-05-31, 00:58
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Min uppfattning från poddar, intervjuer och liknande med gamla deltagare är att de ska hålla allt hemligt för exakt alla, tills det att programmet sänts i tv. Att dessutom sprida info till omvärlden lär vara totalförbud. Om det är 400k böter för att berätta att man ska vara med i Robinson, lär det inte heller vara ok att namnge vinnaren innan det sänts.
Ibland behövs inga ord för att kommunicera. Det räckte med ett fett smajl från Dennis när han kom hem för att hon skulle fatta.
2021-05-31, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Dennis vinner. Han tar mest betalt på Memmo.

Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Jepp. Hade rätt...

Hehe jag var också och nosade lite på om han var vinnaren i början på maj. Det var ord och inga visor från mig i nedanstående inlägg. Vinstsumman räcker visst inte...

(FB) Robinson Sverige 2021
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-31 kl. 01:11.
2021-05-31, 01:04
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Rickard var med bland de andra gamla deltagarna som publik i sista tävlingen. Han såg måttligt road ut dock. Snackade han i telefon eller vad fan höll han på med med handen uppe vid örat?

Såg ut som att han höll för öronen. Han pallade nog inte med allt vrålande. Eventuellt blev han även blev lite lack, eftersom han sen ballade ur totalt och löpte amok på finalfesten.
2021-05-31, 01:08
Medlem
Rickard verkade inte så glad över att det var Dennis som vann, och om jag inte minns fel så var han den som röstade bort Dennis från finaltävlingen, någon som förstår motivet till hans röst? Har de varit oense eller nåt?

Dennis är okej (hur många tävlingar hade han vunnit solo? Mynttävlingen, plankan och finaltävlingen.) men William är ändå årets Robinson enligt mig och en del andra.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-05-31 kl. 01:59.
2021-05-31, 01:09
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Såg ut som att han höll för öronen. Han pallade nog inte med allt vrålande. Eventuellt blev han även blev lite lack, eftersom han sen ballade ur totalt och löpte amok på finalfesten.

Jaså?

Hade velat se det haha. Han var riktigt bitter efter han blev utröstad iaf.
2021-05-31, 01:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Jaså?

Hade velat se det haha. Han var riktigt bitter efter han blev utröstad iaf.

Var Joanna som skrev för någon vecka sen på sin insta att Länta ballade ur på festen. Hoppas det kommer upp lite footage till ytan.
2021-05-31, 01:13
Medlem
TheGhostLords avatar
Stort grattis till Dennis som vann! Han vann på ett värdigt sätt, tycker jag. Hoppas att han fick fria när han kom hem så tjejen inte lämnat honom! Nu när han kämpat så.
En bra, stark final det här året.
Hur denna säsong har varit finns det delade meningar om. Produktionen som går in och får ut eller skickar in deltagare, fusk, konstiga röstningar osv. Men är så grymt glad och lättad att Dennis och JOANNA, denna fantastiska hjältinna lejoninna ala Katniss Everdeen, fick en finalplats. Hon var nära på att ta det där ett tag och jag trodde och hoppades verkligen på att hon skulle ta det. Men men. Dennis var min andra favorit efter henne.

Joanna har varit min favorit ända som hon kom in, så för mig är det otroligt att hon inte röstades ut, utan nästan vann, trots att folk har röstat på henne i många öråd och paktat för att få ut henne.

Hur ofta är det en snäll, vänlig, schysst, stark kille som vinner? Någon som inte knivat någon i ryggen för att vinna. Förra året vann Mikael som ju också var ganska "snäll", men han var ju lite i en annan liga. Han låg lågt och höll sig vän med alla med flit på ett taktiskt sätt, rädd för konflikter, vill jag minnas. Dennis är typ... så genomsnäll, han hör inte ens hemma i Robinson. Hör hemma på barnkanalen typ. Alldeles för tam.

Tycker personligen att förra årets finaltrea var skit jämfört med det här året, men det kanske bara är jag. Fanns ingen jag riktigt hejjade på eller tyckte om. Denna säsong var lite långdragen på slutet, väldigt mycket "Breeeev hörrniii" "åh en extra röst, pakt, pakt, du är inte värdig... PANNBEN!! IN I KAKLET!!!" men ändå ganska bra i sina stunder. Många spännande tävlingar och intressanta personer. De i Lag Nord var dock för det mesta blä och kunde sett en final utan en nordare. Tack sjutton att Andreas syltryggen röstades ut på slutet. Hade mått riktigt dåligt om han vunnit.

Allt snack om att "Dennis är inte värdig. Dennis ska ut. Joanna är inte värdig." kan de i lag nord äta upp nu. TVÅ stycken från lag syd i final, och dessutom TVÅ som kom in lite senare. Det ni lag nord. Lag nord som försökte få ut Wrenkler för att han kommit in "sent". I lag syd kan man vinna hela robinson, även om man kom in "sent." Det var liksom 3-nånting dar det handlade om...

Det jag tar med mig från den här säsongen är att Joanna är en sån in i helvetes stark person, som kämpar tills hon svimmar, kämpar mot smärta till hon gråter och skriker, hon pressar sig själv tills musten går ut henne, och hon är alltid ÄRLIG. Ärlig mot de andra, ärlig mot tittarna. Ska sträva mot att vara lika stark som hon, och att alltid vara mig själv och inte byta personlighet för att fjäska in mig mot andra, som vissa andra med namn som börjar med A och slutar med nnki.

Om Mastiff gör en ny produktion av Robinson så måste de verkligen skärpa sig och inte puffa in deltagare i spelet 3 ggr, eller så uppgjort få ut en stark deltagare. Och också, ge deltagarna chans att hitta mat själva? Och bygga kojor, whatever, inte bara sitta på en pall och vänta med att Anders kommer med mat. En gnutta mer survival hade varit gött.

Det största frågetecknet är; hur fick lag syd ett nytt tändstål efter att Alex snodde med sig deras till lag nord? Senare har syd ett nytt, som Joanna brände upp och fick vinna tillbaka. Hur gick det till??

Joanna är anledningen att jag tittat på varenda avsnitt de här 10 veckorna. I'll say it again. Kommer sakna att följa henne varje dag/vecka nu. De i lag nord kommer det bli skönt att slippa, särskilt Andreas, Ludde och Johanna. Alltså igen. Joanna. Så jävla snygg, tuff, stark, cool och ball. Vilken kvinna! Så stark! Som vågar sätta andra på plats och säga ifrån mot bullshit. Rak och ärlig. Om ändå alla kvinnor var som hon. Hade gärna sett henne som vinnare. Inte ofta det är en tjej med i Robinson som faktiskt är värdig titeln robinsonvinnare.

Men glad att Dennis vann. Han förtjänade det verkligen. Grattis.
2021-05-31, 01:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGhostLord

Det största frågetecknet är; hur fick lag syd ett nytt tändstål efter att Alex snodde med sig deras till lag nord? Senare har syd ett nytt, som Joanna brände upp och fick vinna tillbaka. Hur gick det till?

Lag syd hade hela tiden två tändstål. De fick två stål när de vann tävlingen för stålet. Så varför Rud flippade helt är för mig en gåta.

Joanna fick ett nytt tändstål av produktionen om hon lyckades sitta på en stol med ena handen på en vikt en hel natt.
2021-05-31, 01:27
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Lag syd hade hela tiden två tändstål. De fick två stål när de vann tävlingen för stålet. Så varför Rud flippade helt är för mig en gåta.

Joanna fick ett nytt tändstål av produktionen om hon lyckades sitta på en stol med ena handen på en vikt en hel natt.

Tror Rud spelade på grejen med mullvaden, att det skulle vara värsta grejen. Men i rutan framstår han bara som korkad som gör en stor sak av det hela. Tror produktionen har en del i detta när de frågar Rud typ: "Vad tycker du om Alex egentligen som lurat er hela tiden?" och så tänker han att han måste säga något som passar in i dramaturgin.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in