2021-05-31, 00:24
Medlem
Såg jag fel eller var lappen inte med och såg på under sista tävlingen?
2021-05-31, 00:24
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
För ens närmaste familj får man nog berätta.

Min uppfattning från poddar, intervjuer och liknande med gamla deltagare är att de ska hålla allt hemligt för exakt alla, tills det att programmet sänts i tv. Att dessutom sprida info till omvärlden lär vara totalförbud. Om det är 400k böter för att berätta att man ska vara med i Robinson, lär det inte heller vara ok att namnge vinnaren innan det sänts.
2021-05-31, 00:28
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Japp. Tittarna hade även halva makten 2003 när Emma vann samt röstade fram finalister 2004.

”Och där hoppar Robban Andersson ut ut tv-historien för gått”. Klassiker. Arga Snickarn skulle aldrig kunna droppa en sån kvick kommentar.
2021-05-31, 00:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Min uppfattning från poddar, intervjuer och liknande med gamla deltagare är att de ska hålla allt hemligt för exakt alla, tills det att programmet sänts i tv. Att dessutom sprida info till omvärlden lär vara totalförbud. Om det är 400k böter för att berätta att man ska vara med i Robinson, lär det inte heller vara ok att namnge vinnaren innan det sänts.

Jag antar att ens närmaste familj är undantagna från förbudet. Annars skulle ju inte deltagarna kunna få brev från ens anhöriga om ingen fick veta att de skulle vara med.
2021-05-31, 00:29
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Slutade att titta när William blev utröstad. Vad hände med Andreas? Blev han utröstad innan finalen?

Han blev utröstad av juryn.
2021-05-31, 00:31
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Såg jag fel eller var lappen inte med och såg på under sista tävlingen?

Rickard var med bland de andra gamla deltagarna som publik i sista tävlingen. Han såg måttligt road ut dock. Snackade han i telefon eller vad fan höll han på med med handen uppe vid örat?
Senast redigerad av twoeggs 2021-05-31 kl. 00:35.
2021-05-31, 00:32
Medlem
-
Senast redigerad av with3r 2021-05-31 kl. 00:51.
2021-05-31, 00:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag antar att ens närmaste familj är undantagna från förbudet. Annars skulle ju inte deltagarna kunna få brev från ens anhöriga om ingen fick veta att de skulle vara med.

Givetvis får man berätta för sin familj om man ska vara med. Det är 100% säkert.

Strunt samma, vet inte ens flickvännen har sagt någonting, eller gjort något fel. Var bara något troll här inne som droppade att hon berättat att Dennis vunnit i förväg
2021-05-31, 00:39
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
”Och där hoppar Robban Andersson ut ut tv-historien för gått”. Klassiker. Arga Snickarn skulle aldrig kunna droppa en sån kvick kommentar.
Sannerligen en klassiker. Ironiskt att det var Harald som försvann och inte Robban som deltog två gånger till.

Detta var iaf sista gången jag följer detta så länge det är Mastiff och Öfvergård. Dom har förstört Robinson totalt med maktens boning, extra röster, fribiljetter till finalvecka osv.
2021-05-31, 00:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Källa på att hon var otrogen? Enligt från vad jag hittade är de fortfarande ihop och hon är gravid

Det är nog bara önsketänkande från Adonis sida.
2021-05-31, 00:49
Medlem
peterZiipens avatar
Inför nästa säsong hoppas jag produktionen gör ett lag bestående av Adonis, Heymid, Buttson & CS128 och sen att KlartSur kommer in som en joker.

Har potential att bli riktigt bra tv.
2021-05-31, 00:49
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Haha! Tänkte faktiskt det att hon såg ju fan bättre ut sista dagen där innan hon lämnade😅

Gratulerar Dennis! Hoppas bröllopet blir helt bananer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in