Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
”Och där hoppar Robban Andersson ut ut tv-historien för gått”. Klassiker. Arga Snickarn skulle aldrig kunna droppa en sån kvick kommentar.
Sannerligen en klassiker. Ironiskt att det var Harald som försvann och inte Robban som deltog två gånger till.
Detta var iaf sista gången jag följer detta så länge det är Mastiff och Öfvergård. Dom har förstört Robinson totalt med maktens boning, extra röster, fribiljetter till finalvecka osv.