2021-05-30, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Du har helt rätt. Fjädrarna på Dennis fågel når inte det nedersta lagret. Inte undra på att han trodde det var Robinson-facklan först. Ett riktigt lågvattenmärke av produktionen.

På vilket sätt värdig? Feg. Tystlåten. Drar sig undan. Inget ledarinitiativ. Spelar inte. Var bara där för att tävla.
2021-05-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Förlåt???
Tilde Fröling (kändis), Karolina Conrad och Ellenor Pierre.
2021-05-30, 22:14
Medlem
Ingen som noterade att johanna stod utan bh i sin vita skjorta så vårtgårdarna syntes
2021-05-30, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Starkt jobbat av Dennis trots att han fick svårare pussel, produktionen visar ännu en gång att de vill vara med och styra lite för mycket.
Detta var ju faktiskt rent fusk. Mycket bra av Guybrush.T att upptäcka det.
2021-05-30, 22:15
Medlem
Det var ok att Dennis vann. Bra att inte sura mobbar-Joanna vann!

Jag tycker Annki förtjänar hyllning. Hon var/är ju 55 år, men lyckades ändå nästintill vinna över betydligt yngre motståndare.
Stort plus till Annika(? hon med ärret) som efteråt tröstkramade om Annki.

Synd att inte Tova Sophia fick vara med och rösta, med tanke på vad lång hon tog sig. Visst, hon blev diskad, men jag tycker hon kunde nöjt sig med att ta ifrån henne chansen att vinna. Hon borde fått vara med och rösta.
Den där engelsmannen(?) känner jag inte ens till. Vet att flera här skrivit om honom. Jag tittade sparsamt på de två första veckorna och måste ha missat honom.
2021-05-30, 22:16
Medlem
Inte kommenterat på hela säsongen trots att jag följt den, men produktionen är bedrövlig! Först kändes det så jävla ovärdigt att plocka bort William på ett så orättvist sätt och så nu med ett svårare pussel för Dennis!?

Jävla despoter. Skönt att Dennis knep segern till sist ändå.
2021-05-30, 22:16
Medlem
Ang pusslet. Ännu ett bevis på hur TV4 lägger sig i och gör allt för max spänning. Fy fan så illa. Det kunde kostat segern. Det är väl bättre isf om man gör som mästarnas mästare och ger kvinnor lite försprång i fysiska delar isf.
2021-05-30, 22:17
Medlem
Shoffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Han var ju inte med från dag 1.
Eller menar du från Dennis/Wrenkler/Joanna och pastorn(minns inte namnet) dag 1.
I finalen var det ju bara pladdertanten som varit med från start.

Haha menade sen han kom med i tävlingen när de fick välja vilka de skulle ha in i sina lag 👍👍
Senast redigerad av Shoffen 2021-05-30 kl. 22:21.
2021-05-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Det där är ju helt sinnessjukt.. TV4 tycker tydligen att kvinnor är ”så dumma att de inte kan lägga pussel, så de får ett enklare” eller så är det en kompensation för att TV4 tycker kvinnor är fysiskt svagare eller för gamla i tävlingar. Pinsamt..
Det är TV4. Jag är inte förvånad över något annat än att det upptäcktes. TV4 vill styra allt.
2021-05-30, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Ang pusslet. Ännu ett bevis på hur TV4 lägger sig i och gör allt för max spänning. Fy fan så illa. Det kunde kostat segern. Det är väl bättre isf om man gör som mästarnas mästare och ger kvinnor lite försprång i fysiska delar isf.

Det kanske var därför annki klarade sin bollbana så fort. Hon fick ett stabilare bord
2021-05-30, 22:19
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vad vi har lärt oss av denna final är att Joanna är skarpare än Dennis. Och att Gunde är smartare än dom båda. Hade hon varit 10 år yngre så hade hon vunnit.

Hela säsongen har jag funderat på vem mer det är som Gunde är lik. Nu vet jag;
Nils Holgersson
2021-05-30, 22:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Jag tycker mig se fjädrar på allas bild av fågeln (i nederkant). Däremot är inte bilderna helt identiska men jag kan inte se hur något av pusslen skulle vara svårare än de andra.

Fåglarna var väl likadana på puzzlet - däremot hade alla tre olika koder som gav dem nycklar att låsa upp just sin låda till ved/tändstål etc. Dennis såg inte riktigt hur fågelns vingar skulle vara och sedan la han sina tecken lite fel - men lyckades till slut. Men attans vad nervös och stressad han var som glömde tända sin egna fackla och sprang iväg men fick vända om och tända den

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in