2021-05-04, 09:41
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Hon är bara ett bortskämt barn! Ett fult barn dessutom. Varje gång hon är i bild ser jag den där förståndshandikappade Greta framför mig.

Haha! Ja, du har faktiskt rätt när jag tänker efter. Likheten är rätt slående.
2021-05-04, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

2021-05-04, 10:12
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Sista 5-6min i Gränslandet avsnitt 6. De flesta som gått vilse i x-antal timmar är inte så pass fnittriga och glada, framför allt inte under hunger, stress och dålig sömn, rätt så ovanligt. Fördmoligen har något annat hänt än att de "snubblat i skogen".

Bifogar kartan igen: https://i.imgur.com/7CL1Scv.jpg

Jag är rätt säker på att babben inte var nykter. Transan fick man inte se. Det är ju inte så långt till bebyggelse där dom är. Tittar man på Eniros karta så ser man att det finns bilväg i stort sett ända fram till stranden. Dessutom fem vindkraftverk bara några hundra meter in på ön.

Citat:
Ursprungligen postat av erper
Du glömde spoiler ditt nöt!

Sluta tjata om spoilers nu! Gå inte in i tråden om du inte vill veta! Eller gå på TV4 play och kolla, det är gratis.

Själv tänker jag titta på dagens avsnitt alldeles strax.
2021-05-04, 10:12
Medlem
psykmyss avatar
Alltså blir så jävla trött och provocerad av Gränslandet. Gör era jävla tävlingar, ha det lite gött och försök ta er tillbaka. Istället sitter bottenskrapet av vår genpool och skall "pakta". "Det viktiga är att inte Alex kommer tillbaka". Jag fattar inte - hur kan det vara viktigare att snacka skit? Och hon den blonda tjejen som inte varit med och har noll koll från tidigare hakar på som någon jävla dummy. Där har vi inte heller någon ryggrad eller självtänkande.

Och det är alltid brudar. Ludde är fan en brud och är så glad att Sophia inte längre "är i vårt lag" SÅ JAG SLIPPER SKÄMMAS. Sicket avskräde!

Hoppas alla kommande tävlingar är armbrytning, slag mot käke, lyfta någon som är tyngre 8 kilo och som kräver att man håller käft.

Behöver jag påpeka att jag håller på Alex?
2021-05-04, 10:22
Medlem
Marsovs avatar
Tisdags bränsletändning
Senast redigerad av Marsov 2021-05-04 kl. 10:39.
2021-05-04, 10:28
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Här kommer en karta över Gränslandets ö som förtydligar eventuella händelseförlopp
https://i.imgur.com/7CL1Scv.jpg

Finns några olika teorier kring vad som hände den där natten med Elias och Sophia:
1. De rotade i sopor vid campingen som resulterade i mättande magar
2. Hade en pangkväll hos husvagnscampare vid campingen
3. De gick de facto vilse
4. De nuppade enligt Alex utsago
5. De hittade vägen som ledde hela vägen in till samhället (3km)
6. De hittade villan som ligger ca 500m från Gränslandet
Driftigt! Gillar särskilt checksymbolerna vid campingen
  • Rota i sopor
  • Öl
  • Dusch
  • Party
2021-05-04, 10:30
Medlem
KurreCurrys avatar
Luddes insta igår måndag. Han skräder inte orden mot produktionen

2021-05-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Har ingen solklar favorit denna säsong. Möjligtvis Dennis även om han varit lite anonym. Tycker folk kan lugna sig lite med hatet. Det är ett tv-program och saker vinklas till max för att skapa drama. Johanna var jävligt bitter detta avsnittet, hon var en riktigt dålig förlorare men inte värre än så. Tycker nog dom som driver på hatet kan ta sig en funderare huruvida deras egna beteende är ok eller inte.
Hon (och resten av gamla lag nord) har varit bittra ända sen örådet då det visa sig att lag nord inte är dom som sitter med makten, första gången hon och övriga medlemmar i "originalfemman" faktiskt inte kan styra och ställa allt som händer i Robinson så blir det direkt världens bittraste gäng. Robinson var bara roligt när dom vann allt och visste att dom satt säkra i 4+ veckor framåt. Sen att dom sitter och spyr gala över William för hans "svek" när dom bara någon vecka tidigare gjorde något hundra gånger värre mot Wrenkler, med värsta skådespelet där dom hade avskedsmiddag osv (helt i onödan egentligen) säger ganska mycket om hur bristande självinsikt dom har i forna lag nord.
2021-05-04, 10:42
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurreCurry
Luddes insta igår måndag. Han skräder inte orden mot produktionen

ha ha, ja då vet vi iaf att det inte var han som vinner hela skiten. skönt att höra
2021-05-04, 10:46
Medlem
Scalpings avatar
sinnessjukt av TV4 att de ändrar premisserna hela jäva tiden beroende på vem som vinner osv.allt för att de vill ha dramat som de vill
2021-05-04, 11:11
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blattro
Jag bryr mig inte om hur hon personligen tar det, bryr mig inte om hennes utseende heller egentligen. Jag ser en struktur och har träffat många andra feminister som beter sig på just detta sätt som Johanna gör. Enormt hävdelsebehov, rätt åsikter utåt men egentligen elaka och svartsjuka varelser som inte drar sig för att trycka ner andra. Sedan struntar jag i om hon har mjuka bröst eller ett hårfäste som hos en 65 årig man.

Verklig feminism innebär att se män och kvinnor som jämlikar, men misstänker att Johanna är en av de kvinnor som använder begreppet som en ursäkt att trycka ner män som en form av "hämd". Ombytta roller kan man säga, fast feminism egentligen handlar om samhörighet och lika värde.
2021-05-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Tyvärr är hon för ointelligent och osjälvsäker för att vara flickvänsmaterial. Tar åt sig alldeles för mycket vad folk säger och tycker. T.ex. innan tävlingen mot "blattebögen" så blev hon så stött av det han sa. Räcker inte med sött ansikte och dialekt.
Äsch du ska få se! Och oavsett vad så vände hon ju de känslorna till kämpaglöd och totalt krossade blattebögen. Är blattebögen förresten den deltagaren som presterat sämst genom alla säsonger? Hahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in