2021-05-04, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Vad jag vet så vet ingen om att Per är en kille. Akyol känns verkligen inte som en kille som skulle uppskatta att i efterhand få reda på att han legat med en man.... Jag tvekar på att de gjorde nåt fuffens, isåfall skulle väl produktionen gripit in. Tror inte heller de gjort nåt sexuellt, eller så hoppas jag bara det för Elias skull.

Varför skulle de ingripa? Vad tror du Pascal och Nicole gjorde 2018? Kramades?
2021-05-04, 08:22
Medlem
Timodjin77s avatar
Är det bara jag som tycker att gränslandet bara är tjat nu. Inget händer. Först klipper man in massor av synkar från tidigare avsnitt där Tova, Ludde ,Wilma berättar att de inte vill ha Alex kvar. Man klipper in Alex som som i förra programmet säger att han vill ha ut Ludde.
Nu till dagens handling.....Wilma, Ludde å Towa-Sophia berättar att de tänker göra allt för att få ut Alex och Alex berättar att att han nu ska sikta på att få ut Ludde. Under tävling, synk och Ludde berättar att han vill ha ut Alex till varje pris och Towa-Sophia säger samma sak.

Inte direkt kvalitets TV. Ett par minuter av direktsänt inklusive tävling, resten är repeat.
2021-05-04, 08:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Dagens Robinson och gränsland.
2021-05-04, 08:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraanki
Grym karta!
Missade avsnittet med knullakten och sappade lite fram och tillbaka mellan Partidebatten och Gränslandet igår. Vad sa Alex exakt? Varför gick Per iväg med Elias?

.

Sista 5-6min i Gränslandet avsnitt 6. De flesta som gått vilse i x-antal timmar är inte så pass fnittriga och glada, framför allt inte under hunger, stress och dålig sömn, rätt så ovanligt. Fördmoligen har något annat hänt än att de "snubblat i skogen".

Bifogar kartan igen: https://i.imgur.com/7CL1Scv.jpg
2021-05-04, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Sista 5-6min i Gränslandet avsnitt 6. De flesta som gått vilse i x-antal timmar är inte så pass fnittriga och glada, framför allt inte under hunger, stress och dålig sömn, rätt så ovanligt. Fördmoligen har något annat hänt än att de "snubblat i skogen".

Och ska tilläggas: Mycket lättvandrad terräng med högstammig barrskog.
2021-05-04, 08:51
Medlem
Tisdagens avsnitt

Senast redigerad av FloridaMan 2021-05-04 kl. 08:53.
2021-05-04, 08:55
Medlem
Någon som vet exakt var ön till gränslandet ligger? Hade varit kul att kolla Google Maps.
2021-05-04, 08:58
Medlem
erpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
Tisdagens avsnitt

Du glömde spoiler ditt nöt!
2021-05-04, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnigdag
Någon som vet exakt var ön till gränslandet ligger? Hade varit kul att kolla Google Maps.

:-) har skrivits åtskilliga gånger i tråden - SESKARÖ
2021-05-04, 09:24
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
Tisdagens avsnitt

2021-05-04, 09:32
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

2021-05-04, 09:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Fy fan vad jag är irriterad på Johannas beteende. Så dryg och otrevlig hon var i gårdagens tävling. Sedan skryter hon om att hon läst matte 5. Hon borde ha läst till en charmkurs istället.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in