2021-05-03, 21:57
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Att en 19 åring beter sig så är ju ganska väntat men att en 45 årig Andreas hakar på är mycket märkligt!
Dock så har ju hon inte kört kvinnosakssnacket så mycket ändå
Ludde känns som en otroligt omogen men ganska glad person
Förstår att landet ser ut som det gör när sådana kommer ut i arbetslivet nu förtiden

Johanna fyller väl 21 i år? Oavsett så borde hon vara tillräckligt gammal för att inte bete sig som ett ärkesvin.
2021-05-03, 22:00
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callmex
Jag håller med med. Tål inte någon av lag Nord medlemmar när..
Men det finns ju också en gräns. Att trakassera någons barn är inte rätt.

Nä, hans barn har så klart inget med hans mesiga skräpbeteende att göra. Man ska rikta sin kritik mot honom.
2021-05-03, 22:04
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Nä, men hon pratade ju fortfarande om de som tävlade bakom deras rygg din jävla knullhjärna Uppenbarligen hörde de vad hon sade också emellanåt med tanke på Joannas reaktion efter tävlingen, så visst psykade hon dem till viss del.

Försök inte komma med något patetiskt försvarstal nu. Johanna har bevisat att hon är en vedervärdig människa.
Skärpning Gösta! (nej det är ingen spoiler, han har en framliden kändis som avatar) jag har för mig......min intuitiva minne var att det var först efter att dom andra på bänken skvallrade till Jo-anna...som det tog hus i helvete, sedan var Arge Snickaren tvungen att repetera också för att lägga lökighet på laxermedlet

En knullhjärna vill hjärna knulla tjejer som Johanna & därmed är väldigt förlåtande
Senast redigerad av Crapmagic 2021-05-03 kl. 22:12.
2021-05-03, 22:04
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
skulle va kul att se Ludde och Alex hamna i slagsmål. Sen åker de ut båda två. Alex slår ner Ludde som börjar grina, och sen hämnas med en påk.
Lol
2021-05-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Fy fan vilken otäck människa Johanna är. Jag ryser i hela kroppen.

VARFÖR sitter Andreas och Anki bara där och glor som två ugglor och accepterar Johannas genomvidriga beteende? Har Andreas ens någon ryggrad?

Ja, undrar om han satt stolt och tittade på dagens avsnitt med sina barn.
2021-05-03, 22:08
Medlem
GaTuSoPPaReNs avatar
Johanna hade öppen instagram för ett tag sedan, typ en vecka eller så. Nu har hon låst den, som tidigare nämnts. Det måste ju betyda att hon märker av en typ av hatstorm, med tanke på hennes beteende. Det är 100% självförvållat och dessutom välförtjänt. En riktig översittartyp som älskar att trycka ned andra, men försöker fly från dess konsekvenser. Det gick inte denna gång.
2021-05-03, 22:09
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Man ser på skorna och byxorna

2021-05-03, 22:10
Medlem
Har ingen solklar favorit denna säsong. Möjligtvis Dennis även om han varit lite anonym. Tycker folk kan lugna sig lite med hatet. Det är ett tv-program och saker vinklas till max för att skapa drama. Johanna var jävligt bitter detta avsnittet, hon var en riktigt dålig förlorare men inte värre än så. Tycker nog dom som driver på hatet kan ta sig en funderare huruvida deras egna beteende är ok eller inte.
2021-05-03, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Johanna fyller väl 21 i år? Oavsett så borde hon vara tillräckligt gammal för att inte bete sig som ett ärkesvin.
Ja, hon var 20 när det spelades in in.
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Skärpning Gösta! (nej det är ingen spoiler, han har bara en offentlig person som avatar) jag har för mig......min intuitiva minne var att det var först efter att dom andra på bänken skvallrade till Johanna som det tog hus i helvete, sedan var Arge Snickaren tvungen att repetera också för att lägga lökighet på laxermedlet

Hon pratade fortfarande om dem bakom deras rygg. Det är ett riktigt vidrigt beteende.

Du verkar ju vara lika patetisk som Andreas. Skona oss från dina korkade försvarstal nu är du snäll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaTuSoPPaReN
Johanna hade öppen instagram för ett tag sedan, typ en vecka eller så. Nu har hon låst den, som tidigare nämnts. Det måste ju betyda att hon märker av en typ av hatstorm, med tanke på hennes beteende. Det är 100% självförvållat och dessutom välförtjänt. En riktig översittartyp som älskar att trycka ned andra, men försöker fly från dess konsekvenser. Det gick inte denna gång.
Fast det är fegt att inte stå för den man är.
2021-05-03, 22:13
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Haha jag vill inte försvara henne då jag knappt vet nåt om henne men hon är typ 20... Och för att vara ärlig, feministdoktrinen än typ statsindoktrination i Sverige idag så hon kan ju bara delvis beskyllas för hur hon blivit. Hennes hjärna är ju inte färdig än. Alltså for real, det är otroligt hur mycket man utvecklas mellan 20 och 30. Nåväl, bless her soul. Hon är rik, vi ska hålla på henne. Det är arbetarklassen du ska hata på, slarva inte ihop dina prioriteringar!

Ja, hon är ung och inte färdigutvecklad intellektuellt Jag är mer en person som dömer efter uppförande och prestation(tar inte den enkla/lätta vägen) högadel, sjukskriven, buse från förorten eller knapadel spelar mindre roll för mig..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in