2021-05-04, 23:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amulett
Jag gillar inte Sophia alls. Hoppas hon åker ut för jag orkar inte med henne. Men det är tråkigt och väldigt respektlöst av er som kallar henne Per, transan eller Tuva-Per. Man behöver inte gilla henne men HON heter faktiskt Tuva-Sophia och ingenting annat.

Well. Transan själv kallar sig faktiskt för "Tova-Sophia". Dock är det en transa som heter Per och ingenting annat.
2021-05-04, 23:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Runt 2 brukar både Robinson Gränslandet komma upp på både tv4 play och CMore.
2021-05-04, 23:43
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Någon har lagt in ett citat från Ludde instagram så jag kan väl lägga in ett från Sophias insta. Men hen verkar också ha en del fans av nån anledning. Vi kan inte heller fatta att du är 35 då du beter dig som i högstadiet. Det är nog inte många som går på det där snacket.

Om jag får säga det själv så tycker jag att jag är riktigt förbaskat hejdundrandes 🔥🔥🔥🔥🤩🤩🤩🤩..... kan inte fatta att jag är 35 ✌️👸🏻😎

Å min egen åsikt gällande mig själv är den enda som betyder något så det betyder att jag är 👌👌👌👌 💯 #ilovemyselfitsnotasin

Sen är det självklart ett plus att min pojkvän också tycker det 😜😋

Jag är extremt stolt över mig själv & min resa. Att jag hade drivet & styrkan att ta tag i mitt problem & vända mitt självförakt till att älska mig själv💕

https://www.instagram.com/p/COa-DRegJUn/

Transan har alltså pojkvän. Vad är det för en desperat jävel som vill vara ihop med honom? Adonis kanske?
2021-05-04, 23:43
Medlem
Gick nyss in på TS insta bara för att se om det kommit nån motreaktion på det som skrivits här och mycket riktigt ett färskt litet klipp. Jag tror dock att det är ingen som bryr sig ifall h*n tar en paus från IG eller ej. Den här gången iaf inget fuck you finger till tittarna så det är en förbättring.
2021-05-04, 23:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordic-choise
Gränslandet

Fast första brevet sa ju att det inte handlar om att hålla sig kvar i Gränslandet den här veckan. Vi ska nog inte bry oss alltför mycket om Ludwigs utspel innan vi ett avsnittet. Tv4 är experter på att klippa till det ordentligt.
2021-05-05, 00:05
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Well. Transan själv kallar sig faktiskt för "Tova-Sophia". Dock är det en transa som heter Per och ingenting annat.
Jag undrar om hon avsiktligt valt just Tova-Sophia eftersom initialerna då blir ”TS”.
2021-05-05, 00:08
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Fast första brevet sa ju att det inte handlar om att hålla sig kvar i Gränslandet den här veckan. Vi ska nog inte bry oss alltför mycket om Ludwigs utspel innan vi ett avsnittet. Tv4 är experter på att klippa till det ordentligt.

Jo, precis som när Wrenkler ett ”i nästa avsnitt”-klipp sa ”nu är det jag som har powern, motherfuckers”, ungefär som att han skulle fått en hemlig immunitet. Men det handlade bara om att han fick välja en i motståndarlaget som fick bli immun.
2021-05-05, 00:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Jag undrar om hon avsiktligt valt just Tova-Sophia eftersom initialerna då blir ”TS”.

Något speciellt med de initialerna?
2021-05-05, 00:17
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Något speciellt med de initialerna?
TransSexuell.....
2021-05-05, 00:23
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
TransSexuell.....

Aha. Kopplade inte.
2021-05-05, 00:29
Medlem
Jag undrade också vad ni menade med initialerna. Trodde att det stod för TrådSkaparen. Transsexuell låter ju vettigare i sammanhanget.
2021-05-05, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av averylovelyday
Johanna är en blåst liten översittarsnobb från Liiiidingö o fattar fortfarande ingenting trots diskussionen. Hon bad så jättemycket om ursäkt och sa framför dom andra att det inte alls var vad hon menade. men i synkarna var hon så duktig på att förlöjliga dom igen och kalla det för överdrift och att de betedde sig som om det va ”världens undergång”. Inte första gången hon kallar nån för korkad, den falska lilla råtta. Ser jag henne ute kommer jag ge henne mördarblicken.

Hon hade värsta mördarblicken efter senste örådet. Fy fan va jag garvade. Så underhållande att se när det går dåligt för henne. Sitter och snackar om hur folk är ovärdiga personer. Hemsk människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in