Citat:
Ursprungligen postat av
utredare50
Fint att du hämtade kraft och kunde skriva ner lite. Lider med dig och andra anhöriga. Så väldigt tungt.
Sedan är det trist att många här inte verkar ha alla bestick i lådan när man läser deras kommentarer.
Full fokus nu på att bli helt bra.
Dagens ungdomar är ansvarslösa och ska ej kunna begå ödesdigra misstag enligt folkhorden här.
Tydligen var gemene Flashbackare helt felfri och laglydig som nybliven förare.
Fruktansvärt det som hänt. Jag kan inte föreställa mig hur otroligt jävla piss detta känns för alla drabbade och anhöriga.
Flickan som körde kommer ha 4 liv på sitt samvete för resten av livet, om hon klarar sig själv det vill säga. Något vidare liv blir det nog inte tyvärr och någon mer bilkörning lär det nog inte bli efter den PTSD som detta troligtvis kommer medbringa.
Otroligt hemskt är det.
Oavsett om det var jävligt oansvarigt idiotkörande, så är det ju inte direkt någonting ovanligt heller. Jag är ganska säker på att de flesta här inne körde som idioter någon gång i början av körkortsägandet.
Misstag leder ibland till döden. Detta är anledningen till att jag gärna skriker åt sambon ett flertal gånger så fort hon börjar röra sig för fort på vägarna.
Det är lätt att tro att 30 km/h extra på mätaren kommer ta dig fram så djävulskt mycket snabbare.
Det går fort till den dagen det tar tvärstopp.
Sluta försöka hänga ut föraren och skapa en jävla historia här nu snälla fölket.