Julia skriver om olyckan på sin insta.
”Jag kan inte fatta att de är sant. Vi var på en träff i hassela, allt var bra, träffade nya människor o hade så jävla kul, runt kl 02.30 bestämmer vi oss för att dra till max i Sundsvall för alla var så jävla hungriga.
Jag och lovisa säger att emil och max kan åka bil med oss så dom slipper åka 30 med epan dit, vi kom en bit, vi dunkade musik, pratade, skrattade o kunde inte haft de bättre, vi kör fort.
Sen blir de svart. Jag vaknar av att halva min kropp ligger utanför bilrutan o halva inne i bilen, jag skrek av smärta, ambulans personalen sa att jag skulle lugna mig men jag hade så ont.
Sen blev de svart igen, jag vaknar på sjukhuset och mamma säger "jag är så jävla glad att du överlevde julia" sen frågar hon om jag var nära killarna i baksätet, jag sa ja och hon säger "dom lever inte längre, dom klarade de inte" de var de värsta jag nånsin hört i hela mitt liv, tårarna sprutade, min fina vänner.
Jag kommer aldrig få träffa dom längre. Dom är borta och jag har inte insett det än, jag och lovisa hade bälte på oss men fick ändå riktigt allvarliga skador. Den smärtan jag går igenom just nu.. fyfan säger jag bara Vila i frid mina allra finaste vänner.
De skulle inte bli såhär. Kommer aldrig glömma er, ska göra er stolt nu.(andra bilden på mig och emil tog jag ca 10min innan händelsen.”
https://www.instagram.com/p/CA6x17zB8ei/