Citat:
Jämförelsen handlar om att bara för att polisen inte ser allt, så innebär det inte att det är orättvist när de som de ser begå brott åker dit för det. Visst, de kan sätta upp kameror. Och här har vi motsvarigheten i form av RP-funktionen. Och kollar vi statistiken får vi följande:Du (Saab88) har skickat 0 RP. (Noll)
Bahram har skickat 16 RP, varav 2 i V&M och 3 i Politik Utrikes. Samtliga dessa RPade inlägg är raderade.
IR5 har skickat 6 RP, inget av dem i V&M och 2 i Politik Utrikes. Båda inläggen raderade.
Citat:
Att gå igenom det senaste dygnets trams och OT på V&M blir rätt dumt när tråden handlar om OT-inlägg som är äldre än 48h.....Jag förstår TS. Det är (T.e.x.) ett dokumenterat faktum att moderator-er censurerar mot Iran.
Hur kan man då veta detta?
Det kan man veta genom att läsa senaste dygnets Trams och OT på Vapen och Militär.
Tråden handlar om Irans senaste uppvisning av en sjömålsrobot.
OT efter OT så länge det handlar om att göra deras militär till åtlöje. De får hjälp. Skulle iranierna få skriva så? 48h regeln skulle fungera bra tycker jag. Då hade inte tramset fått vara där.
Du ser kanske inte orättvisan? De postar OT och när iranier svarar på det så blir de avstängda. Ett tydligt exempel på varför 48h-regeln hade kunnat bidra till en rättvisare miljö.
Hur kan man då veta detta?
Det kan man veta genom att läsa senaste dygnets Trams och OT på Vapen och Militär.
Tråden handlar om Irans senaste uppvisning av en sjömålsrobot.
OT efter OT så länge det handlar om att göra deras militär till åtlöje. De får hjälp. Skulle iranierna få skriva så? 48h regeln skulle fungera bra tycker jag. Då hade inte tramset fått vara där.
Du ser kanske inte orättvisan? De postar OT och när iranier svarar på det så blir de avstängda. Ett tydligt exempel på varför 48h-regeln hade kunnat bidra till en rättvisare miljö.
Andra postar OT och när moderatorerna uppmärksammas på det, så blir det raderat. Vilket vi även ser vad gäller de inläggen du postade som exempel. Men moderatorerna ser inte allt, utan förlitar sig på RP-funktionen, och som du ser ovan så fungerar det uppenbarligen att RPa inlägg då samtliga RPs från Bahram och IR5 i P-U och V&M har resulterat i att inläggen blev raderade.