2015-05-22, 12:28
Medlem
Rakiis avatar
The Human Centipede 3 är ute nu, ska se den själv så här på förmiddagen nu tillsammans med ett par stadiga frukostmackor.
Citera
2015-05-22, 12:49
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
The Human Centipede 3 är ute nu, ska se den själv så här på förmiddagen nu tillsammans med ett par stadiga frukostmackor.

Oh tack för det jag hade missat att den fanns nu
DOCK har jag absolut inga förhoppningar på denna
Tyckte inte om trailern

Men väntar nog själv till ikväll så man vågar öppna lite Västkustchips också
Citera
2015-05-22, 13:23
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:

Den kan ju inte vara sämre än tvåan i alla fall.. Det vore fan fysiskt omöjligt.
Citera
2015-05-22, 13:25
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Yaaay!

Tvåan var ju usel, men denna har jag faktiskt sett fram emot ändå. Den verkar ju klart bättre än tvåan!
Citera
2015-05-22, 16:02
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Kul, antar jag. Tycker både 1:an och 2:an har lite av en "så dåligt så det blir bra"-kvalité så kanske kan man få ut något av 3:an på samma sätt. Skriv gärna vad du tyckte.
Citera
2015-05-22, 16:04
Medlem
Fjantors avatar
Citat:

haha en del "kända" skådisar i den..

Eric Roberts, Tommy "Tiny" Lister, Robert Lasardo..

Ska bli jäkla skoj att se vad dom hittar på denna gång..
Citera
2015-05-22, 16:12
Medlem
swebarbs avatar
The Human Centipede 3 verkar ju kass döma av trailern... tvåan sög den med.
Citera
2015-05-22, 16:25
Medlem
sim-man92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carnage.
Den kan ju inte vara sämre än tvåan i alla fall.. Det vore fan fysiskt omöjligt.
Säg inte det Metascoren ligger på 1/100 haha. Inte för man ska lita blint på filmkritiker, men va fan det är extremt dåligt.

Ett av omdömena
Slant Magazine Chuck Bowen
Tom Six has achieved the seemingly impossible: He's made a film even less watchable than "The Human Centipede II."
Citera
2015-05-22, 16:29
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Säg inte det Metascoren ligger på 1/100 haha. Inte för man ska lita blint på filmkritiker, men va fan det är extremt dåligt.

Ett av omdömena
Tom Six has achieved the seemingly impossible: He's made a film even less watchable than "The Human Centipede II."

Jag såg en timma av den första filmen innan jag stängde av. Genomusel på alla sätt. Fattar inte grejen alls. Spekulativ utan någon finess överhuvudtaget.
Citera
2015-05-22, 16:36
Medlem
Carnage.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92

Ett av omdömena

Hahaha! Amevafan!
Citera
2015-05-22, 16:47
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Kul, antar jag. Tycker både 1:an och 2:an har lite av en "så dåligt så det blir bra"-kvalité så kanske kan man få ut något av 3:an på samma sätt. Skriv gärna vad du tyckte.

Skrev så här lite kort på FT:

Den bästa i trilogin vilket egentligen inte säger någonting då de två första var helt jävla horribla och denna är marginellt bättre, men fortfarande ingen bra film per se. Kul dock att se Eric Roberts och att den utspelar sig på ett fängelse!
Citera
2015-05-22, 16:52
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Kul dock att se Eric Roberts och att den utspelar sig på ett fängelse!

Hans karriär har verkligen gått i utför. A talking cat!?!

I grunden en grym skådespelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in