Skulle ni kunna vara snälla och tipsa mig om det finns någon bra film där clowner är inblandade? Finns det någon ens? Efter mitt halvtaskiga försök imdb där det kändes som alla hade låg raiting så vänder jag mig till experterna.
Vulgar gillade jag en hel del. Stitches är ju även den rätt bra.
Såg nyss den nyzeeländska The Locals från 03. Trevlig och stämningsfull film, gillade nattmiljöerna och hela konceptet med "by-folket". Hade varit kul att se nån mer skräckfilm av regissören men han verkar ha lagt ner efter den.
V/H/S serien är de bästa som görs innom skräckgrenren numera, att ha kortare found fottage klipp ger en chans att sätta alla skumma ideer på film. Det är inte traditionell skräck, det är just skumma korthistorier som inte hade kunnat bli egna filmer.
Gillade bäst:
Han som bygger en portal till en annan dimension och byter dimension med sitt andra jag i 15 min. Som en hel film hade det varit skit, men som ett kortare klipp funkar det skitbra.
Senast redigerad av AshbergSerDig 2014-10-23 kl. 18:23.
Han som bygger en portal till en annan dimension och byter dimension med sitt andra jag i 15 min. Som en hel film hade det varit skit, men som ett kortare klipp funkar det skitbra.
Om du gillade den så ska du spana in Timecrimes av samma regissör.
Ikväll ska jag se den svenska, nya skräckfilmen Faust 2.0, kul att Nicolas Debot som varit med och regisserat tillsammans med ett par andra, stöter på honom då och då på SubDVD.
Ikväll ska jag se den svenska, nya skräckfilmen Faust 2.0, kul att Nicolas Debot som varit med och regisserat tillsammans med ett par andra, stöter på honom då och då på SubDVD.
Kul med svensk antologi. Rolig handling just med kritiken vissa appar fått för att ha tillgång till onödig fakta hos "kunden" som inte appen egentligen behöver komma åt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!