2014-01-09, 21:50
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Samma här överlag, sen rullar det ju in lite tips från polare, och sen får jag ju många tips av bra användare här, faktiskt.
Ja Flashback kan helt klart vara ett bra ställe att få filmtips på. Men det blir väl mycket att beta av filmografier från regissörer jag sett något jag gillar med och läser om samt listor man hittar på diverse hemsidor. Har aldrig orkat börja betygsätta på filmtipset för kommer ju ta en evighet att betygsätta allt man redan sett sedan innan men någon gång kanske man ska ta tjuren i hornen och sätta igång.
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Det lat som att du hade sett i princip allt i skrackvag och hade problem att hitta filmer. Direkt hittar du en av de mest hypade skrackfilmerna de senaste 20 aren. Hur kan du ha missat den om du ser sa mycket skrackfilm?
Citera
2014-01-09, 22:34
Medlem
Jag hade sett filmen tydligen, var bara så länge sedan att jag hade glömt bort i stort sett hela filmen.
Jävla bra film
Citera
2014-01-09, 23:09
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Har aldrig orkat börja betygsätta på filmtipset för kommer ju ta en evighet att betygsätta allt man redan sett sedan innan men någon gång kanske man ska ta tjuren i hornen och sätta igång.
Det behöver inte vara så jobbigt. Man kan ta en film man gillar och betygsätta. För varje film finns "liknande filmer". Klicka på en du har sett, Betygsätt även den och se om du sett någon av dennas "liknande filmer". Och så vidare. Kul för hela familjen!
Citera
2014-01-09, 23:22
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roboman
Det behöver inte vara så jobbigt. Man kan ta en film man gillar och betygsätta. För varje film finns "liknande filmer". Klicka på en du har sett, Betygsätt även den och se om du sett någon av dennas "liknande filmer". Och så vidare. Kul för hela familjen!
Frågan är väl bara om jag känner att det är nödvändigt. Bokför så klart redan filmer jag har sett på annat sätt. Men vi får se
Citera
2014-01-10, 00:00
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ja Flashback kan helt klart vara ett bra ställe att få filmtips på. Men det blir väl mycket att beta av filmografier från regissörer jag sett något jag gillar med och läser om samt listor man hittar på diverse hemsidor. Har aldrig orkat börja betygsätta på filmtipset för kommer ju ta en evighet att betygsätta allt man redan sett sedan innan men någon gång kanske man ska ta tjuren i hornen och sätta igång.

Så är det mycket för mig med faktiskt! Det är skoj!
Citera
2014-01-10, 00:57
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Samma här överlag, sen rullar det ju in lite tips från polare, och sen får jag ju många tips av bra användare här, faktiskt.
Det de gäller att leta film har jag tre grundpelare vad jag märkt själv. Flashback, har en film fått stor uppståndelse eller debatt försöker jag se den.
Jag söker själv av mängder anledningar, som man gör.
Och tar tips efter er användare på FT, känns stensäkert. Man hittar alltid intressanta titlar att lägga på sin obligatoriskt för långa "ska se lista" som man har i huvudet . Det finns för mycket bra skit, helt enkelt...
Citera
2014-01-10, 18:16
Medlem
StonedSwedes avatar
Fan vad jag gillade The Innkeepers. Riktigt härliga karaktärer.
Citera
2014-01-10, 18:19
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Fan vad jag gillade The Innkeepers. Riktigt härliga karaktärer.
Gillade också den. Nog den enda av Ti West jag tyckt om.
Citera
2014-01-10, 18:28
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Gillade också den. Nog den enda av Ti West jag tyckt om.

Gillade du inte The House of the Devil? Tycker själv att den är grym. Gillade också hans lilla segment i V/H/S. Och Cabin Fever 2 såklart, även om han har disown:at den.
Citera
2014-01-10, 19:15
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Gillade du inte The House of the Devil? Tycker själv att den är grym. Gillade också hans lilla segment i V/H/S. Och Cabin Fever 2 såklart, även om han har disown:at den.
Ogillade kanske inte House of the Devil men tyckte inte heller den var särskilt bra. Gillade dock konceptet då jag älskar filmer om satanistiska kulter rent generellt.
Citera
2014-01-10, 20:30
Medlem
Zaxxons avatar
Citat:
Ogillade kanske inte House of the Devil men tyckte inte heller den var särskilt bra. Gillade dock konceptet då jag älskar filmer om satanistiska kulter rent generellt.
Har du sett om den? Jag tyckte den var ganska medioker och seg som attan första gången jag såg den, men den gillade den betydligt mer då jag som om den, fastän tjejen har en sån jävla PLATT RÖV!!!! Fattar inte att hon varit jeansmodell. Nåja.
Citera
2014-01-10, 21:05
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Har du sett om den? Jag tyckte den var ganska medioker och seg som attan första gången jag såg den, men den gillade den betydligt mer då jag som om den, fastän tjejen har en sån jävla PLATT RÖV!!!! Fattar inte att hon varit jeansmodell. Nåja.
Okay. Nä jag har bara sett den en gång. Kanske ger den en chans till då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in