2020-05-18, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cubism78
Han kan ha haft nojja men om jag hade en pojk med mig som är nojjig varför ska jag splitta upp isf .Förvisso är morsan en storpundare och inte mycket till morsa.men iaf.
och jag själv kan inte svara på hur dant vädret uppe i Sundsvall är just nu ,
men har läst att det varit regnigt och utan jacka vet man ju inte om pojken somnat och frusit ihjäl isf.Men anar oråd när jag vet vilka som varit ute efter honom och redan rånat honom på tillhörigheter innan han försvann.
Funderar starkt på att bege mig uppöver och hjälpa till att leta pojk stackarn..Känns för J**ligt detta

Vilka var ute efter honom?
Citera
2020-05-18, 23:09
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cubism78
Ja absolut och självklart är en drogad hjärna och en sk normal hjärna 2 skilda ting .
Missbrukaren och Personen är inte den samma.Min Mor var missbrukare innan hon dog,och hon var en underbar människa nykter..men missbrukaren i henne gjorde henne till ett monster.Hon tillät sina män våldföra sig på mig utan att tveka för att få slå i sig en firre(Heroin)
Hon sket högaktnings fullt i att jag blev våldtagen slängd i en bagage lucka för att sedan slängas ur bilen i ett dike långt ute i bushen..jag var då 13 år gammal.så jag vet personligen hur det är och fungerar i denna hemska värld.Jag vet att H*nnes mamma perics som min skiter i allt bara hon får sin dos.
Jag beklagar att du behövt växa upp så Jag har också erfarenheter men inte så jag farit illa så. Det är det jag menar, vi kan inte förutsätta att saker kring detta ska vara rationella och normala, för ingenting i den världen är det. Det vi tolkar som misstänkt kan lika gärna vara helt rimligt i en pundarhjärna

Citat:
Ursprungligen postat av Polarice
Varifrån kommer uppgiften att han varit vaken i fyra dygn? Om det stämmer så är det väl nära till hands att tänka att han kan ha fått en psykos, känt sig förföljd och börjat släppa både väska och jacka. Men terrängen ska ju vara väldigt svår. Om den teorin stämmer så bör hundpatruller snart hitta honom.
Det var någon som skrev det här, så det är inte bekräftat på något sätt alls. Om man misstänkt att han var psykotisk tror jag att man gått ut stenhårt direkt
Citera
2020-05-18, 23:17
Medlem
MIBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Jag beklagar att du behövt växa upp så Jag har också erfarenheter men inte så jag farit illa så. Det är det jag menar, vi kan inte förutsätta att saker kring detta ska vara rationella och normala, för ingenting i den världen är det. Det vi tolkar som misstänkt kan lika gärna vara helt rimligt i en pundarhjärna

Det var någon som skrev det här, så det är inte bekräftat på något sätt alls. Om man misstänkt att han var psykotisk tror jag att man gått ut stenhårt direkt

Det stämmer att han vart vaken 4dygn i sträck.
Citera
2020-05-18, 23:25
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Det stämmer att han vart vaken 4dygn i sträck.
Okej. Det man undrar är ju hur fasiken han orkade gå omkring så långt i den terrängen i det skicket?
Citera
2020-05-18, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CattasBubbla
Okej. Det man undrar är ju hur fasiken han orkade gå omkring så långt i den terrängen i det skicket?

Efter 4 dagar utan sömn har du kraftiga hallicar. Plus att han säkert var drogpåverkad.
Citera
2020-05-18, 23:55
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnokOtto
Efter 4 dagar utan sömn har du kraftiga hallicar. Plus att han säkert var drogpåverkad.
Borde inte polisen ha agerat mycket snabbare då, de brukar ju alltid vara snabba när någon är i kraftig psykisk obalans?
Citera
2020-05-18, 23:57
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnokOtto

är det snö kvar i Sundsvall nu? Kallt som fan (0 gradig) på nätterna? Finns det någon sjö där runt Sidsjön han kunnat drutta i? Vad gjorde han i Sidsjön, har helt missat det.
Citera
2020-05-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
är det snö kvar i Sundsvall nu? Kallt som fan (0 gradig) på nätterna? Finns det någon sjö där runt Sidsjön han kunnat drutta i? Vad gjorde han i Sidsjön, har helt missat det.

Droppar en rad så du får ett svar.

Ingen snö kvar, däremot har det varit ganska trist väder en tid. Neråt nollgradigt kan det absolut ha varit nattetid, och runt fem-tio grader dagtid. Har varit mycket regnskurar och blandat väder, men inget direkt ihållande.

Finns en del tjärnar och liknande i området, men utan fallhöjd eller vad man ska säga. Man får alltså medvetet gå i själv.

Från arboretum som omnämndes går det en led/stig som så småningom kommer fram i vapelnäs. Den är dock lång och otymplig. Minns inge exakt hur den går, har bara cyklat där nån gång.

Om jag inte minns fel så var stigen skadad av skogsbruk - med andra ord tappar man lätt bort den emellanåt. Stigen i sig kanske inte har något med saken att göra, men om någon tycker det är ologiskt med kopplingen sidjö/vapelnäs så kan det vara intressant att nämna att den finns.
Citera
2020-05-19, 01:16
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b_m_e
Droppar en rad så du får ett svar.

Ingen snö kvar, däremot har det varit ganska trist väder en tid. Neråt nollgradigt kan det absolut ha varit nattetid, och runt fem-tio grader dagtid. Har varit mycket regnskurar och blandat väder, men inget direkt ihållande.

Finns en del tjärnar och liknande i området, men utan fallhöjd eller vad man ska säga. Man får alltså medvetet gå i själv.

Från arboretum som omnämndes går det en led/stig som så småningom kommer fram i vapelnäs. Den är dock lång och otymplig. Minns inge exakt hur den går, har bara cyklat där nån gång.

Om jag inte minns fel så var stigen skadad av skogsbruk - med andra ord tappar man lätt bort den emellanåt. Stigen i sig kanske inte har något med saken att göra, men om någon tycker det är ologiskt med kopplingen sidjö/vapelnäs så kan det vara intressant att nämna att den finns.

ok, men vet du vad han gjorde i Sidsjön? Hur han kom dit?
Citera
2020-05-19, 02:50
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
ok, men vet du vad han gjorde i Sidsjön? Hur han kom dit?
Läs tråden!
Citera
2020-05-19, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speed305
Självklart är tillhörigheterna som hittats utplanterade.
Den teorin har Sundsvallspolisen oxå.

Hur vet du det??
Citera
2020-05-19, 08:43
Medlem
Apersns avatar
S*ra har skrivet två inlägg på Facebook.

● Mamma vill hålla dig H*nnes..😭💔❤
Jag vill hålla dig å aldrig släppa...åh jag är så ledsen prinsen för allt de här❤ , ja älskar dig så ja går sönder....-Bästa Då-Bästa då Mamma ...Vill bara ha hem dig så vi kan få hjälp att få ordning på vårat liv..❤
Kan ja bara få vakna...säg ja har en mardröm,

●Kom hem nu Prinsen så ja få hålla dig , aldrig mer släppa dig...Åh Mamma är så ledsen å jag längtar efter dig ...längtar så hjärtat är trasigt .
.Älskling jag är så ledsen ...Snälla kom nu 💔🙇‍♀️🙋‍♀️❤
Senast redigerad av Apersn 2020-05-19 kl. 08:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in