Citat:
Ursprungligen postat av
Fredrik
Frågan är om det bara är en trådsanning.
Om väskan bara legat ute någon dag, och blivit ditplacerad nyligt så måste det ju innebära att den förvarats torrt fram tills dess. Och sådan grejer är väl det första de skulle göra sig av med.
Samma sak med Jackan. Om det vore ett brott begånget så hade det säkert funnits blod på jackan. Och att de dessutom skulle ta av jackan innan de lämnar honom för att kunna lämna framtida villospår, låter långsökt. Och skulle de hämtat jackan på honom nyligt så vore han ju likstel. Så frågan är ju om de får av jackan oskadd då.
Jag tänker så här ..S*r* Säger att hon varit med H*nnes där uppe ,för att kanske vilse leda allmänheten
polisen eller dom som var ute efter honom.H*nnes kanske redan var borta undangömd av eget bevåg eller i värsta fall död av överdos ec.t.
Hon som redan sagt att Dom båda var ute och letade
väskor i skogen, kan ju själv ha lagt ut föremålen(Väskan,Jackan)
För att förvilla folk.Hon enligt henne själv har ju varit där uppe.Hon har sagt att dom delat på sig ,men om dom kom tillsammans i samma bil antar jag att man väntar på den andre om man kommer tillbaka till bilen innan man åker där ifrån.
Jag menar..om jag och nån polare åker i samma bil till ett ställe och delar på oss för att leta några saker..och jag kommer tillbaka först till bilen så ringer jag eller väntar jag eller letar jag upp personen innan jag sticker..Hade jag med mitt barn skulle jag aldrig lämnat denne själv ..åka iväg .Det hon säger stämmer inte..