2020-05-07, 18:28
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Halvtrista personer med kända föräldrar och/eller partners kanske - typ Sanna Lundell, Jack Vreeswijk, Anton Hysén, Peg Parnevik mfl
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-05-07 kl. 18:48.
Citera
2020-05-07, 18:43
Medlem
MARGAUX DIETZ - Varför är denna människan känd? Hon är så alldaglig och grå i sin personlighet och content. Sticker inte ut alls. Varken snygg eller ful.
Citera
2020-05-07, 18:45
Medlem
MongoHasses avatar
Pontus Gårdinger... Känd för att ha vägt kuken...

Jesper "Samson" Lundwall... Känd för att ha en stor kuk som han visat på film.

Citera
2020-05-07, 19:26
Medlem
alla SK svenska Influencers
Citera
2020-05-07, 19:31
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocturnalVoodoo
alla SK svenska Influencers

Bosse Parneviks barnbarn. Vad jag vet har dessa aldrig gjort något "bra", som exempelvis härmat Olof Palme, Fälldin eller ens Ola Ullsten. Deras farsa kunde i alla fall spela golf, vilket jag tycker är det tråkigaste som finns i TV-väg. Alltså titta på golf. -Urtråxi.
Citera
2020-05-07, 20:14
Medlem
Verkar som många blandar ihop saker och ting. Bianca är en nobody för mig men drar in massor med pengar på det och det är tyvärr den nya tidens kändisar. Tittar själv på massa Ubex, miners och liknande och för mig är dom kändisar. Att Bianca fått lite lättare för sig beroende för vem hennes mamma är så vill ju tjejer ändå följa henne så är hon en kändis på Youtube dock allt, TYVÄRR.

Att inte Peter Walbeck vore kändis så hör denna:

https://www.youtube.com/watch?v=31MuT3UDycI

Eller denna underbara låt:

https://www.youtube.com/watch?v=FUxoK995-9U

Over and out for now...
Citera
2020-05-07, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kempea
MARGAUX DIETZ - Varför är denna människan känd? Hon är så alldaglig och grå i sin personlighet och content. Sticker inte ut alls. Varken snygg eller ful.

Den här frågan har jag också ställt till bekanta. Svaret var att hon filmade förlossningen av sitt barn. När jag, precis som du, påstod att allt med henne är grått och tråkigt så fick jag massvis med skit.
Citera
2020-05-07, 22:58
Medlem
Alla tomtebloss som är med i Big B eller Paradise H. Som upptäcker att strålkastaren slocknar snsbbt och måste göra diverse tokigheter för att det ska fortsätta lysa.
Citera
2020-05-08, 00:19
Medlem
HappyDrivers avatar
Visst är det tragiskt med alla dessa människor som på ngt oförtjänt sätt befinner sig i rampljuset bidragande med ingenting. Men än värre är ju alla idioter ute i landet som ger dessa människor syre, som följer och kommenterar deras meningslösa bloggar, Insta osv. Skaffa sig ett eget liv, läs en bok, umgås med familjen eller ring en vän.
Citera
2020-05-08, 00:46
Alla som varit med i Robinson, farmen o liknande såpor.

Kom på ; Tegnell.

Edward Blom. Fredrik Lindström(på spåret domare t ex) ger ett väldigt drygt intryck.
Senast redigerad av lone star 2020-05-08 kl. 00:51.
Citera
2020-05-08, 02:02
Medlem
MikeHanlons avatar
Alex Schulman
Blev känd för att hans namn började nämnas i Aftonbladet.
Citera
2020-05-08, 07:47
Alla radiokändisar som gapflabbar i parti och minut i radioprogrammen. Vem skrattar normalt sett en gång var 30 sekund?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in