2020-05-04, 23:13
Medlem
makuhiras avatar
Borde inte Einar ha gått ut med att han är okej,Om det nu är gammalt?
2020-05-04, 23:14
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Är du helt slut i huvudet?

Du tror att syftet var att producera porr? Jag tror snarare att det handlade om ren förnedring. Däremot är det mycket möjligt att det skulle räknas som barnporr i alla fall.
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makuhira
Borde inte Einar ha gått ut med att han är okej,Om det nu är gammalt?

Han vill inte medverka enligt Expressen:

"I sociala medier sprids bilder som uppges visa hur en känd svensk artist blir kidnappad och misshandlad.

Polisens bedömning är att bilderna är drygt två veckor gamla och en anmälan om människorov har upprättats men artisten vill inte medverka i polisutredningen.

Efter att bilderna började spridas på måndagen kontaktades artistens föräldrar och de försäkrade, enligt uppgift, att han är okej.

En polisinsats pågår ändå i Stockholm under kvällen för att kontrollera att det stämmer."

https://www.expressen.se/nyheter/kan...t-manniskorov/

Vi får se vad som händer och kommer fram..
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zexx
Någon mer än jag som tror att det inte finns någon dildo rövkörnings video?
Vilka skulle vara så sjuka i huvudet att man rövkör en 17-årig snubbe med en dildo, när han redan blivit tillräckligt förolämpad av alla bilder!

Tror också det är skitsnack. Den hade varit läckt redan om det fanns en. När Yaffar blev nedpissad var den ute på flera sajter inom några minuter.
Medlem
Hrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotskenta
Blattar och kriminellt slödder tycker att det är fult att rapportera till polisen. Man är "golare". Den här svenska killen har växt upp med förortslödder och imiterar deras värderingar.
Mycket tragiskt och inget svenska föräldrar borde behöva genomlida. Är svenska barn en minoritet i sin stad/bostadsområde är det kanske inget som går att undvika oavsett hur bra uppfostran barnen får.

Tvivlar på att de som har gjort detta har så stora kriminella muskler så att de kan hota familjen till en rapstjärna att hålla tyst.
Hur stora "kriminella muskler" tror du en svensk tonårspojkes familj har?
Att leva efter "vi drar inte in polisen"-devisen rimmar ganska illa med att vara en spenslig, välbärgad svensk utan någon som helst förmåga till att utkräva egen rättvisa.
2020-05-04, 23:15
Medlem
Denna konto visar på sin story att det finns en video https://www.instagram.com/einar_pussboy1/
men tvivlar fortfarande.
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter
Fy fan! Såg videon nu.. Kommer inte dela den dock. ni behöver inte skicka pm till mig.
Han skriker som fan iallafall.

Hur såg Einàr ut? Var han så där busig och kåt som han brukar?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Du tror att syftet var att producera porr? Jag tror snarare att det handlade om ren förnedring. Däremot är det mycket möjligt att det skulle räknas som barnporr i alla fall.
Är du autistisk? Det är väl klart som fan det är barnporr. Vad spelar det för roll vad syftet var?
2020-05-04, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zexx
Någon mer än jag som tror att det inte finns någon dildo rövkörnings video?
Vilka skulle vara så sjuka i huvudet att man rövkör en 17-årig snubbe med en dildo, när han redan blivit tillräckligt förolämpad av alla bilder!

Inte omöjligt att "feminiseringen" triggade odjurens lustar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluggenn
Ska be admins samla ihop alla mailadresser till pedofilerna som vill ha PM. Om jag inte lyckats har jag ändå era äckliga kontonamn printscreenade för framtida planer. Hatar pedofiler.

Bra, lika vidriga som blattarna är de.
Medlem
Pandalina4s avatar
Flashbacks servar pajar. Så mycket makt har byn. Oväntat!
För övrigt tror jag fortfarande på bästa PR.
2020-05-04, 23:17
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleave
Fast tänk vilka vassa texter han kommer skriva efter detta.

Tror inte direkt att Einár är så sugen på att "rappa" om detta, lika lite som att Jaffar är sugen på att rappa om vad som hände honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in