2020-05-05, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToxicTard
O där kom det ” släpper album....” bla bla bla snacka om Pr trick.
Japp, han vill nog förstöra hela sin image genom en PR-kupp för sitt nya album när han är en av sveriges största rapartister...
2020-05-05, 00:03
Citat:
Ursprungligen postat av kashtwa
Står såhär på IG nu:
Album ute 15onde maj
Tack alla fans som skriver uppskattas.

Var detta ett sjukt osmakligt PR trick?

Det kan man nog tro. Om det visar sig vara sant så lär hans så kallade som det så fint heter streetcred sjunka som en sten.

För övrigt visste jag knappt vem han är innan den här tråden.
Senast redigerad av Lunkan99 2020-05-05 kl. 00:08.
2020-05-05, 00:04
Medlem
Nu lägger han ut när han åker i 200. Vilken jävla fjant.

Hade detta verkligen hänt hade man ej agerat som han gör. Fjant.
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damagedone
Visste inte vem Einar var innan den här tråden så jag kollade lite snabbt på två videos på youtube med honom. Han är ju för fan så långt ifrån gangster man kan komma. Är det här ett skämt eller?

Einar är garanterat inte kriminell, han kanske leker kriminell i sina videos, men jag tvivlar att han har gjort något för att förtjäna att bli utsatt för det bilderna visar. Jag gissar på att det är några lättkränkta töntar i 17 års åldern, gamla vänner till Einar kanske, som har gjort detta enbart för att förnedra honom.

Riktigt vidrigt är det i alla fall och ni som frågar efter videon är vidrigra ni med.

Jo visst ser han ut som ett litet barn (och är väl det också). Men det ryktas om att han hotat folk med kniv och sånt white trash-beteende.

Vem det är som ligger bakom detta är just nu svårt att reda i eftersom tråden blir helt trasig av alla inlägg som bara jiddrar om filmer hit och dit. Sannolikt finns det någon typ av film för inte fan skulle dom väl "inte filma" i den situationen. Däremot så tror jag inte att det är någon dildo inblandad.

Dom två som är mest pinsamma i sammanhanget är ju ändå hans föräldrar som låter barnet släppa låtar där han orytmiskt skryter om hur han knarkar ihop med tjejer som han gör det och det andra med. Där borde soc rycka in kan man tycka.

Men det är helt klart intressant att få veta vilka som ligger bakom detta. Att han inte vill samarbeta med polisen borde göra att polisen tar in honom istället tycker jag och så får han sitta inlåst tills han berättar. Men vem som ligger bakom borde väl sprida sig snart ändå tänker jag.
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Du måste vara bra dum om du på allvar tror att en "gangsterrappare" skulle klä ut sig till en tranny för PR. Det funkar inte så.

Och du tror inte att folk (speciellt folk som känner Einar) kanske skriver så för att försöka förmildra det hela för Einars skull?
Medlem
Citat:
Fick precis bekräftat att ingen video finns. Sluts slösa tid på trollen här inne som horar efter insta följare.
Vem är din källa?
2020-05-05, 00:05
Medlem
Citat:
För att generera ännu mer pengar givetvis? Pr trick är något alla stora kändisar jobbar med och sysslar med. Vissa gånger är vi medvetna om det och vissa inte.
Jag har 20 år i musikindustrin, kom inte och lär mig om hur kändisar jobbar och inte. I den genren Einar är verksam i handlar det snarare om att ha mycket respekt, inte få bilder läckta på när man sitter med hundkoppel och i bh och string.
Det skulle i så fall vara en desperat åtgärd när man kanske hamnat i skuggan, men när han är Sveriges kanske hetaste artist och låtar streamas som in i helvete finns det ingen anledning att bli förödmjukad på det sättet.
2020-05-05, 00:06
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kashtwa
Står såhär på IG nu:
Album ute 15onde maj
Tack alla fans som skriver uppskattas.

Var detta ett sjukt osmakligt PR trick? Det känns högst orimligt..

Hoppas mer info kommer och att förövarna åkerfast och ställs inför rätta.

Kolla videon han släppt. "Alla kan bli kidnappade, alla kan bli misshandlade, alla kan bli jag vet inte vad".
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:

Ett barn som försöker lägga upp nya klipp så folk kan fokusera på någonting annat än det som har hänt tycker jag det låter som.

Vad vill du att han gör, lägger upp egna bilder på det som hade hänt eller?
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Du måste vara bra dum om du på allvar tror att en "gangsterrappare" skulle klä ut sig till en tranny för PR. Det funkar inte så.

du måste va dum i huvudet som intr fattar att vissa gör allt för mer pengar. Hade detta blivit supernyhet hade jan troligen fått fler lyssnare kanske tom utanför Sverige. Vad vet du om hans läggning liksom? du verksr ju riktigt kåt på snubben, dä du kanske ska fråga om han kan ta dig i tvåan?
2020-05-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Då känner du så för du förmodligen är i samma ålder, men när du blir äldre kommer du inse att även en 20åring kommer kännas alldeles för ung.

Nja, jag är äldre än så, men termen passar inte längre när personen är i övre tonåren tycker jag. Men det hör till en annan tråd så vi kan släppa det.
2020-05-05, 00:08
Medlem
Haloumis avatar
Citat:

200? Vad snackar du om? Bilen står still och det står 0km/h på hastighetsmätaren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in