Citat:
Ursprungligen postat av
Damagedone
Visste inte vem Einar var innan den här tråden så jag kollade lite snabbt på två videos på youtube med honom. Han är ju för fan så långt ifrån gangster man kan komma. Är det här ett skämt eller?
Einar är garanterat inte kriminell, han kanske leker kriminell i sina videos, men jag tvivlar att han har gjort något för att förtjäna att bli utsatt för det bilderna visar. Jag gissar på att det är några lättkränkta töntar i 17 års åldern, gamla vänner till Einar kanske, som har gjort detta enbart för att förnedra honom.
Riktigt vidrigt är det i alla fall och ni som frågar efter videon är vidrigra ni med.
Jo visst ser han ut som ett litet barn (och är väl det också). Men det ryktas om att han hotat folk med kniv och sånt white trash-beteende.
Vem det är som ligger bakom detta är just nu svårt att reda i eftersom tråden blir helt trasig av alla inlägg som bara jiddrar om filmer hit och dit. Sannolikt finns det någon typ av film för inte fan skulle dom väl "inte filma" i den situationen. Däremot så tror jag inte att det är någon dildo inblandad.
Dom två som är mest pinsamma i sammanhanget är ju ändå hans föräldrar som låter barnet släppa låtar där han orytmiskt skryter om hur han knarkar ihop med tjejer som han gör det och det andra med. Där borde soc rycka in kan man tycka.
Men det är helt klart intressant att få veta vilka som ligger bakom detta. Att han inte vill samarbeta med polisen borde göra att polisen tar in honom istället tycker jag och så får han sitta inlåst tills han berättar. Men vem som ligger bakom borde väl sprida sig snart ändå tänker jag.