2021-01-02, 22:45
Medlem
Utvecklingen i detta land går framåt. Att dessa brott begåtts beror på att mgm inte haft det lätt, flytt från krig och är inte accepterade av svensken. De har varit utsatta, tänker er det och försök se människan bakom./ Grönatältjacksvänstern PS. Låt minkarna leva DS
2021-01-02, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
10-14år och så 3-4 miljoner i skadestånd ? Dem som är insatta vet att detta kommer ligga på mellan 4-6år absolut inget över 6år såvida det inte tillkommer andra brott, men ser vi till bara brotten som är emot Einar så kommer det vara 4-6år och inget annat och det kan jag hävda bestämt.

han kommer få betala rättegångskostnader samt advokatskostnader ur egen ficka, människor som har pengar får faktiskt otroligt nog betala för sig i det här landet Sverige. Medans vissa tror man lämnar in en lapp på närmaste socialkontor så trillar pengarna in.
2021-01-02, 22:48
Medlem
"Project baby med höga riskfaktorer
Jag missar p3 guld, jag satt på fulla restriktioner"

Ovan är Yasins text från förra året. I GUESS THAT'S HAPPENING AGAIN Galan som hållas 23/1, om jag inte missminner mig.
Jag tror verkligen att han kan vinna årets artist i år, fast Victor Leksell är den stora favoriten. SR/P3 kan ju dock välja att dra tillbaka hans nomineringar (vilket jag inte hoppas att dom gör). Förra året blev det ju en slamdunk för hans genre, bl.a Dree Low, Aden&Asme samt EINAR vann priser, så det är ganska uppenbart att många unga röstar på P3 guld och ian vinna. Även nominerad i årets rnb&hiphop, där han är solklara favoriten

Jävligt korkad agerat för övrigt av Yasin, killen kunde ha softat med livet utomlands och solat i glans. Gäller Haval också. Ett problemet är att sån här publicitet är GULD värd för dessa "gangstrar". Vare sig dom blir dömda eller friade för Einars människorov så är dom ju associerade med det här brottet och med olika kriminella nätverk, stort tack vare media som söker rubriker, skriver så fort Yasin och andra gangster rappare fiser. De kommer dom fortsätta göra sin musik om vapen, bilar o brudar etc. och fortsätta influera tusentals barn och unga.
Och Yasin är tyvärr inte en bra förebild för våra barn, trots framgången med musiken. Hur många liknande brott tror ni att han är skyldig till? Bara för att han ej blivit åtald och dömd behöver inte betyda att han är helt oskyldig. Hur många gånger har han viftat med gun och varit hotfull? Har han tryckt av den mot nån? Hur många gånger gjorts sig skyldig till misshandel?

Nää, Yasin är otvivelaktigt en stor musikbevågad artist, oavsett hur mycket flashbacknassar för oväsen. Men som individ han är urusel. Kamma håret förfan och slut skit i det blåa skåpet.
2021-01-02, 22:52
Medlem
megacoolmans avatar
Heter han Yasin Byn? Var det inte någon crackneger vid namn Jaffar Byn eller något liknande som var ute och härjade för några år sedan? Släktingar kanske?
2021-01-02, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surkart1
Är Einar kungen nu?

Verkligen inte. Är han så förbannat dum att han inte vill vittna är han tamejfan en del av problemet.
2021-01-02, 22:54
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Är du bara trögfattad? Jag förstår också att Yasin är bög, men i deras värld har motsatsen bevisats.

Jag är hellre utan politiska vänner, än med vänner som också är idioter. Ni är mer dumma och opålitliga än fienderna.

Tänk att Yasin var tvungen att kidnappa Einar för att kunna ta bilder på Einar i damkläder. Alla går igång på olika saker.

Det låter som om man inte kissade på Einar så någon "Byn-människa" är han inte i alla fall. Yasin måste vara pervers. Klä upp småkillar i kvinnokläder för fotojobb är inte riktigt normalt.
2021-01-02, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Man har tröttnat på Somalier som ställer till djävulskap i samhället. Dödspatrullens straff har nog gett sverige en väkarklocka. 18 år och utvisning låter rimligt.

Tyvärr inte det minsta rimligt då han är född i Sverige.
2021-01-02, 22:55
Medlem
Passepartouts avatar
För många inlägg att leta i. Var ligger musikstudion? Namn på den?
2021-01-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Heter han Yasin Byn? Var det inte någon crackneger vid namn Jaffar Byn eller något liknande som var ute och härjade för några år sedan? Släktingar kanske?
Byn står för Rinkeby.
Medlem
detluktarskits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Jag tror Yasin fick sån spridning för han är just från rinkeby + att han har talang , Men man kan inte endast bli känd pga talang ... Det finns många talangfulla rappare/musiker i sverige som aldrig blir kända pga de inte sjunger om Vapen, Droger, Våld.

Det har alltid varit så och kommer alltid va så att människor är fascinerade av sånt. T.e.x Antwan va också en av de största eller den största rapparen ett tag i sverige så fort han börja sluta gloriefiera Kriminalitet blev han mindre känd

Jag har mer talang i min minsta fis än vad dessa pojkar har.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
En riktigt tung advokat

Victor Banke... Deras firma genomgick ju en skandal om det var 2019 (?) där en anställd våldtog ("våldtog") en annan inom samma firma... Finns väl tom här på flashback...
2021-01-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Precis, en av de få som handlar om topic. Även om jag har lite tvivel om Im3n3lla-spåret. Det skulle vara ett motiv men de är inte riktigt i passande ålder för varandra. Att han är känd gills inte då hon är artist själv och van att träffa kända personer så hon lär inte bli impad på det viset. Han själv verkar dejta bimbos i sin egen ålder.
Kanske både är lite full och dum men vilket im3bn3ll4 spår? Hittar inte vad du talar om när jag följer citeringarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in