En liten udda grej med trailern med tanke på att de siktar på realism, skulle exempelvis gissa att tankadet liknar hur det var i Days Gone fast med betydligt mer tid på sig innan man behöver tanka i GTA VI. Men iaf. när de kör iväg med cabriolet. Jag har själv en cab, betydligt nyare än de kör i spelet och jag vet inga så gamla bilar (iaf. som kommer så original) där man kan stänga/öppna taket när man kör i typ 30km/t som de gör ungefär i klippet. Min bil kan jag köra max 5km/t med och göra så och min bil är från det här årtusendet.
Men å andra sidan om det är allt jag har att gnälla på är det ju ingen större fara. Får se hur alla olika system kommer kännas jobbiga eller passa in. Vet att en del inte gillade det med att man behövde tanka bågen i Days Gone men jag gillade det. Sen var ju folk sura över att vapen gick sönder i Breath of the wild men det hade jag inget emot.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutumnInNewYork
Du skrev som om det vore sanning. Och man kan tolka hennes kommentar på fler sätt än ditt sätt. Det kan lika gärna ha hänt någonting en vecka innan som gjorde att hon trodde att dom var döda.
Håller med om att användaren skrev det lite klumpigt som att det vore sanning men jag skulle bli extremt förvånad över om spelet inte utspelade sig under flera år. Dels det han nämnde. Man pratar inte så med någon man inte sett på en vecka. Var implicerat att det rörde sig om att de inte setts på länge. Dessutom är spelet ett slags Bonnie and Clyde-äventyr. Vi vet att Lucia suttit i finkan och att Jason och hon hade ett förhållande innan det. De verkar gå från småkriminella som rånar småbutiker till att råna banker. Sånt lär man sig inte på bara några veckor. Tror man kommer gå från småkriminell till mastermind. Visst i GTA V gick det bara några månader men Michael och Trevor hade lång erfarenhet sen tidigare och RDR2 var 4år och 6mån. Ännu längre om man räknar med epilogen.