Det såg ju riktigt sweet ut! Var det inte enligt några läckor från typ brasilianska netflix eller annat land.. Det stod att det skulle vara 3 avsnitt med totalt ca 60+ minuter?
Det ser bra ut. Hade jag ägt en PS5 hade jag utan tvekan köpt, men vet inte om jag köper en enbart för detta. Konstigt att se Dead Eye i ett spel utom Red Dead
Bra klädval som indikerar att det inte är tillbakahållet av en massa wokerier. Det här kommer vara första spelet där normala personer blir förälskade i en tvspelskaraktär.
Bra klädval som indikerar att det inte är tillbakahållet av en massa wokerier. Det här kommer vara första spelet där normala personer blir förälskade i en tvspelskaraktär.
Nu har jag förvisso inte spelat GTA sen typ GTA San Andreas, så har inte riktigt koll på hur utvecklingen gått,, men är jag ensam om att tycka att alla rör sig sjukt onaturligt i den förhandstitt som släppts på Netflix?
Förvånad över att det inte är större uppståndelse över att det kommer spelas i 30-40fps på PS5 oavsett version. Fullständigt oacceptabelt år 2026.
Med tanke på alla detaljer och hur stort spelet är så spelar det nog ingen större roll för dom flesta. Vill man ha 60fps eller mer får man vänta på PC versionen