2026-08-30, 20:20
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
"Netflix drabbades av serverkrascher och driftstörningar på torsdagskvällen, rapporterar The Independent.

Detta på grund av den 26 minuter långa förhandstitt på det enormt efterlängtade spelet ”Grand theft auto VI” som hade premiär på plattformen klockan 21, svensk tid.

Trailern visas exklusivt på Netflix i sex timmar innan den släpps för alla klockan 03 i natt."

Dom borde släppa sånt här på torrent..
Citera
2026-08-30, 21:17
Medlem
Grafisk sett så ser det väl okish ut, men inget överdrivet precis. Men karaktärerna verka vara de klart sämsta i hela gta serien med en stor marginal. Han har ingen personlighet alls, och hon är manlig och feminist.

Sedan är i princip alla kvinnor i trailern feta och fula, tror inte jag såg en enda attraktiv smal.

Killen är en extrem push over, utan tvekan en simp.

Och ingen gameplay wowade en precis, väldigt standard. Det var inga nya spelmekanismer som visades, gta 5 hade i alla fall att man kunde i princip när som helst byta mellan karaktärerna. Det kan man säkert göra i denna också, men det är inget nytt nu.

Det var stor fokus på deras relation, ska det vara en relationssimulator där killen försöker behaga kvinnan hela tiden? Visst det har varit relationer i de andra spelen också, men det har inte varit sådan fokus på det. Det har mer varit i bakgrunden.
Citera
2026-08-30, 22:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pending1
Grafisk sett så ser det väl okish ut, men inget överdrivet precis. Men karaktärerna verka vara de klart sämsta i hela gta serien med en stor marginal. Han har ingen personlighet alls, och hon är manlig och feminist.

Sedan är i princip alla kvinnor i trailern feta och fula, tror inte jag såg en enda attraktiv smal.

Och ingen gameplay wowade en precis, väldigt standard. Det var inga nya spelmekanismer som visades, gta 5 hade i alla fall att man kunde i princip när som helst byta mellan karaktärerna. Det kan man säkert göra i denna också, men det är inget nytt nu.

Det var stor fokus på deras relation, ska det vara en relationssimulator där killen försöker behaga kvinnan hela tiden? Visst det har varit relationer i de andra spelen också, men det har inte varit sådan fokus på det. Det har mer varit i bakgrunden.

Ok, trist att du tycker så. Antar att du därför inte kommer köpa spelet?
Citera
2026-08-30, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Källa på det?

Extended look och trailer 2 är mina källor.

I trailer 2 jobbar Jason för Brian som indrivare och smugglare.

I extended look så är Brian pensionerad och har inte träffat Jason på väldigt länge om man ska tolka Loris kommentar när hon säger ”I told Brian you two were dead, what have you gotten yourself into, I wanna know everything”.

Och med tanke på att det är något Rockstat gjorde i RDR2 så låter det ganska troligt.
Citera
2026-08-31, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ok, trist att du tycker så. Antar att du därför inte kommer köpa spelet?

Möjligtvis då det kommer till pc. Moddar kan rädda spelet.
Citera
2026-08-31, 07:36
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pending1

Tycker du det är kul att ha autism?

Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Extended look och trailer 2 är mina källor.

I trailer 2 jobbar Jason för Brian som indrivare och smugglare.

I extended look så är Brian pensionerad och har inte träffat Jason på väldigt länge om man ska tolka Loris kommentar när hon säger ”I told Brian you two were dead, what have you gotten yourself into, I wanna know everything”.

Och med tanke på att det är något Rockstat gjorde i RDR2 så låter det ganska troligt.
Du skrev som om det vore sanning. Och man kan tolka hennes kommentar på fler sätt än ditt sätt. Det kan lika gärna ha hänt någonting en vecka innan som gjorde att hon trodde att dom var döda.
Citera
2026-08-31, 12:01
Medlem
Tearsinrains avatar
En liten udda grej med trailern med tanke på att de siktar på realism, skulle exempelvis gissa att tankadet liknar hur det var i Days Gone fast med betydligt mer tid på sig innan man behöver tanka i GTA VI. Men iaf. när de kör iväg med cabriolet. Jag har själv en cab, betydligt nyare än de kör i spelet och jag vet inga så gamla bilar (iaf. som kommer så original) där man kan stänga/öppna taket när man kör i typ 30km/t som de gör ungefär i klippet. Min bil kan jag köra max 5km/t med och göra så och min bil är från det här årtusendet.

Men å andra sidan om det är allt jag har att gnälla på är det ju ingen större fara. Får se hur alla olika system kommer kännas jobbiga eller passa in. Vet att en del inte gillade det med att man behövde tanka bågen i Days Gone men jag gillade det. Sen var ju folk sura över att vapen gick sönder i Breath of the wild men det hade jag inget emot.

Citat:
Du skrev som om det vore sanning. Och man kan tolka hennes kommentar på fler sätt än ditt sätt. Det kan lika gärna ha hänt någonting en vecka innan som gjorde att hon trodde att dom var döda.
Håller med om att användaren skrev det lite klumpigt som att det vore sanning men jag skulle bli extremt förvånad över om spelet inte utspelade sig under flera år. Dels det han nämnde. Man pratar inte så med någon man inte sett på en vecka. Var implicerat att det rörde sig om att de inte setts på länge. Dessutom är spelet ett slags Bonnie and Clyde-äventyr. Vi vet att Lucia suttit i finkan och att Jason och hon hade ett förhållande innan det. De verkar gå från småkriminella som rånar småbutiker till att råna banker. Sånt lär man sig inte på bara några veckor. Tror man kommer gå från småkriminell till mastermind. Visst i GTA V gick det bara några månader men Michael och Trevor hade lång erfarenhet sen tidigare och RDR2 var 4år och 6mån. Ännu längre om man räknar med epilogen.
Senast redigerad av Tearsinrain 2026-08-31 kl. 12:12.
Citera
2026-08-31, 12:26
Medlem
EggBoxJuans avatar
Rockstar har bekräftat att kartan är dubbelt så stor som den i GTA5.
Men verkar inte väldigt mycket av det vara vatten?
Ser nästan ut som en insjö på ett ställe.
Citera
2026-08-31, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Rockstar har bekräftat att kartan är dubbelt så stor som den i GTA5.
Men verkar inte väldigt mycket av det vara vatten?
Ser nästan ut som en insjö på ett ställe.

Har hört från någon YouTuber som var på rockstar och fick se lite preview och pratade med dem. Att de var bara själva staden. Med alla andra landmassor och annat så var de betydligt mycket större än bara dubbelt så stort.

Kolla TGG på YouTube så tar han upp de i en av sina videos.
Citera
2026-08-31, 12:42
Medlem
XtraXs avatar
AI porr med Lucia har börjat dyka upp ser jag.
Citera
2026-08-31, 16:57
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
AI porr med Lucia har börjat dyka upp ser jag.
Då har man fan sjunkit lågt om man är så pass desperat att man runkar till en AI video med en spelkaraktär 😂😂
Citera
2026-08-31, 17:53
Medlem
Citat:
Tycker du det är kul att ha autism?

Tycker du? Eller har du något faktiskt givande att bidra med? Men med den intelligensen som du demonstrera upp så passar nog gta dig bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in