2011-09-13, 20:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Fredrik Ljungberg blev ju mystiskt skadad varje gång det vankades träningsmatch med landslaget.

Men sen är nog 100 kg rätt påfrestande för Zlatans kropp. Så förstår hans förslitningsskador under den senaste tiden.

Jo det blev mer rutin med tiden Men tycker dock att han saknades en hel del i Gunners också.

Ja återstår att se om denna muskelträning som han kört nu ett tag verkligen varit rätt väg att gå. Visst starkare i närkamper men just för ljumskarna tycker man att lite mer fitness borde vara ett bättre recept.
Citera
2011-09-13, 20:48
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Haha är det ett skämt eller? alla tjatar om zlatans vikt? nu även här i tråden, whats the deal
Citera
2011-09-13, 20:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BebbenJohansson
Haha är det ett skämt eller? alla tjatar om zlatans vikt? nu även här i tråden, whats the deal

Hur långt är ett snöre?
Citera
2011-09-13, 20:54
Medlem
BebbenJohanssons avatar
Citat:
Hur långt är ett snöre?

Det vet jag inte, jag vet dock vad zlatan väger för det hör man en gång per dag ungefär. Hur lång är din kuk?
Citera
2011-09-15, 16:34
Medlem
Spinnacers avatar
Är det bara jag som är trött på backlinje-debaclet och vill se:
M.Olsson-Mellberg-J.Olsson-Ekstrand

Tycker det är dags att ge de formstarkaste spelarna en chans nu faktiskt.
Citera
2011-09-18, 13:40
Bannlyst
Isaksson på läktaren nu när PSV spelar mot Ajax. Står 1-1 än så länge.

Kan vi förvänta oss ett målvaktsbyte nu när EM-kvalet drar igång igen?
Citera
2011-09-18, 13:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DinPappaLiknarMig
Isaksson på läktaren nu när PSV spelar mot Ajax. Står 1-1 än så länge.

Kan vi förvänta oss ett målvaktsbyte nu när EM-kvalet drar igång igen?

Får säga att det var tur att Isaksson satt på läktaren. PSVs målvakt blev nockad och utburen på bår samt tvingad till ett byte. Så ur svensk synvinkel var det ju tur.
Citera
2011-09-20, 15:00
Medlem
perezhiltohs avatar
Citat:
Får säga att det var tur att Isaksson satt på läktaren. PSVs målvakt blev nockad och utburen på bår samt tvingad till ett byte. Så ur svensk synvinkel var det ju tur.

Tror du verkligen att den situationen hade hänt om Isaksson hade spelat?

En på 10 000 kanske.
Citera
2011-09-21, 11:55
Medlem
skrudiss avatar
Som konsekvens av förlusten mot Ungern sjunker fotbollslandslaget på Fifas världsrakning. Sverige tappar sju platser, och återfinns numera på 25:e plats.

Skönt åtminstone att se hur norrmännen tappar 11 pinnar, och återfinns på en mer verklig plats (nr 23).
Citera
2011-09-21, 12:01
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer

Jag förstår inte Hamréns ovilja till att prova nya spelare, särskilt efter hur svag backlinjen visat sig. Jag undrar vad Wendt har gjort för Hamréns goda inställning. Istället borde faktiskt dessa som du nämner få en plats. Visst, jag kan till viss del ta Martin Olssons negativa aspekt (att han har lätt att bli hetlevrad och drar ibland på sig onödiga kort). Men han är ännu ung, och det känns som att han borde installeras i landslaget snart.

De andra knappt testade: Jonas Olsson och Ekstrand, ja, där vet jag inte varför de inte får provas. Kanske väger en bänkplats i tyska ligan tyngre än att få chansen i ett av italienska ligans bästa lag, tillika detta under CL-kval. Och Jonas Olsson, han är väl inte bättre än Mæstro, vars insatser bara känns mer och mer riskabla, icke-genomtänkta och dumdristiga. Granqvist...? Suck.
Citera
2011-09-22, 16:44
Medlem
Gambias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer

Du är verkligen inte ensam. Jag kan helt enkelt inte förstå det. Martin Olsson presterar omgång efter omgång i Premier League och hyllades senast av Rio Ferdinand men svensk media tycks tro att livets stora fråga är om vi ska spela med den uselt presterande Wendt eller den halvtaskigt presterande Safari. Och att Jonas Olsson, lagkapten och storspelare i ett Premier League-lag blir petad av Granqvist, ja det är också ett mysterium...
Citera
2011-09-22, 21:39
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambia
Du är verkligen inte ensam. Jag kan helt enkelt inte förstå det. Martin Olsson presterar omgång efter omgång i Premier League och hyllades senast av Rio Ferdinand men svensk media tycks tro att livets stora fråga är om vi ska spela med den uselt presterande Wendt eller den halvtaskigt presterande Safari. Och att Jonas Olsson, lagkapten och storspelare i ett Premier League-lag blir petad av Granqvist, ja det är också ett mysterium...

...Som båda när Hamrén tog över var ungefär lika hajpade som Olsson är nu. Olsson får nog sina chanser nu när båda de andra i princip spelat bort sig själva, men han får nog vänta åtminstone tills nästa match, Hamrén lär inte boka in nya matcher pga Ferdinands uttalande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in